Diskuze ke grafům z brzdy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Pekna prace, ten vyfuk a filtr by mne zajimal, jelikoz my merily s 60mm vyfukem :( a filtrem. Kdyz se sundal vyfuk tak hned padla spojka (noteeth) asi fatalni narust momentu. :?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

To je merane na 4. kvalt? Alebo nejaka kratsia prevodovka? 163 km/h v 4350 ot. sa mi zda trochu malo aj na 4x4............ ale to je vedlajsie, vykon a priebeh je ukazkovy, gratulacia ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

dik vsem, je ot mereny na 5st, je to 6kvaltova 4x4 prevodovka, ma hodne kratky prevody, motor toci 5400ot ale pri mereni nebylo dostatecny chlazeni a po kazdy se turbo rozsvitilo jak zarovka a pajin se onej trochu bal, takze vzdycky nez zaclo byt EGT nebezpecny tak sme prestali merit, na lehci soft cca 225koni je to zmereny az do 5300ot , to bylo EGT cca 600, nicmene na tyhle aplikace mam fakt malej fukar :(

tady je graf normal jak to auto jezdi s po silnici s vejfukem a papirovym filtrem, alezase na silnici se lip chladi IC a i nasavanej vzduch je ted nizzsi

http://www.mvolesko.cz/OI304k.pdf
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Na běžné ježdění 300ps se z toho Po...ru. :D
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

toby66kw píše:Jiné řešení. 8) jenom uvaha

Mimon
Power G4 prědohrab --13,508s - 171,393kmh -- 265ps

M....ko G4 4hrab -- 13,231s - 172,954kmh -- 273ps

Milovice
Power G4 předohrab -- 13,292s- -- 300ps
Pajin PL OI kombajn 4 hrab --13,043s- -- cca 265ps

Všichni známe ztráty haldexu, nemůže to být jenom odchylka v měrení výkonu :roll: na jednom autě +5pro. na druhém -5pro. = hafo.
Tak mas lustenku hotovou. :) optav si to u pajina ne 265 ale 319 ;) a u powera 302 se zaplou klimou. (noteeth) takze to cca sedi jak koukam, co?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...no tak graf som pridal aj ja je to Alfa 146 jtd,všetko seria dokonca som odslepil nazad EGR nech sa motor skor zohrieva teraz v zime...plany do budecna novy soft Alpiners ,tlak turba na 1.2 a nejaky IC lebo seria v lete vobec nestiha uvidime kolko to hodi potom teraz to ide celkom slušne ...Velka vdaka Alpinersovi za dobre odvedenú pracu..
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

lukas1 , tomu říkám čiplé ASZ :) :)

175ps na VAčku 8)
Naposledy upravil(a) toby66kw dne 21 pro 2009, 19:21, celkem upraveno 1 x.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Hlavně už v sérii 142HP, takže motor je dost slušně zajetý ;) gratuluju
lukas1
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 15 lis 2009, 15:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukas1 »

S takovymi hodnotami jsem nepocital. Rikal jsem si tak 165PS a 380Nm max. Diky patri Mistrovi - TDIfun

Jeste jsem pridal graf i s seriovymi hodnotami. Musim rict, ze sice jsou puvodni maximalni hodnoty na serii pekne, ale z prubehu jsem byl velice smutny a nespokojeny. Do cca 100km/h tahlo auto jak dive a pak velky propad. Ani v predjizdeni nemel clovek jistotu.

Ale jeste je potreba vyresit problem s IC - odmastit a najit diru. Zajimalo by me, jak se zmeni prubeh krouticiho momentu po zalepeni diry.
OI 1.9TDi PD 96kw ASZ - 404,3Nm 175,02PS by TDIfun
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7580
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Do 100km jako divé a pak propad?
Zajímavé.... Mě to v sérii jede víceméně i po 100km/h stále stejně.. 120,150... 180 ... (?)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@lukas1: neckal by som nejake velke rozdiely, podla grafu to bude mikrodiera... tie ciary budu pekne rovne inak tam az taky velky rozdiel nebude.
@m-v-o-l-e-s-k-o: tych 5bar MAP na Cajickovej fabii v poznamkach to dufam nie je turbotlak (rofl)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pajin.pl
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 16 dub 2008, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od pajin.pl »

subzero: MAP, je cidlo tlaku, to znamena ze cidlo ma rozsah do 5 bar absolutne, az jednou bude chtit cajda tlacit treba 3.2bar tak se to nemusi predelavat :)
O2 RSI TDI
VW Brouk 300k
lukas1
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 15 lis 2009, 15:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukas1 »

subz3ro_tdi píše:@lukas1: neckal by som nejake velke rozdiely, podla grafu to bude mikrodiera... tie ciary budu pekne rovne inak tam az taky velky rozdiel nebude.
@m-v-o-l-e-s-k-o: tych 5bar MAP na Cajickovej fabii v poznamkach to dufam nie je turbotlak (rofl)
Po chipu pri vytaceni tahne a tahne. Pocitove pred chipem vetsi zatah odspodu na nizsi rychlosti, ted uz takovy neni. Pocitovy adrenalin to neni, ale rychlost stoupa pekne.
OI 1.9TDi PD 96kw ASZ - 404,3Nm 175,02PS by TDIfun
Smradlavá žížala
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 24 srp 2008, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Smradlavá žížala »

pajin.pl píše:subzero: MAP, je cidlo tlaku, to znamena ze cidlo ma rozsah do 5 bar absolutne, az jednou bude chtit cajda tlacit treba 3.2bar tak se to nemusi predelavat :)
A že na to jednou jistě přijde bych si myslel :)
Golf 4 tdi ajm 280 PS 545 Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

lukas1: pocitovo ti to netahne preto ze tam mas prepad krutaku v tych nizkych otackach kvoli tomu ze ti to fuci cez IC... ked to bude drzat tlak tak to bude ok... trochu to zatial setri aby to turbo dovtedy vydrzalo ;)
pajin: ok, myslel som si... ale tak rypnem si ked sa da :) a turboboost je kolko ak to nie je tajomstvo? tipujem ze vyse 2bar.... EMP mate zmerane?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“