Pekna prace, ten vyfuk a filtr by mne zajimal, jelikoz my merily s 60mm vyfukem a filtrem. Kdyz se sundal vyfuk tak hned padla spojka asi fatalni narust momentu.
To je merane na 4. kvalt? Alebo nejaka kratsia prevodovka? 163 km/h v 4350 ot. sa mi zda trochu malo aj na 4x4............ ale to je vedlajsie, vykon a priebeh je ukazkovy, gratulacia
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
dik vsem, je ot mereny na 5st, je to 6kvaltova 4x4 prevodovka, ma hodne kratky prevody, motor toci 5400ot ale pri mereni nebylo dostatecny chlazeni a po kazdy se turbo rozsvitilo jak zarovka a pajin se onej trochu bal, takze vzdycky nez zaclo byt EGT nebezpecny tak sme prestali merit, na lehci soft cca 225koni je to zmereny az do 5300ot , to bylo EGT cca 600, nicmene na tyhle aplikace mam fakt malej fukar
tady je graf normal jak to auto jezdi s po silnici s vejfukem a papirovym filtrem, alezase na silnici se lip chladi IC a i nasavanej vzduch je ted nizzsi
...no tak graf som pridal aj ja je to Alfa 146 jtd,všetko seria dokonca som odslepil nazad EGR nech sa motor skor zohrieva teraz v zime...plany do budecna novy soft Alpiners ,tlak turba na 1.2 a nejaky IC lebo seria v lete vobec nestiha uvidime kolko to hodi potom teraz to ide celkom slušne ...Velka vdaka Alpinersovi za dobre odvedenú pracu..
S takovymi hodnotami jsem nepocital. Rikal jsem si tak 165PS a 380Nm max. Diky patri Mistrovi - TDIfun
Jeste jsem pridal graf i s seriovymi hodnotami. Musim rict, ze sice jsou puvodni maximalni hodnoty na serii pekne, ale z prubehu jsem byl velice smutny a nespokojeny. Do cca 100km/h tahlo auto jak dive a pak velky propad. Ani v predjizdeni nemel clovek jistotu.
Ale jeste je potreba vyresit problem s IC - odmastit a najit diru. Zajimalo by me, jak se zmeni prubeh krouticiho momentu po zalepeni diry.
OI 1.9TDi PD 96kw ASZ - 404,3Nm 175,02PS by TDIfun
@lukas1: neckal by som nejake velke rozdiely, podla grafu to bude mikrodiera... tie ciary budu pekne rovne inak tam az taky velky rozdiel nebude.
@m-v-o-l-e-s-k-o: tych 5bar MAP na Cajickovej fabii v poznamkach to dufam nie je turbotlak
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
subzero: MAP, je cidlo tlaku, to znamena ze cidlo ma rozsah do 5 bar absolutne, az jednou bude chtit cajda tlacit treba 3.2bar tak se to nemusi predelavat
subz3ro_tdi píše:@lukas1: neckal by som nejake velke rozdiely, podla grafu to bude mikrodiera... tie ciary budu pekne rovne inak tam az taky velky rozdiel nebude.
@m-v-o-l-e-s-k-o: tych 5bar MAP na Cajickovej fabii v poznamkach to dufam nie je turbotlak
Po chipu pri vytaceni tahne a tahne. Pocitove pred chipem vetsi zatah odspodu na nizsi rychlosti, ted uz takovy neni. Pocitovy adrenalin to neni, ale rychlost stoupa pekne.
OI 1.9TDi PD 96kw ASZ - 404,3Nm 175,02PS by TDIfun
pajin.pl píše:subzero: MAP, je cidlo tlaku, to znamena ze cidlo ma rozsah do 5 bar absolutne, az jednou bude chtit cajda tlacit treba 3.2bar tak se to nemusi predelavat
lukas1: pocitovo ti to netahne preto ze tam mas prepad krutaku v tych nizkych otackach kvoli tomu ze ti to fuci cez IC... ked to bude drzat tlak tak to bude ok... trochu to zatial setri aby to turbo dovtedy vydrzalo
pajin: ok, myslel som si... ale tak rypnem si ked sa da a turboboost je kolko ak to nie je tajomstvo? tipujem ze vyse 2bar.... EMP mate zmerane?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.