STK A EMISE

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33621
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Milda92 píše:
Jarda S. píše:
martinsidlo píše:
Tohle mi říct technik na emisích po roskočení motoru že tam asi bylo něco špatně tak se neznám.
a co, veme mobil zavolá benga
pokud to nepomůže zavřou tě do šaškecu (LOL) (LOL)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5053
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Sami víte,že točit motor naprázdno je blbost. Proč něco překračovat skoro dvojnásobně,zvlášť, když tam motor již zdaleka nemá PS ani Nm. Rychlost vozidla je omezena na 255km/h,proč ne otáčky? Nechte si takto vytočit motor s 520tis km.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33621
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="martinsidlo"]Sami víte,že točit motor naprázdno je blbost.

boj s blbostí to je nekonečnoný problém,

musíš jet na stk tam ti vytočí motor a pak tě vypustí s neplatnou emisní známkou,

nebo před pár lety jsem si šel obnovit na fízlárnu zbrojní průkaz, pak jsem si šel koupit náboje, a madam mi řekla že průkaz je neplatný až za 14 dnů tak mi nic neprodá,

říkám to je dobré vytáhl jsem pistoli a mám neplatný průkaz, takže policie mě donutila k trestnému činu nedovolé ozbrojování, to mi pomohla (wallbash) ještě že mě cestou domů nezačala chránit (crazy)
Honza377
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 21 úno 2016, 07:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza377 »

smazané
Naposledy upravil(a) Honza377 dne 22 úno 2016, 15:57, celkem upraveno 4 x.
Honza377
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 21 úno 2016, 07:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza377 »

smazané
Naposledy upravil(a) Honza377 dne 22 úno 2016, 15:58, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33621
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Honza377 píše:Pokud po úpravách motor nedosáhne požadovaných otáček, může být nevyhovující.Aby jste se nedivili potom, že vynaložíte kotel peněz na možné úpravy jak ošidit emise a ono to neklapne
přesně jak píšeš, nejlíp je ale chodit tam kde se ničemu divit nemusíš ;)
Honza377
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 21 úno 2016, 07:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza377 »

smazané
Naposledy upravil(a) Honza377 dne 22 úno 2016, 15:58, celkem upraveno 1 x.
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

(LOL) (LOL)

nebrzdí mi pravé zadní, no ale jezdím přes 2000 otáček no tak sakra
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Celej problém není v tom že řidiči dieselů jezdí pod 2000 ot/min, protože když motor točíš zbytečně nad 2000 ot i když nemusíš jediný efekt je vyšší spotřeba.
Hlavní problém je v tom že jsou v motorech od výrobce nasraný serepitičky jako je právě EGR a podobně co zakaždou cenu se snaží snížit emise, místo toho aby výrobce investoval čas a energii do toho aby auto lépe spalovalo a nelezl z něj takový bordel který je třeba následně čistit.
Proč bych měl motor točit přes 2000 ot/min když nejvyšší kroutící moment má třeba už 1750 ot/min, proč bych ho točil nad 2000 ot/min když při 1500 ot/mi mám k dispozici už třeba 270 Nm které k pohybu vozu bohatě stačí.
U nových octávii ti třeba tvrdí že se dá krásně jezdit i na hranici 1200 ot/min a celý pohonný ústrojí to ustojí.
Já osobně nemám problém v tom prohnat motor do otáček, ale rozhodně se nebráním tomu jet na šestku 1500 ot/min než bych kvůli tomu jel na pětku 2000 ot/min.
Tohle je dobrý styl pro někoho kdy musí za každou cenu mít motor připravený vystřelit vpřed, ale nekupoval jsem si diesel proto, abych se stále s někým honil a motor zbytečně točil když nemusím.
Mám vyzkoušený že stylem jízdy nad 2000 ot/min jak tady preferuješ se nikdy nedostanou se spotřebou pod 7 litrů a to sorry, ale za 7 umí jezdit kdejaký benzín na to není třeba dieselu.
A ano já si koupil diesel proto, protože jezdím denně a jezdím hodně a skutečně už mě nebavilo krmit rozchlastaný benzín který výkonem nesahal dieselu ani po kotníky.
A ani jednou co jsem byl na emisích jsem s nimi neměl problém.
Jsem totiž toho názoru, že čím víc paliva do spalovacího prostoru dostanu, tím víc bordelu z něj vypouštím.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33621
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="favo"]
A ano já si koupil diesel proto, protože jezdím denně a jezdím hodně a skutečně už mě nebavilo krmit rozchlastaný benzín který výkonem nesahal dieselu ani po kotníky.
čoveče stará má tři roky starou koktu kombi tsi 1,2 77kW sociál, motor vyprašuje spotřeba 6,5, hned topí, já stím jezdím za 5,5 a pokud jedu eko na stooktam tak se přiblížím ke čtyřem, když je drahý benál tak líh při běžním provozu nepoznáš a za pět
Honza377
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 21 úno 2016, 07:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza377 »

(offtopic)
Naposledy upravil(a) Honza377 dne 22 úno 2016, 16:00, celkem upraveno 1 x.
Honza377
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 21 úno 2016, 07:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza377 »

Já jen že tady řešíte jak vykývat s emisema kvůli závadám, které se vám staly a přitom stačí úplně jednoduše dělat to co jsem napsal a nemusíte nic investovat do úpravářů tunigářů a jiných podvodníků, kteří vám postupně z auta udělají vrak
Já nikoho zvás nenapadám, jen jsem se pokusil poradit Stojí to jenom půl litru nafty navíc
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Milda92 píše: Tohle mi říct technik na emisích po roskočení motoru že tam asi bylo něco špatně tak se neznám.
motoru co je v pořádku vytočení na emisích neublíží (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

A ještě k tomu jsou ty úpraváři pěkní vyděrači, když si za rozbití auta vemou tolik peněz (LOL)

Už jsem to tady jednomu psal ale no co :)

Uvědom si na jakém si fóru a sekci a s jakými lidmi se zde setkáváš. Věř, že nejsi nejchytřejší a všichni zde nejezdí do 2000 otáček jak si myslíš.

Když mám tedy auto Race520, 2260, 14mm hlavu a mírně překračuji emise, tak můj problém vyřeší jezdit rok nad 2000 otáček jo?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33621
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jarda S. píše:
Milda92 píše: Tohle mi říct technik na emisích po roskočení motoru že tam asi bylo něco špatně tak se neznám.
v policejních poutech by jsi brzy přišel k rozumu
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“