Diskuze ke grafům z brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
subz3ro_tdi: IC byl venku, dira se nenasla, ale gumove tesneni vespod IC propoustelo olej, tak jsem vymenil obe dve.
Mam log po oprave IC. Z logu se mi zda, ze zase ze zacatku prefoukne a pak zreguluje. Nemuze byt horsi regulace? Vici jak sem daval graf seriovky, tak ma take prefuk(372,47Nm pri 1923ot).
Mohl by jsi se mi prosim podivat na log?
http://leteckaposta.cz/801065346
Mam log po oprave IC. Z logu se mi zda, ze zase ze zacatku prefoukne a pak zreguluje. Nemuze byt horsi regulace? Vici jak sem daval graf seriovky, tak ma take prefuk(372,47Nm pri 1923ot).
Mohl by jsi se mi prosim podivat na log?
http://leteckaposta.cz/801065346
OI 1.9TDi PD 96kw ASZ - 404,3Nm 175,02PS by TDIfun
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
pozriem, ale az doma, lebo vo firme mi to firewall blokuje.... chod za zdenom nech ti doladi regulaciu ked uz je to ok... ked sa to ladilo a boli tam netesnosti tak logicky tam teraz budu prefuky
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Je tam prefuk lehce prez desetinu, vycisti regulaci turba a bude to ok. Ale zadnej fatal to neni jeste.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
205 PS / 420Nm
Stale seriovy vyfuk, bez cerpadla v nadrzi (uz by to aj chcelo, ale zatial to zostane tak) a stale bez dymu (uvidime v lete)
Celkom sme z toho boli v riti s BH co urobi vacsi priemer sania na kusku vedenia vzduchu... z grafu pekne vidno ako to drzi krutiaci moment.... holt asi vydarene turbo
Stale seriovy vyfuk, bez cerpadla v nadrzi (uz by to aj chcelo, ale zatial to zostane tak) a stale bez dymu (uvidime v lete)

Celkom sme z toho boli v riti s BH co urobi vacsi priemer sania na kusku vedenia vzduchu... z grafu pekne vidno ako to drzi krutiaci moment.... holt asi vydarene turbo

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
ono to zas tak horky nebude, u kazdyho grafu mas pouzity jinou normu korekce tak se to blbe srovnava, kdyz vemes vykon bez korekce tak je tam rozdil 8.6 kone a to jeste pri tom mereni posledim byla v mstosti velka zima o 10°C vic nez pri prvnim cca takze realne je rozdil 6-8kone ale i tak je to prijemnysubz3ro_tdi píše:205 PS / 420Nm
Stale seriovy vyfuk, bez cerpadla v nadrzi (uz by to aj chcelo, ale zatial to zostane tak) a stale bez dymu (uvidime v lete)![]()
Celkom sme z toho boli v riti s BH co urobi vacsi priemer sania na kusku vedenia vzduchu... z grafu pekne vidno ako to drzi krutiaci moment.... holt asi vydarene turbo
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Nejlepsi palivo je CH4 !
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
michal: bez korekcie bolo pri druhom merani 211PS ak si dobre pamatam
ale o cisla az tak nejde, ta krivka krutiaceho momentu ma podstatne iny priebeh a s tym myslim korekcie vykonu nemaju nic
a od toho turba nikto viac ako 190PS necakal, ked sa to pred 1,5 rokom skladalo...


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
muzu srovnavat jen co vidimsubz3ro_tdi píše:michal: bez korekcie bolo pri druhom merani 211PS ak si dobre pamatamale o cisla az tak nejde, ta krivka krutiaceho momentu ma podstatne iny priebeh a s tym myslim korekcie vykonu nemaju nic
a od toho turba nikto viac ako 190PS necakal, ked sa to pred 1,5 rokom skladalo...


MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Nejlepsi palivo je CH4 !
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
co turbo, ale ten pajinov motor... predpokladam ze ste dovnutra nesahali...
inak ak si vsimnes, pri tych mojich meraniach bola dost vysoka teplota nasavaneho vzduchu... keby tam bol poriadny fukar a uchladil to tak ten max. vykon by bol niekde vyssie a par PS viac...
inak ak si vsimnes, pri tych mojich meraniach bola dost vysoka teplota nasavaneho vzduchu... keby tam bol poriadny fukar a uchladil to tak ten max. vykon by bol niekde vyssie a par PS viac...

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
jj korekce jsou zajimave sledovat, kdyz tak koukam po tech grafech tak i treba z jedne a te same brzdy lita atm tlak 970 az 1000 tj
U mne se to pohybuje tak 989-1005
zajimave. Asi tu brzdu pokazde stehuji jinam nebo tam jsou brutalni zmeny tlaku
U mne se to pohybuje tak 989-1005
zajimave. Asi tu brzdu pokazde stehuji jinam nebo tam jsou brutalni zmeny tlaku
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
tak chaloši táto E46 je hodne dobrá, best time 1/4 mile 13,498 s max. speed 168,8 km/h, merané na stromčeku, gumy séria, bez odľahčovania, ak sa nemýlim poh. hmotnosť 1615 kg. Aj ja také raz chcem 

Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 17 led 2010, 23:49
- Bydliště: piestany
- Kontaktovat uživatele:
caffte..spojka prerobena kovokeramika,pritlacak sachs racing ,momentalne do nejakych 1200NM,,tento vykon je uplne bez dymu,bolo moznost videt na sprintoch,ked sa somnou hadali ze to je m3:)
tu je ukazka ako dymi:
http://www.youtube.com/watch?v=ghofluX5hiQ
momentalne je uz vykon aj krutak uplne inde
len este sa dokopavaju mapy(kua sama ochrana v riadacke)
tu je ukazka ako dymi:
http://www.youtube.com/watch?v=ghofluX5hiQ
momentalne je uz vykon aj krutak uplne inde
