Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zdravím
mam problém z borou 4x4 1.9tdi ajm zle štartuje auto začne chytať ale ma zlý chod, po štarte chvíľu dymí, štarty za tepla sú väčšinou ok niekedy pretočí viacej krát, na diagnostike mi ukazuje sporadickú chybu vynechania zážehu na 4vlaci , nastavenie vačkového hriadeľa je na 0 , v skupine 13 to je už horšie 4valec mal hodnotu 2.99 a ostatne boli už neviem presene ale zhruba 1.7 2.6 0.5 ( nezapísal som si to je to len orientačne ), čo stym bude ? su zle trisky alebo slabý kompres ...jedno lepšie ako druhe čo by ste mi poradili ?
mam problém z borou 4x4 1.9tdi ajm zle štartuje auto začne chytať ale ma zlý chod, po štarte chvíľu dymí, štarty za tepla sú väčšinou ok niekedy pretočí viacej krát, na diagnostike mi ukazuje sporadickú chybu vynechania zážehu na 4vlaci , nastavenie vačkového hriadeľa je na 0 , v skupine 13 to je už horšie 4valec mal hodnotu 2.99 a ostatne boli už neviem presene ale zhruba 1.7 2.6 0.5 ( nezapísal som si to je to len orientačne ), čo stym bude ? su zle trisky alebo slabý kompres ...jedno lepšie ako druhe čo by ste mi poradili ?
Chalani ja podobne, najprv som riešil vibrácie pri akcelerácii /tú vyriešil jednohmotný zotrvák VALEO a pohoda/ ale toto trasenie ma asi ešte viac hnevá. Hodnoty namerané vo VAGu sa nezmenili ani po vyladení synchro rozvodu na 0,0 KH °, ani po pretesnení vstrekovačov :

čo nato hovoríte ?jeden chalan na powediesel.sk to na tom istom motore nejako vyriešil, a bola to vraj nejaká prkotina, a nebolo to vstrekovačmi /lebo dal druhé a mal také isté hodnoty/, a nebolo to ani tandemom, žiaľ nenapísal tam čo spravil aby to bolo OK

čo nato hovoríte ?jeden chalan na powediesel.sk to na tom istom motore nejako vyriešil, a bola to vraj nejaká prkotina, a nebolo to vstrekovačmi /lebo dal druhé a mal také isté hodnoty/, a nebolo to ani tandemom, žiaľ nenapísal tam čo spravil aby to bolo OK
Audi A4 1.9 TDI PD 96kW AVF 2004 QUATTRO
to mi napadlo, ja hlupák som ich mohol prehodiť kým boli vonku.... ale všimol som si nový poznatok, keď naštartujem vyrovnávacia dávka na treťom valci je -3,01 mg/str v momente od naštartovania, kým ostatné sa hýbu, dorovnávajú...a tiež meral som kanál 18 kde by mali byť hodnoty po 1 minúte merania a 80°C na hodnote 0.0, nebol síce zohriaty ešte na tú teplotu ale na treťom valci skákalo 6.0 kým na ostatných bolo 0.0, po zohriatí boli všetky 0.0, a potom som pozrel kanál 23 o ktorom sa tu kdesi písalo (neviem čo znamenajú tie hodnoty ale viem že by mali byť cirka rovnaké), no a tam boli hodnoty ktoré boli premenlivé dosť ale najviac som tam videl -14 na všetkých valcoch, ale na to spomínanom treťom bolo -59.
Čo si o tom myslíte
Čo si o tom myslíte

Audi A4 1.9 TDI PD 96kW AVF 2004 QUATTRO
noo pravdepodobne ho nahradím iným a tak skúsim, alebo všetky štyri, ktoré musím najprv zohnať, ale asi bude najlepšie všetky štyri a bude kľud...takže môj tretí vstrekovač je otvorený hodne dlhšie alebo kratšie, ak tomu správne chápem...inak zaujímajú ma dve veci, VAG ukazuje valec číslo 3, z ktorej strany motora je valec číslo 3 ? tretí od rozvodu vačky? v tomto som si nie istý a preto sa pýtam, a ďaľšia vec ma zaujíma keď je tento článok venovaný montáži/demontáži...kamarádi zo Škody mi vraveli, že nové vstrekovače, alebo keď ich vymením medzi sebou musím vo VAGu nakódovať....je to tak ? viete niekto hodiť postup ?
Audi A4 1.9 TDI PD 96kW AVF 2004 QUATTRO