



Kontrolní otázka. "Pokud si koupíš emise a technickou, tak nejsi vrhač sraček? Doufám, že jsi jenom popleta a nemyslíš si, že můžeš koupit celou STK."

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Neřeším nicslovacek.milos píše:koše z banámi co řešíš jezdi a níkdo si tě nevšimne pokud teda nechceš řešit dekrupepe276 píše:Dani34el: Mám na autě Euro 2 a jestli budu výhledově něco kupovat, tak maximálně Euro 3
Nemám rád motory, které hulí jako studenřírodu co nejvíc šetřil...
Hochu bacha, dalsi takovy, co bude tvrdit jak je nafta v JZD horsi jak od pumpy? Nechci tady urazet bezne uzivatele vozidel, ale ve vetsine JZD maji pumpy v lepsim stavu jak u bezne cerpacky. O kvalite nafty moc nepochybuj. Casy kdy jezdily Zetory 7245 a lepsi nebyl jsou davno pryc. Dnes bys za cenu noveho Superba nekoupil ani motor do nejnovejsi sklizeci mlaticky, ci traktoru. PDcka mely Catterpillary snad driv jak VW v osobaku. Dnes uz z linky pomalu nejede nic bez CR.pepe276 píše:Neřeším nicslovacek.milos píše:koše z banámi co řešíš jezdi a níkdo si tě nevšimne pokud teda nechceš řešit dekrupepe276 píše:Dani34el: Mám na autě Euro 2 a jestli budu výhledově něco kupovat, tak maximálně Euro 3
Nemám rád motory, které hulí jako studenřírodu co nejvíc šetřil...Miloši, tím jsem myslel, že z hlediska běžného uživatele je nejlepší rotačka a mechanické vstřiky, žádné PD, ani rail a ty zkurvené piezáky, které se podělají, jen co projedeš jednou kolem místní pumpy v JZD
Dieselu stačí k jeho provozu 12V na chcípák na čerpadle, nebo maximálně rotačka 1.9TDi, ostatní složitosti navíc jsou jen kurvítka. Když otevřu haubnu a nějakého railu, tak ten motor pod těmi dráty není ani vidět a je mi z té elektrárny kolem motoru zle.
Ale kdo si to chce koupit, ať si to koupí, jezdí, opravuje a platí, nikomu to nevymlouvám
Dani34el píše:JSTE BLAZNI ! Moderní motory jsou uzpůsobené na co možná nejnižší emise. Pokud tankujete rostlináč nebo cokoliv jiného než´naftu, není garantováno, že Váš motor splnuje emisn í normu, pro kterou je homologován. Zejména to platí pro EU 4, kde platí přísný režim i u studeného motoru. Rostlinný olej žene nahoru PM10, tzn. jemné částice a sumárně pak nesplnuje emisní předpis. Takové auto nemá v silnčnim provozu co dělat !!!!!! německy Dresckscheluder tzn. vrhač sraček !slovacek.milos píše:berla je v pohodě, napřímo meřo,ale aditivovat, uvnitř palivové soustavy to rezne i na naftu,Fantomas píše:Mimo jiné, dotaz na Partner, Berlingo a vyfrit+nafta..........máte někdo zkušenost...?
čerpadlo je prej nesmrtelné kazí se akorát regulátory tlaku, pokud se něco vys.... nemí to pohroma regulátor tlaku 2OOO, přetěsnění 25OO, vstřik 45OO, bez záruky 35OO
[/quote
Tož ogare nési s tej financ stráže![]()
slovacek.milos píše:Miloši, nepochopils mě, myslel jsem ty pochybné pumpy tenkrát na začátku 90. let, co prodávaly starý zvodnatělý benzín od vojáků a místo nafty sračky, že ti to po pár km ucpalo filtr, ne teďpepe276 píše:Myslel jsem tím
jo už sis odpověděl
myslet znamená hovno vědět, místo myšlení se někam zajed podívat na ty pumpy z devadesátých let, co musí mít revize, jsou omezeny dobou, předpisy pro dotace,
to jsi se ocitl někde na štrečce co na páru veze cukrovku do uherského hradiště a hrabě chorýnský si pochvaluje úroduTeď musí být razítko, povolení, revize, nebo návod na všechno, pomalu i na použití toaleťáku