Stránka 16 z 17

Napsal: 05 úno 2016, 12:49
od standa123
AdisTDI píše:Ja to mam napojene na stop ventil na cerpadle , po otoceni klicku to cca 10sec tlaci a pak to prestane. A zacne to znova davat az při startu :-) Mam to cca 14 dni a zatím bez problemu :-)
(noteeth) (noteeth) (noteeth)

Napsal: 13 úno 2016, 18:26
od black.trz
Obrázek
A tohle zapojeni z PD nemůže být 73- jde na ŘJ, 109- plus, 100 pojistka 28

Napsal: 13 úno 2016, 20:41
od matesfox
A poznali jste to nějak na výkonu?

Napsal: 24 úno 2016, 00:04
od johnyM128
len tak mimochodom kolko zhruba stojí takéto čerpadlo? z akého typu auta to je?

Napsal: 23 dub 2016, 18:33
od lacik
Co tak tam napasovat pomocne čerpadlo z golf 6 z čislom 5N0906129B.

Podavacka

Napsal: 20 črc 2016, 20:11
od tonnino
Mam problém koupil sem podavacku údajně z frs Ale ma nějak moc pinu ani upravce neví z čeho to je neporadi někdo co kam zapojit? Obrázek

Napsal: 20 črc 2016, 20:51
od Pája 19
Dva krajní jsou napájení a na dvou veprostřed se musíš doměřit ohmmetrem měnící se odpor podle toho jak se hejbe plovák.

Napsal: 20 črc 2016, 20:55
od eXi
pročetl jsem vše, a snažím se vyřešit ranní delší startování.. myslíte, že by pomohla podavačka před čerpadlo ?

Napsal: 20 črc 2016, 20:57
od standa123
eXi píše:pročetl jsem vše, a snažím se vyřešit ranní delší startování.. myslíte, že by pomohla podavačka před čerpadlo ?
pokud ti pada nafta tak podavacka urcite pomuze..... ;)

Podavacka

Napsal: 20 črc 2016, 20:58
od tonnino
Jo to. Mi taky došlo ze ty krajní budou napájení se jeden plus a drmdruhy kostra, ale kery je kery?

Napsal: 20 črc 2016, 21:03
od eXi
standa123 píše:
eXi píše:pročetl jsem vše, a snažím se vyřešit ranní delší startování.. myslíte, že by pomohla podavačka před čerpadlo ?
pokud ti pada nafta tak podavacka urcite pomuze..... ;)
ok díky.. zkusil jsem na B4 TD podavačku z common railu a vylítlo mi gufero na řemenici tlakem... na AHU TDi 66kW se to už nemůže stát ? jaký tlak by měla mít max ta podavačka ? ta z common railu měla docela brutální co si vzpomínam (noteeth)

Napsal: 20 črc 2016, 21:06
od standa123
nevim presne ale rekl bych ze max 1bar víc urcite ne.....

Napsal: 20 črc 2016, 21:18
od eXi
standa123 píše:nevim presne ale rekl bych ze max 1bar víc urcite ne.....
asi blbá otázka - nevím jak je to uvnitř v čerpadle, ale když bude podavačka před čerpadlem, před startem se zapne a začne tlačit - zvýší se tlak na konci trubiček s naftou tzn před vstříkovačema ?

Napsal: 20 črc 2016, 21:54
od standa123
eXi píše:
standa123 píše:nevim presne ale rekl bych ze max 1bar víc urcite ne.....
asi blbá otázka - nevím jak je to uvnitř v čerpadle, ale když bude podavačka před čerpadlem, před startem se zapne a začne tlačit - zvýší se tlak na konci trubiček s naftou tzn před vstříkovačema ?
myslim ze urcite ne. Podavacka ti jen tlaci naftu pred vstrikovaci cerpadlo. Tlak pred srtikovacema ti dela samotne vstrikovaci cerpadlo.... ;)

Napsal: 20 črc 2016, 22:25
od eXi
standa123 píše:
eXi píše:
standa123 píše:nevim presne ale rekl bych ze max 1bar víc urcite ne.....
asi blbá otázka - nevím jak je to uvnitř v čerpadle, ale když bude podavačka před čerpadlem, před startem se zapne a začne tlačit - zvýší se tlak na konci trubiček s naftou tzn před vstříkovačema ?
myslim ze urcite ne. Podavacka ti jen tlaci naftu pred vstrikovaci cerpadlo. Tlak pred srtikovacema ti dela samotne vstrikovaci cerpadlo.... ;)
v tom případě jsi mi odpověděl, že to nezlepší starty.. a co na to jít z druhé strany a to pumpu na zpátečku aby odsála vzduch před vstřikama ?