patrikE39 píše:hadičky jsem vyměnil a furt se mí zdá že to jede nějak málo než bylo mělo ...
jo a ještě jsem si všiml že po zapnutí klíčku a i za běhu N75 pořád cvaká..když pusou foukám do přívodu tlaku (pod konektorem) tak jak cváka tak rychle přešušovaně to prepíná průtok vzuchu do výstupu k baňce a zpět do sání před turbo.. má to tak dělat?
Hadičky pospojovaný správně a opravdu těsní?
N75 cvaká normálně, sám sis odzkoušel. Rychlost cvakání=střída řízená od ECU, ta pak řídí tlakování nádobky=otevření obtoku.
S táhlem od baňky jsi nedělal nic, "nenastavovals"?
všechno těsní.. táhlo jsem nijak nenastavoval.. auto 14 let normálně bez probelmu jezdilo a ted tohle... turbo přefukuje dle texy. a ten ventil cvaká hodně rychle.. to má dělat? kamoš co má tdi rok 97 tak jemu to necvaká vubec a jede mnohem líp.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
N75 může být za ty roky a km unavenej a proto je více slyšet. Ale tiká, takže pokud i přepíná okruhy, řekl bych že bude OK.
Si změř, jakej má odpor cívka ventilu, pro tvůj přelom 99/00 má být 14-20 Ohm. No a pak si odzkoušej regulaci viz postup výše. Pak jedině načíst to vagem, měřený hodnoty.
Naposledy upravil(a) Rayx dne 02 led 2018, 18:32, celkem upraveno 1 x.
N75 jsem odpor měřil a má 28ohm .. pouštěl jsem malý tlak do hadičky kterou jsem odpojil hned od N75 a regulace krásně chodí. profoukával jsme pro jistotu i hadičku do turba (jde i pusou) a hadičku do sání před turbo (taky jde pusou).. no a je pro moji informaci.. k čemu je k N75 připojena hadička která je ze sání před turbem? jakou tam má funkci?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
To schema máš vepředu, u konektoru přípoj od přetlaku od turba, naproti tomu zpátečka do sání pro přetlak, který není ventilem puštěn bočním vývodem k baňce. Máš přetlakový řízení, tak snad máš starý provedení ventilu N75 a to 028906283J.
Novější auta od 8/2000 přešli u řízení turba na podtlak s 06A906283F ...
patrikE39 píše:N75 jsem odpor měřil a má 28ohm .. pouštěl jsem malý tlak do hadičky kterou jsem odpojil hned od N75 a regulace krásně chodí. profoukával jsme pro jistotu i hadičku do turba (jde i pusou) a hadičku do sání před turbo (taky jde pusou).. no a je pro moji informaci.. k čemu je k N75 připojena hadička která je ze sání před turbem? jakou tam má funkci?
Mám za to,že tama se upousti prave pretlak z N75,aby to neslo do luftu,jde to do sani před turbo.
Odkud jsi,N75 ti můžu pujčit na zkoušku,měnil jsem preventivně a stary funkcni mam schovany..
Jo a ještě,co tam máš za hadičky?Opletene co tam mají být?
a mohla by ta chyba ve výfuku být i když na 1 2 3 to jde normálně točit přes 4tis a dobře to táhne ale až na 5ku je to líné? 0-100 jede velice dobře, 100-120 se to docela dá ale nad 120 už se to pomalu škrábe.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Je to celkem běžné. Na 1,2,3 to jede pěkně, protože to nespadne do nouze. Teprve až ŘJ dává pokyn k max. omezení plnícího tlaku po dobu delší než 5 sekund a tlak neklesá, zakročí ŘJ ještě tak, že dá pokyn ke snížení vstřikovací dávky asi na polovinu .
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Ja zazil nouzak u sveho auta jen 2x.Poprve odesel N75-věkem, a to padalo pri jizde spise do kopce,jak tlacilo turbo (asi).Podruhe to bylo po vymene filtru,kdyz jsem zapomel zapojit vahu vzduchu.Jelo to normalne,dokud jsem neprekrocil 3000 ot.,pak to spadlo..
Ale to jelo hure nez SDI-cko,totalne bez vykonu a turbo vubec nebylo ani slyset.