FMIC v Octavii I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak ji máš napojenou, klasicky přes bajonet? Zkontrolovat jak je na toom ta pružina co jí drží, hlavně jestli si pořádně dosedne, a zda na tý přírubě u hadice není ohlodaný ten zobáček, Tu hadici máš origo? Jestli se to třeba někde nějak nepáčí, nemusí se to zdát, ale ten motor se doecla nakrucuje
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
dotaz na znalý: budu mít vedení k FMIC z hliníku a přemýšlel jsem jak umístit senzor tlaku v IC
1. navrtat díru do záslepky EGRu a dát ho tam
2. v jednom místě hliníkovou trubku "zploštit" vrtnout díru akorát na čidlo, vložit ho tak, kdy spodek hran destičky čidla a kolem čidla dát silikon
myslíte že to silikon udrží (je vlhko-vzduchotěsnej odolnej od -30 do + 120°C), tlačit budu cca 1,45 bar
1. navrtat díru do záslepky EGRu a dát ho tam
2. v jednom místě hliníkovou trubku "zploštit" vrtnout díru akorát na čidlo, vložit ho tak, kdy spodek hran destičky čidla a kolem čidla dát silikon
myslíte že to silikon udrží (je vlhko-vzduchotěsnej odolnej od -30 do + 120°C), tlačit budu cca 1,45 bar
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 

dotaz na znalý: budu mít vedení k FMIC z hliníku a přemýšlel jsem jak umístit senzor tlaku v IC
1. navrtat díru do záslepky EGRu a dát ho tam
2. v jednom místě hliníkovou trubku "zploštit" vrtnout díru akorát na čidlo, vložit ho tak, kdy spodek hran destičky čidla a kolem čidla dát silikon
myslíte že to silikon udrží (je vlhko-vzduchotěsnej odolnej od -30 do + 120°C), tlačit budu cca 1,45 bar
1. navrtat díru do záslepky EGRu a dát ho tam
2. v jednom místě hliníkovou trubku "zploštit" vrtnout díru akorát na čidlo, vložit ho tak, kdy spodek hran destičky čidla a kolem čidla dát silikon
myslíte že to silikon udrží (je vlhko-vzduchotěsnej odolnej od -30 do + 120°C), tlačit budu cca 1,45 bar
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 

- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0
neni to proble.kdyz to povedes vystuhou neni nic videt ,kdyz to povedes kolem starteru a nad chladicema je to dost viditelne a nekomu se to nemusi libit.jinak princip je stejny.Bulda píše:je lepsi to tahat vystuhou nebo kolem chladicu je problem dostat tu trubku do vystuhy
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps