pozri si roky na tych kureniach, zhruba nejak 2000-2001(2) bol prelom medzi spustanim cez 12V a Wbus, napr. do A6 C5 98-00 sa davali TTC ktore sa spustali cez 12V....ale inak je to vcelku fuska rozoznat ktore je ake kedze existuje nespocet zakazkovych variant pre automobilkyThrashTheTrash píše:Nevím zda jsem mimo mísu nebo ne,mam doma taky nějaky topeni od webasta a jedno Cečko mam v Golfiku a jde ovladat pouze ovalnyma hodina 1533-pomahal mi to zapojovat po netu uživatel tomissp a jede to jak po másle,ale nemám tam dodělaný rele na ventilator aby mi to rozmrazilo okno,ale to je pro mě detail,nepotřebuji to,ale časem dodělám nějak přes relé a vytáhnu to od někud!avatar píše:by me docela zajimal ojake vsechny jednotky jsou spinat jen hodinama pres 12V ty hranate jak mam ja
K věci,mam doma jedno topeni,nevim co to je za typ,o vikendu bych zjistil,je to webasto thermo top E tuším a je tam vývod na vodní pumpu,kdežto já na mym Cečku neměl vyvod na vodni pumpu!Ale sranda je ,že mi to Ečko nešlo pustit ovalnyma hodinama,tak sem si řekl,že topení je k ničemu,ale co mého tátu nenapadlo,dal tam hodiny hranatý,přepíchl pin ve svorkovnici co jde do hodin...jedná se o pin č1 ze šesti pinove svorkovnice(z topení) a jde na jeden pin do hodin...u ovalnych to bylo na w-bus,ale ja to s nim přehodil na 12V a ono to topení fakčí,takže ho budu montovat do dalšího auta.Ale nechápu,že každý topení se pouští jinak,jedno W-bus a druhý zase jen 12V!
zapojení Webasto T top C
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
tie jednotky su rozne, to by niekto musel mat presne identicku ako ty aby ti povedal presne co tam je....ale tak ci tak, pokial je to 4992 tak je to 49.9kohm a pokial 4002 tak je to 40kohm..podla foto vo vacsom rozliseni co si tu daval davnejsie tak tipujem na 4992, ale inak mas to jedno, kup obe hodnoty a vyskusaj, ten rozdiel by ti max. trocha posunul zobrazovanie napajacieho napatia ale nic tam neodvaris ci tam bude 49 alebo 40, a pokial by si mal problem kupit SMD tak kludne kup obycajne dratove (0205 miniaturne) a troska pritvaruj nozickyavatar píše:kluci kdo ma te u sebe jednotku je docela jedno jakou
mrknete se mi prosim co mate na tomto rezistoru napsano:
melo by tam byt cislo asi 4992 nebo 4002 ja presne nevim ja to bohuzl kuli zoxidovani neprectu
oznacen zlute v kolecku
diky
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
jj v tom miste sem mel ten studenak po zpajeni to fungovalo chvili ale pak zase ukazoval malo
ted uz tam neukazuje nic protoze tim nic neprochazi pokdu ten odpor vynecham tak mi na webastu ukazuje v diagnostice tech 17,5V
takze jak rikas koupim jine vice druhu a zkusim ktery se tam nejvice hodi
bohuze takovou velkou hodnotu nemam a to mam celou skrinku odporu )))
ted uz tam neukazuje nic protoze tim nic neprochazi pokdu ten odpor vynecham tak mi na webastu ukazuje v diagnostice tech 17,5V
takze jak rikas koupim jine vice druhu a zkusim ktery se tam nejvice hodi
bohuze takovou velkou hodnotu nemam a to mam celou skrinku odporu )))
a co ti brani tam dat na skusku viac odporov v serii ?avatar píše:jj v tom miste sem mel ten studenak po zpajeni to fungovalo chvili ale pak zase ukazoval malo
ted uz tam neukazuje nic protoze tim nic neprochazi pokdu ten odpor vynecham tak mi na webastu ukazuje v diagnostice tech 17,5V
takze jak rikas koupim jine vice druhu a zkusim ktery se tam nejvice hodi
bohuze takovou velkou hodnotu nemam a to mam celou skrinku odporu )))
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
tomiisp píše:a co ti brani tam dat na skusku viac odporov v serii ?avatar píše:jj v tom miste sem mel ten studenak po zpajeni to fungovalo chvili ale pak zase ukazoval malo
ted uz tam neukazuje nic protoze tim nic neprochazi pokdu ten odpor vynecham tak mi na webastu ukazuje v diagnostice tech 17,5V
takze jak rikas koupim jine vice druhu a zkusim ktery se tam nejvice hodi
bohuze takovou velkou hodnotu nemam a to mam celou skrinku odporu )))
jj uz je mam tady na stole vyrovnane))) jen manzelka me nechce uz pustit)) to ja bych to zas delal do noci )))
tak nevim nejake mam ale jsou mimo domov sem toho mel moc tech elektro veci ))) a preci jen malo kdy sem ty soucastky pouzil ))) prevazne kdyz mi bylo 10 sem neco pajel furt )))tomiisp píše:a nemas po ruke odporovy trimmer ? 100k, nastavis do stredu a ides
ale to neva do zitrka to pocka a zitra bude jasno))) ale vim ze to je tim takze jednotka urcite pojede )))).
vcera sem si myslel ze sem ji odpalil ale utrh sem drat od diagnostiky a nevsim sem si toho takze pak mi to neslo spojit.
ale aj tak si kaskaderavatar píše:tak nevim nejake mam ale jsou mimo domov sem toho mel moc tech elektro veci ))) a preci jen malo kdy sem ty soucastky pouzil ))) prevazne kdyz mi bylo 10 sem neco pajel furt )))tomiisp píše:a nemas po ruke odporovy trimmer ? 100k, nastavis do stredu a ides
ale to neva do zitrka to pocka a zitra bude jasno))) ale vim ze to je tim takze jednotka urcite pojede )))).
vcera sem si myslel ze sem ji odpalil ale utrh sem drat od diagnostiky a nevsim sem si toho takze pak mi to neslo spojit.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
no je to pres pojistku delane to napajeni toho webasta.
jinak tu jednotku celou presilikonuji takze i kdyby zahorela tak to bude uvnitr obalu kde se to udusi no a kdyz bude velkej zkrat tak to vyhodi pojistku
takze i tak by to nemelo nic udelat )))
na tom plosnaku stejne neni co by horelo maximalne ty dva kodenzatory se muzou nafouknout ale jinak tam neni nic co by horelo
pokud se to zkratuje tak pujde pojistka do kytek
jinak tu jednotku celou presilikonuji takze i kdyby zahorela tak to bude uvnitr obalu kde se to udusi no a kdyz bude velkej zkrat tak to vyhodi pojistku
takze i tak by to nemelo nic udelat )))
na tom plosnaku stejne neni co by horelo maximalne ty dva kodenzatory se muzou nafouknout ale jinak tam neni nic co by horelo
pokud se to zkratuje tak pujde pojistka do kytek
Což o to, že zkratuje jednotka, ale aby něco nepřeskočilo v ní a nějak se neposralo řízení hořáku. To by mohlo mít katastrofální následky.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
jj to mas pravdu ale vsim sem si ze si to hlida spoustu veci a ihned jak to ma neco spatne tak se to odstavi. vcetne odporu na horaku ci dalsich vecimir77 píše:Což o to, že zkratuje jednotka, ale aby něco nepřeskočilo v ní a nějak se neposralo řízení hořáku. To by mohlo mít katastrofální následky.
ale vsechny spoje jsou proletovane znovu takze by to nemelo nic udelat to same muze udelat i nova jednotka
pro passataky montazni manualek + zapojeni
http://www.lutschi.biz/passat/lutschi/W ... _ab_01.pdf
http://www.lutschi.biz/passat/lutschi/W ... _ab_01.pdf
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
Luxusní. Ještě tak někde najít to samé pro B5 NECAN a bylo by to jako dáreček k vánocůmkubiss píše:pro passataky montazni manualek + zapojeni
http://www.lutschi.biz/passat/lutschi/W ... _ab_01.pdf
Jo a to uchycení do krytu převodovky by většina passaťáků nedoporučila. Víme, co se s těma plastama v zimě děje.
Passat 4motion AVF
