nalej olej a zjistíš že nicMartines píše:Čau kluci tak sem si koupil golfa 1.9TD a tankoval sem bionaftu za 23.90 v obci Dobrá u Frýdku-Místku. rozdíl žádný, ještě chcu zkusit nalít jen olej jak to bude jezdit. jaké máte zkušenosti vy?
Ekologická nafta - MEŘO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
m4xp0w3r7 píše:Přkonal jsem svůj faktor strachu a natankoval jsem do plné čistou ekologickou naftu v Uherském Hradišti za 23,90kč do Hyundai Getz crdi 1.5 60@80kw 2003. Najel jsem zatím 400km a jede to snad líp než na motorovou naftu, určitě tišší chod. Pravda je že jsem tam ale dal víc VIFu než normálně
máš tam vcelku drahý palivový filtr, přes zimu bych na to osobně nejezdil a co první start je na drb nebo musí motor díle točit miloš
ja teda ted jezdim jen na bionaftu a startovani je asi o 2 otacky motoru delsi vykon motoru uz pri neredeni s naftou spadl,ale spotreba stejne. jenze mam ted problem ze mi asi chcije nafta do toho olej,ale nemuzu to ijak dokazat. muze to byt i voda,ale ja myslim ze tio smrdi po bionafte. Musim vymenit okamzite olej a sledovat co to bude delat na naftu. Byl sem s tim spokojeny nesmrdelo to a bylo kultivovanejsi,ale asi sem si s tim dodelal vstriky
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
vstřiky se dojebou tak že se zanesou a to jde oškrabat, no a pokud ti dlouho nabíhá tlak, chytá to asi při llO atm, tak se musí měřit vstřiky kolik vrací paliva,sikin1987 píše:ja teda ted jezdim jen na bionaftu a startovani je asi o 2 otacky motoru delsi vykon motoru uz pri neredeni s naftou spadl,ale spotreba stejne. jenze mam ted problem ze mi asi chcije nafta do toho olej,ale nemuzu to ijak dokazat. muze to byt i voda,ale ja myslim ze tio smrdi po bionafte. Musim vymenit okamzite olej a sledovat co to bude delat na naftu. Byl sem s tim spokojeny nesmrdelo to a bylo kultivovanejsi,ale asi sem si s tim dodelal vstriky
a toho oleje ti kolik přibývá miloš
Tezko rict to bylo takto: je to turbo motor tak sem si rikal zkusim jestli zere olej a dal sem misto 4,3 l(i kdyz nekde pisou 4,7) coz je napln mojeho motoru 4 litrovky a patou si nechal na dolevani. Po 3 tis km kdy merka ukazovala mezi MAX a MIN sem sme to tam supl a pak sem nejka v te dobe zacal jezdit na bio.slovacek.milos píše:vstřiky se dojebou tak že se zanesou a to jde oškrabat, no a pokud ti dlouho nabíhá tlak, chytá to asi při llO atm, tak se musí měřit vstřiky kolik vrací paliva,sikin1987 píše:ja teda ted jezdim jen na bionaftu a startovani je asi o 2 otacky motoru delsi vykon motoru uz pri neredeni s naftou spadl,ale spotreba stejne. jenze mam ted problem ze mi asi chcije nafta do toho olej,ale nemuzu to ijak dokazat. muze to byt i voda,ale ja myslim ze tio smrdi po bionafte. Musim vymenit okamzite olej a sledovat co to bude delat na naftu. Byl sem s tim spokojeny nesmrdelo to a bylo kultivovanejsi,ale asi sem si s tim dodelal vstriky
a toho oleje ti kolik přibývá miloš
Dlouho sme nesledoval olej az po 4 mesicich sem se podival samozrejme narovine studeny motor a merka ukazovala nad max tezko rict jak moc,ale trufnu si rict ze mozna aj centak,ale touz je takovy mereni naprd nevis urcite jestli tam saha olej kdyz to je mimo tu merici cast. Kdyztak ja natocim jak to startuje a vyfotim stav oleje az budu mit mobil z opravy.Ty vstriky urcite trosku potecou ma to najeto 177 tis a zda se to jed epokazdy jinak v zavislosti na teplote jakoby pokazdy volila RJ jinou mapu jendou tlaci krasne a podruhe zase vlazne a hlavne s emeni kultivovanost jendou nevibruje a jede a pak zas erve,vibruje,nejede pri vyrazeni spadnou otacky o 100 a nejak skobrtaji a asi po 20 s se teprv zpamatuji.
