Stránka 17 z 20
Napsal: 03 led 2018, 22:03
od patrikE39
dneska jsem sehnal druhý N75 ale má hranatý konektor.... je v něm nejaký rozdíl oproti tomu s kulatým konektorem? projedu to až zítra... konektor jsem předělal.
Napsal: 04 led 2018, 07:11
od NOVON
patrikE39 píše:dneska jsem sehnal druhý N75 ale má hranatý konektor.... je v něm nejaký rozdíl oproti tomu s kulatým konektorem? projedu to až zítra... konektor jsem předělal.
Rozdil neni.
Napsal: 05 led 2018, 21:11
od patrikE39
tak to zabralo.. konečně to jezdí a klesla i průmerná spotřeba na stejné trase.. ale mám ještě okolo chcípací klapky celé "osrané" od oleje.. muže tam něco netěsnit? od hadice to nejde
Napsal: 06 led 2018, 08:51
od NOVON
No EGR ti netesni,resp.tycinka co jde do membrany.Byva to tam zblite casto.
Napsal: 11 led 2018, 14:19
od prka
To patrikE39:
Sluší se alespoň poděkovat těm co radily, jak vyřešit Tvé problémy. Pokud Tě to doma nenaučily, doplatíš na to v životě sám. Tady na fóru to však společně s Tebou odnesou i další, protože ti co radily, nebudou třeba znovu ochotni trávit dlouhé chvíle za počítačem jenom pro to, aby někomu dalšímu dlouze něco vysvětlovali a vkládali obrázky a jmenovaný jim pak ani nepoděkoval.
Napsal: 12 led 2018, 20:49
od patrikE39
já děkuju... ale stále jsem ještě sleduju projevy auta a nepřestal jsem s dotazy

... auto do těch 120 jede výborně, ale od 120 po nejakých 140 je to takové tupé a od 140 se to zase chytne a jede ... co by tohle mohlo dělat? závady v paměti nejsou žádné... a ještě by mě zajímalo.. jelikož je turbo obtokové a řízené přetlakem... jde to nějak předělat aby regulaci neovládal ten ventil ale přímo jen přetlak ze sání? co mám starou bramboru tak tam je taky obtokové turbo řízené přetlakem a přetlak do regulační baňky je vyveden přímo z tlakové části turba.. daly by se to i tady tak nejak pořešit? nebo případě ty čínské MBC ventily které otevřou až při dosažené určítého tlaku?
a čistil jsem EGR a chcípací klapku... a zrovna jsem odpojil podtlak z ovládání EGR a hadičku jsem zaslepil... má to tak i kamarád na 19.tdi rok 96 a auto mu normálně jede... no já když jsem to udělal tak auto zas v nouzáku a vubec nejelo.. pro pripojení je to zas normální.. ona ta jednotka to nějak pozná že EGR nefunguje? díky
Napsal: 12 led 2018, 20:57
od octaviask
pozna..ale stare AGR by to nemalo riesit...a uz vobec nie nudzak.
Napsal: 13 led 2018, 09:08
od NOVON
Co takhle zkusit jinou ECU?
EGR mam zaslepeny plechem,hadicku kulickou a jezdi to normalne,tak ze u AGR to jednotka nepozna,jestli egr funguje nebo ne.
Napsal: 13 led 2018, 11:08
od prka
Na Tvém motoru ŘJ nepozná odpojení EGR.
.. a ještě by mě zajímalo.. jelikož je turbo obtokové a řízené přetlakem... jde to nějak předělat aby regulaci neovládal ten ventil ale přímo jen přetlak ze sání? co mám starou bramboru tak tam je taky obtokové turbo řízené přetlakem a přetlak do regulační baňky je vyveden přímo z tlakové části turba.. daly by se to i tady tak nejak pořešit?
Nevím co by si chtěl řešit ? Vždyť to máš na svém motoru provedeno stejně jako na té Tvé "staré bramboře".
Naloguj to pořádně nebo si to nech nalogovat a pak to sem dej, abychom Ti poradili. Jinak tady budeme stále jen polemizovat a vyslovovat všelijaké domněnky.
Napsal: 13 led 2018, 12:19
od patrikE39
tak jsem byl dnes na diag a kluk mi dělal logy... až mi je pošle do mailu tak je sem nahraju ale zjistil že turbo má trošku zpožděný náběh než je požadovaný a jak naběhne tak tlak letí prudce nahoru, špičku udělá na 2.3bar a pak to spadne na 1.9 a v ten moment jak vyletí na tu špičku tak auto ztratí tah a nejede.
Napsal: 13 led 2018, 15:30
od NOVON
patrik: Zpozdeny nabeh turba (az pri 2300 ot) mi delala axialni vule na hridelce turba.To jen jako priklad..
Ale podle logu to tady zkusenejsi kluci jiste poznaji,kde je problem.
Napsal: 13 led 2018, 18:33
od patrikE39
pánové tak problém zjištěn.. i ten druhý ventil N75 je tak trochu špatný .. respektive se zasekává.. n apřipojení napětí nereguje (obvod má ale necvaká) .. když to nějk foukám přívodem tlaku od truba tak je pořád zavřený a jakmile se pošpárám šrubováčkem v tom přepadu vzduchu tak se šoupátko uvnitř pohle a začně pouštět do regulace turba... tak pročistit a promazat a pak stejně koupit nový.. díky pánové

Napsal: 21 led 2018, 12:03
od patrikE39
čau.. tak už to zas nejede.. mám N75 nový origo pierburg, nové hadičky, filtdy nové.. auto v tahu na 4 a 5 v rychlosti od 100km/h se nekde od turba ozývá v tahu v pravidelném intervalu asi 1 sekundy takové odfukování.. tlakové hadice nějsou nikde prasklé a jscou suché i cooler.. je cítit že v tom odfukování ato jemně pocukává... prostě jakoby se turbo nafoukne a hned nějak ztratí tlak a udělá to pšššš ... neni to pískaní jak u prasklé hadice.. všechny jsem prošel. četl jsem že by to mohla dělat chcípací klapka.. tedy že ovládací ventil propouští podtlak a klapka se v otáčkách přivírá a turbo dostává zpětné rázy od stlačeného vzduchu který se řiškrtí tou klapkou.. muže tak být? podotýkým motor AGR bez VGT. díky
Napsal: 03 úno 2018, 16:33
od patrikE39
problém definitivne vyřešen... nalogovala se data z jednotky za jízdy a od 2200 otáček začala padat měřená hodnoda váhy vzduchu pričemž tlak vzduchu v sání neklesal... čili vadná váha

Napsal: 03 úno 2018, 20:43
od NOVON
patrikE39: A uz tam mas jinou vahu nebo se domníváš?