Diskuze ke grafům z brzdy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
lukas1
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 15 lis 2009, 15:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukas1 »

subz3ro_tdi: IC byl venku, dira se nenasla, ale gumove tesneni vespod IC propoustelo olej, tak jsem vymenil obe dve.

Mam log po oprave IC. Z logu se mi zda, ze zase ze zacatku prefoukne a pak zreguluje. Nemuze byt horsi regulace? Vici jak sem daval graf seriovky, tak ma take prefuk(372,47Nm pri 1923ot).

Mohl by jsi se mi prosim podivat na log?

http://leteckaposta.cz/801065346
OI 1.9TDi PD 96kw ASZ - 404,3Nm 175,02PS by TDIfun
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

pozriem, ale az doma, lebo vo firme mi to firewall blokuje.... chod za zdenom nech ti doladi regulaciu ked uz je to ok... ked sa to ladilo a boli tam netesnosti tak logicky tam teraz budu prefuky
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Je tam prefuk lehce prez desetinu, vycisti regulaci turba a bude to ok. Ale zadnej fatal to neni jeste.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
lukas1
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 15 lis 2009, 15:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukas1 »

Diky, diky Fune. Uz jsme se vlastne o tom bavili. Kdyz subz3ro_tdi nakousl unik, tak jsem pro jistotu nahral log po oprave IC(vycisteni a vymena tesnicich gumicek).

PS: Cistil nekdo banku bez vyndani turba?
OI 1.9TDi PD 96kw ASZ - 404,3Nm 175,02PS by TDIfun
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak to asi spíš chce turbo vyndat, rozebrat a uvnitř vyčistit to co je zasraný od výfuku...
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

205 PS / 420Nm
Stale seriovy vyfuk, bez cerpadla v nadrzi (uz by to aj chcelo, ale zatial to zostane tak) a stale bez dymu (uvidime v lete) :)
Celkom sme z toho boli v riti s BH co urobi vacsi priemer sania na kusku vedenia vzduchu... z grafu pekne vidno ako to drzi krutiaci moment.... holt asi vydarene turbo :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

subz3ro_tdi píše:205 PS / 420Nm
Stale seriovy vyfuk, bez cerpadla v nadrzi (uz by to aj chcelo, ale zatial to zostane tak) a stale bez dymu (uvidime v lete) :)
Celkom sme z toho boli v riti s BH co urobi vacsi priemer sania na kusku vedenia vzduchu... z grafu pekne vidno ako to drzi krutiaci moment.... holt asi vydarene turbo :)
ono to zas tak horky nebude, u kazdyho grafu mas pouzity jinou normu korekce tak se to blbe srovnava, kdyz vemes vykon bez korekce tak je tam rozdil 8.6 kone a to jeste pri tom mereni posledim byla v mstosti velka zima o 10°C vic nez pri prvnim cca takze realne je rozdil 6-8kone ale i tak je to prijemny
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

michal: bez korekcie bolo pri druhom merani 211PS ak si dobre pamatam :) ale o cisla az tak nejde, ta krivka krutiaceho momentu ma podstatne iny priebeh a s tym myslim korekcie vykonu nemaju nic ;) a od toho turba nikto viac ako 190PS necakal, ked sa to pred 1,5 rokom skladalo...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

subz3ro_tdi píše:michal: bez korekcie bolo pri druhom merani 211PS ak si dobre pamatam :) ale o cisla az tak nejde, ta krivka krutiaceho momentu ma podstatne iny priebeh a s tym myslim korekcie vykonu nemaju nic ;) a od toho turba nikto viac ako 190PS necakal, ked sa to pred 1,5 rokom skladalo...
muzu srovnavat jen co vidim :), jinak vim ocem mluvis asi jako kdyz mi andre prodaval turbo a rikal tohle turbo je na 270koni a pak se zjistilo ze umi i 320 :)
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

co turbo, ale ten pajinov motor... predpokladam ze ste dovnutra nesahali...
inak ak si vsimnes, pri tych mojich meraniach bola dost vysoka teplota nasavaneho vzduchu... keby tam bol poriadny fukar a uchladil to tak ten max. vykon by bol niekde vyssie a par PS viac... ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

jj korekce jsou zajimave sledovat, kdyz tak koukam po tech grafech tak i treba z jedne a te same brzdy lita atm tlak 970 az 1000 tj
U mne se to pohybuje tak 989-1005
zajimave. Asi tu brzdu pokazde stehuji jinam nebo tam jsou brutalni zmeny tlaku
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

700Nm kouťák od 1800ot? Tak to je fakt brutal..pěkný hodnoty :)

Co jsi použil za spojku?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

290k a 700Nm s orig turbem??
bratr má taky 330d e46 +chip a vyfuk durch a je na 230k a 500Nm (bez dýmu)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

tak chaloši táto E46 je hodne dobrá, best time 1/4 mile 13,498 s max. speed 168,8 km/h, merané na stromčeku, gumy séria, bez odľahčovania, ak sa nemýlim poh. hmotnosť 1615 kg. Aj ja také raz chcem (wallbash)
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
donuzo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 led 2010, 23:49
Odpovědi: 0
Bydliště: piestany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od donuzo »

caffte..spojka prerobena kovokeramika,pritlacak sachs racing ,momentalne do nejakych 1200NM,,tento vykon je uplne bez dymu,bolo moznost videt na sprintoch,ked sa somnou hadali ze to je m3:)

tu je ukazka ako dymi:


http://www.youtube.com/watch?v=ghofluX5hiQ


momentalne je uz vykon aj krutak uplne inde :) len este sa dokopavaju mapy(kua sama ochrana v riadacke)
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“