Milda92 píše:Jarda S. píše:a co, veme mobil zavolá bengamartinsidlo píše:
Tohle mi říct technik na emisích po roskočení motoru že tam asi bylo něco špatně tak se neznám.
pokud to nepomůže zavřou tě do šaškecu![]()
STK A EMISE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33621
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5053
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Sami víte,že točit motor naprázdno je blbost. Proč něco překračovat skoro dvojnásobně,zvlášť, když tam motor již zdaleka nemá PS ani Nm. Rychlost vozidla je omezena na 255km/h,proč ne otáčky? Nechte si takto vytočit motor s 520tis km.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33621
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="martinsidlo"]Sami víte,že točit motor naprázdno je blbost.
boj s blbostí to je nekonečnoný problém,
musíš jet na stk tam ti vytočí motor a pak tě vypustí s neplatnou emisní známkou,
nebo před pár lety jsem si šel obnovit na fízlárnu zbrojní průkaz, pak jsem si šel koupit náboje, a madam mi řekla že průkaz je neplatný až za 14 dnů tak mi nic neprodá,
říkám to je dobré vytáhl jsem pistoli a mám neplatný průkaz, takže policie mě donutila k trestnému činu nedovolé ozbrojování, to mi pomohla
ještě že mě cestou domů nezačala chránit 
boj s blbostí to je nekonečnoný problém,
musíš jet na stk tam ti vytočí motor a pak tě vypustí s neplatnou emisní známkou,
nebo před pár lety jsem si šel obnovit na fízlárnu zbrojní průkaz, pak jsem si šel koupit náboje, a madam mi řekla že průkaz je neplatný až za 14 dnů tak mi nic neprodá,
říkám to je dobré vytáhl jsem pistoli a mám neplatný průkaz, takže policie mě donutila k trestnému činu nedovolé ozbrojování, to mi pomohla