Prave heldma nejaky BOSH servis co nechce za tets vstriku 700 kc za kus,ale zatim bez uspechu. Zlinsky kraj
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zde máš inspiraci,http://www.uni-max.cz/tester-vstriku-co ... ter-set/d/
mám známou v nemocnici tak mi sehnala kapačky, nic mi to nestálo, nasadím na přepady nastartuji sleduji a měřím
pokud máš spatnou trysku která odkapává tak ti to na volnoběh prozradí výfuk, nějaký drobný posun oleje by mně vrásky nedělal miloš
mám známou v nemocnici tak mi sehnala kapačky, nic mi to nestálo, nasadím na přepady nastartuji sleduji a měřím
pokud máš spatnou trysku která odkapává tak ti to na volnoběh prozradí výfuk, nějaký drobný posun oleje by mně vrásky nedělal miloš
tak me vrasky dela,protoze sem mi tohle same stalo u punta GT kde bylo o litr vic oleje protzoze tam tekl benzina kdyz sme motro vytocil do max otacek a projel zatakcu tak mi frknul pres odvetrani klikovky az do vahy vzduchu a auto bylo skoro na odpis. Ten test prepadu bych ale rad dlela s nekym kdo to uz delal ja si sam netroufnu. musim zajet za kamosme na Slovensko. Jde o to ze jestli tam je nafta nebo ivoda tak se to idelane nemaze sis pridira a hlavne se bojim at se nepropali ten pist. Jinak po sratu a prvnich par desitek metru trosku huli bile,ale po zahrati tak na 5O stupnu uplne normalni. a uato nehuli absolutne cerne nikdy asi je to tim ze tam dje malo paliva moc vzduchu pres prasklou hadici turbaslovacek.milos píše:zde máš inspiraci,http://www.uni-max.cz/tester-vstriku-co ... ter-set/d/
mám známou v nemocnici tak mi sehnala kapačky, nic mi to nestálo, nasadím na přepady nastartuji sleduji a měřím
pokud máš spatnou trysku která odkapává tak ti to na volnoběh prozradí výfuk, nějaký drobný posun oleje by mně vrásky nedělal miloš
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
aby litr oleje navíc provedl nějaké postatné hrdiství a zničil motor to jsem neviděl,
viděl jsem jak tekl olej z měrky, a motor šlapal, nějaké destrukce působí až je ho tam tak dvojnásobné množství,
no ale jestli jezdíš do zátáčky a motor máš vytočený na maximální otáčky,
tak větší spotřeba motorů je na místě
miloš
viděl jsem jak tekl olej z měrky, a motor šlapal, nějaké destrukce působí až je ho tam tak dvojnásobné množství,
no ale jestli jezdíš do zátáčky a motor máš vytočený na maximální otáčky,
tak větší spotřeba motorů je na místě
neee to uz nedelam:D. prave se ted snazim jezdit slusne,ale schodme se ze i dkyz tam bude protekat nafta nebo voda nebude to pro motor nic dobryho. Ja na nem nechci najet 100 tis km,ale byl bych rad kdybby este 30 tis vydrzel. takze vymenim olej prejdu na naftu a budu sledovat. Taky nevim jestli bylo dobry ze sem tak moc podtacel motor. bezne jezdim an 1500 otacek zda se mi ze jen soustavne na 1900 je u dieselu mocslovacek.milos píše:aby litr oleje navíc provedl nějaké postatné hrdiství a zničil motor to jsem neviděl,
viděl jsem jak tekl olej z měrky, a motor šlapal, nějaké destrukce působí až je ho tam tak dvojnásobné množství,
no ale jestli jezdíš do zátáčky a motor máš vytočený na maximální otáčky,
tak větší spotřeba motorů je na místěmiloš
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
vadi nejak RO turbu?
co ekonafta + bezaromatik poznam rozdil orpoti noramlni nafte (bez bezaromatiku)?
a co ekonaftka + ro + bezaromatik
co ekonafta + bezaromatik poznam rozdil orpoti noramlni nafte (bez bezaromatiku)?
a co ekonaftka + ro + bezaromatik
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice