FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Odpovědi: 0
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

priribu mam od uzivatele FAJLA
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Odpovědi: 0
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

chlapy pomoc...odstrelila mi hadice primo od turba..cervna zahnuta v tom miste kde se napojuje na turbo...drzela tam pevne a stejnak to odfouklo...ten dratek to neudrzel...co s tim aby se to nestalo znovu?
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

Jak ji máš napojenou, klasicky přes bajonet? Zkontrolovat jak je na toom ta pružina co jí drží, hlavně jestli si pořádně dosedne, a zda na tý přírubě u hadice není ohlodaný ten zobáček, Tu hadici máš origo? Jestli se to třeba někde nějak nepáčí, nemusí se to zdát, ale ten motor se doecla nakrucuje
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Odpovědi: 0
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

mam ji klasicky pres bajonet a zajistenou tou sponou...drzelo to drzelo a denska...pffffff...a vylitlo.
No, dam novou sponu a uvidime...
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

vylítla když ta hadice byla studená, nebo teplá?
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Odpovědi: 0
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

studena.Proc?
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2009, 09:17

Příspěvek od kibi »

dotaz na znalý: budu mít vedení k FMIC z hliníku a přemýšlel jsem jak umístit senzor tlaku v IC

1. navrtat díru do záslepky EGRu a dát ho tam

2. v jednom místě hliníkovou trubku "zploštit" vrtnout díru akorát na čidlo, vložit ho tak, kdy spodek hran destičky čidla a kolem čidla dát silikon

myslíte že to silikon udrží (je vlhko-vzduchotěsnej odolnej od -30 do + 120°C), tlačit budu cca 1,45 bar
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2009, 09:17

Příspěvek od kibi »

dotaz na znalý: budu mít vedení k FMIC z hliníku a přemýšlel jsem jak umístit senzor tlaku v IC

1. navrtat díru do záslepky EGRu a dát ho tam

2. v jednom místě hliníkovou trubku "zploštit" vrtnout díru akorát na čidlo, vložit ho tak, kdy spodek hran destičky čidla a kolem čidla dát silikon

myslíte že to silikon udrží (je vlhko-vzduchotěsnej odolnej od -30 do + 120°C), tlačit budu cca 1,45 bar
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Odpovědi: 0
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

sorry za blby foto

Obrázek
Obrázek
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2009, 09:17

Příspěvek od kibi »

pěkný foto, dík ;) tak to asi nakonec teda neodbidu a nechám navařit destičku (noteeth) PS: stačí navařít a pak vrtnout až na trubce ne?
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Odpovědi: 0
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

presne tak...a pak zavitnikem 2 zavity na srouby....pak tam prdnes jen nejaky silikonovy tesneni
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2009, 09:17

Příspěvek od kibi »

ok, přesně tak to udělám 8) ještě jednou dík, myslim že i ostatním se ty fota budu hodit ;)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Odpovědi: 0
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

tady pak finale s C čidlem

Obrázek
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Bulda
Přispěvovatel
Příspěvky: 329
Odpovědi: 0
Registrován: 10 lis 2008, 18:36

Příspěvek od Bulda »

je lepsi to tahat vystuhou nebo kolem chladicu je problem dostat tu trubku do vystuhy
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Bulda píše:je lepsi to tahat vystuhou nebo kolem chladicu je problem dostat tu trubku do vystuhy
neni to proble.kdyz to povedes vystuhou neni nic videt ,kdyz to povedes kolem starteru a nad chladicema je to dost viditelne a nekomu se to nemusi libit.jinak princip je stejny.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“