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33621
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Celej problém není v tom že řidiči dieselů jezdí pod 2000 ot/min, protože když motor točíš zbytečně nad 2000 ot i když nemusíš jediný efekt je vyšší spotřeba.
Hlavní problém je v tom že jsou v motorech od výrobce nasraný serepitičky jako je právě EGR a podobně co zakaždou cenu se snaží snížit emise, místo toho aby výrobce investoval čas a energii do toho aby auto lépe spalovalo a nelezl z něj takový bordel který je třeba následně čistit.
Proč bych měl motor točit přes 2000 ot/min když nejvyšší kroutící moment má třeba už 1750 ot/min, proč bych ho točil nad 2000 ot/min když při 1500 ot/mi mám k dispozici už třeba 270 Nm které k pohybu vozu bohatě stačí.
U nových octávii ti třeba tvrdí že se dá krásně jezdit i na hranici 1200 ot/min a celý pohonný ústrojí to ustojí.
Já osobně nemám problém v tom prohnat motor do otáček, ale rozhodně se nebráním tomu jet na šestku 1500 ot/min než bych kvůli tomu jel na pětku 2000 ot/min.
Tohle je dobrý styl pro někoho kdy musí za každou cenu mít motor připravený vystřelit vpřed, ale nekupoval jsem si diesel proto, abych se stále s někým honil a motor zbytečně točil když nemusím.
Mám vyzkoušený že stylem jízdy nad 2000 ot/min jak tady preferuješ se nikdy nedostanou se spotřebou pod 7 litrů a to sorry, ale za 7 umí jezdit kdejaký benzín na to není třeba dieselu.
A ano já si koupil diesel proto, protože jezdím denně a jezdím hodně a skutečně už mě nebavilo krmit rozchlastaný benzín který výkonem nesahal dieselu ani po kotníky.
A ani jednou co jsem byl na emisích jsem s nimi neměl problém.
Jsem totiž toho názoru, že čím víc paliva do spalovacího prostoru dostanu, tím víc bordelu z něj vypouštím.
Hlavní problém je v tom že jsou v motorech od výrobce nasraný serepitičky jako je právě EGR a podobně co zakaždou cenu se snaží snížit emise, místo toho aby výrobce investoval čas a energii do toho aby auto lépe spalovalo a nelezl z něj takový bordel který je třeba následně čistit.
Proč bych měl motor točit přes 2000 ot/min když nejvyšší kroutící moment má třeba už 1750 ot/min, proč bych ho točil nad 2000 ot/min když při 1500 ot/mi mám k dispozici už třeba 270 Nm které k pohybu vozu bohatě stačí.
U nových octávii ti třeba tvrdí že se dá krásně jezdit i na hranici 1200 ot/min a celý pohonný ústrojí to ustojí.
Já osobně nemám problém v tom prohnat motor do otáček, ale rozhodně se nebráním tomu jet na šestku 1500 ot/min než bych kvůli tomu jel na pětku 2000 ot/min.
Tohle je dobrý styl pro někoho kdy musí za každou cenu mít motor připravený vystřelit vpřed, ale nekupoval jsem si diesel proto, abych se stále s někým honil a motor zbytečně točil když nemusím.
Mám vyzkoušený že stylem jízdy nad 2000 ot/min jak tady preferuješ se nikdy nedostanou se spotřebou pod 7 litrů a to sorry, ale za 7 umí jezdit kdejaký benzín na to není třeba dieselu.
A ano já si koupil diesel proto, protože jezdím denně a jezdím hodně a skutečně už mě nebavilo krmit rozchlastaný benzín který výkonem nesahal dieselu ani po kotníky.
A ani jednou co jsem byl na emisích jsem s nimi neměl problém.
Jsem totiž toho názoru, že čím víc paliva do spalovacího prostoru dostanu, tím víc bordelu z něj vypouštím.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33621
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="favo"]
A ano já si koupil diesel proto, protože jezdím denně a jezdím hodně a skutečně už mě nebavilo krmit rozchlastaný benzín který výkonem nesahal dieselu ani po kotníky.
čoveče stará má tři roky starou koktu kombi tsi 1,2 77kW sociál, motor vyprašuje spotřeba 6,5, hned topí, já stím jezdím za 5,5 a pokud jedu eko na stooktam tak se přiblížím ke čtyřem, když je drahý benál tak líh při běžním provozu nepoznáš a za pět
A ano já si koupil diesel proto, protože jezdím denně a jezdím hodně a skutečně už mě nebavilo krmit rozchlastaný benzín který výkonem nesahal dieselu ani po kotníky.
čoveče stará má tři roky starou koktu kombi tsi 1,2 77kW sociál, motor vyprašuje spotřeba 6,5, hned topí, já stím jezdím za 5,5 a pokud jedu eko na stooktam tak se přiblížím ke čtyřem, když je drahý benál tak líh při běžním provozu nepoznáš a za pět
Já jen že tady řešíte jak vykývat s emisema kvůli závadám, které se vám staly a přitom stačí úplně jednoduše dělat to co jsem napsal a nemusíte nic investovat do úpravářů tunigářů a jiných podvodníků, kteří vám postupně z auta udělají vrak
Já nikoho zvás nenapadám, jen jsem se pokusil poradit Stojí to jenom půl litru nafty navíc
Já nikoho zvás nenapadám, jen jsem se pokusil poradit Stojí to jenom půl litru nafty navíc
A ještě k tomu jsou ty úpraváři pěkní vyděrači, když si za rozbití auta vemou tolik peněz
Už jsem to tady jednomu psal ale no co
Uvědom si na jakém si fóru a sekci a s jakými lidmi se zde setkáváš. Věř, že nejsi nejchytřejší a všichni zde nejezdí do 2000 otáček jak si myslíš.
Když mám tedy auto Race520, 2260, 14mm hlavu a mírně překračuji emise, tak můj problém vyřeší jezdit rok nad 2000 otáček jo?

Už jsem to tady jednomu psal ale no co

Uvědom si na jakém si fóru a sekci a s jakými lidmi se zde setkáváš. Věř, že nejsi nejchytřejší a všichni zde nejezdí do 2000 otáček jak si myslíš.
Když mám tedy auto Race520, 2260, 14mm hlavu a mírně překračuji emise, tak můj problém vyřeší jezdit rok nad 2000 otáček jo?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33621
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice