Stránka 19 z 24
Napsal: 15 led 2010, 09:30
od lukas1
subz3ro_tdi: IC byl venku, dira se nenasla, ale gumove tesneni vespod IC propoustelo olej, tak jsem vymenil obe dve.
Mam log po oprave IC. Z logu se mi zda, ze zase ze zacatku prefoukne a pak zreguluje. Nemuze byt horsi regulace? Vici jak sem daval graf seriovky, tak ma take prefuk(372,47Nm pri 1923ot).
Mohl by jsi se mi prosim podivat na log?
http://leteckaposta.cz/801065346
Napsal: 15 led 2010, 09:52
od subz3ro_tdi
pozriem, ale az doma, lebo vo firme mi to firewall blokuje.... chod za zdenom nech ti doladi regulaciu ked uz je to ok... ked sa to ladilo a boli tam netesnosti tak logicky tam teraz budu prefuky
Napsal: 15 led 2010, 18:01
od TDIfun
Je tam prefuk lehce prez desetinu, vycisti regulaci turba a bude to ok. Ale zadnej fatal to neni jeste.
Napsal: 15 led 2010, 18:29
od lukas1
Diky, diky Fune. Uz jsme se vlastne o tom bavili. Kdyz subz3ro_tdi nakousl unik, tak jsem pro jistotu nahral log po oprave IC(vycisteni a vymena tesnicich gumicek).
PS: Cistil nekdo banku bez vyndani turba?
Napsal: 15 led 2010, 18:33
od Vici
tak to asi spíš chce turbo vyndat, rozebrat a uvnitř vyčistit to co je zasraný od výfuku...
Napsal: 21 led 2010, 17:37
od subz3ro_tdi
205 PS / 420Nm
Stale seriovy vyfuk, bez cerpadla v nadrzi (uz by to aj chcelo, ale zatial to zostane tak) a stale bez dymu (uvidime v lete)
Celkom sme z toho boli v riti s BH co urobi vacsi priemer sania na kusku vedenia vzduchu... z grafu pekne vidno ako to drzi krutiaci moment.... holt asi vydarene turbo

Napsal: 21 led 2010, 18:33
od mvolesko2
subz3ro_tdi píše:205 PS / 420Nm
Stale seriovy vyfuk, bez cerpadla v nadrzi (uz by to aj chcelo, ale zatial to zostane tak) a stale bez dymu (uvidime v lete)
Celkom sme z toho boli v riti s BH co urobi vacsi priemer sania na kusku vedenia vzduchu... z grafu pekne vidno ako to drzi krutiaci moment.... holt asi vydarene turbo

ono to zas tak horky nebude, u kazdyho grafu mas pouzity jinou normu korekce tak se to blbe srovnava, kdyz vemes vykon bez korekce tak je tam rozdil 8.6 kone a to jeste pri tom mereni posledim byla v mstosti velka zima o 10°C vic nez pri prvnim cca takze realne je rozdil 6-8kone ale i tak je to prijemny
Napsal: 21 led 2010, 18:38
od subz3ro_tdi
michal: bez korekcie bolo pri druhom merani 211PS ak si dobre pamatam

ale o cisla az tak nejde, ta krivka krutiaceho momentu ma podstatne iny priebeh a s tym myslim korekcie vykonu nemaju nic

a od toho turba nikto viac ako 190PS necakal, ked sa to pred 1,5 rokom skladalo...
Napsal: 21 led 2010, 18:49
od mvolesko2
subz3ro_tdi píše:michal: bez korekcie bolo pri druhom merani 211PS ak si dobre pamatam

ale o cisla az tak nejde, ta krivka krutiaceho momentu ma podstatne iny priebeh a s tym myslim korekcie vykonu nemaju nic

a od toho turba nikto viac ako 190PS necakal, ked sa to pred 1,5 rokom skladalo...
muzu srovnavat jen co vidim

, jinak vim ocem mluvis asi jako kdyz mi andre prodaval turbo a rikal tohle turbo je na 270koni a pak se zjistilo ze umi i 320

Napsal: 21 led 2010, 19:07
od subz3ro_tdi
co turbo, ale ten pajinov motor... predpokladam ze ste dovnutra nesahali...
inak ak si vsimnes, pri tych mojich meraniach bola dost vysoka teplota nasavaneho vzduchu... keby tam bol poriadny fukar a uchladil to tak ten max. vykon by bol niekde vyssie a par PS viac...

Napsal: 21 led 2010, 19:35
od TDIfun
jj korekce jsou zajimave sledovat, kdyz tak koukam po tech grafech tak i treba z jedne a te same brzdy lita atm tlak 970 az 1000 tj
U mne se to pohybuje tak 989-1005
zajimave. Asi tu brzdu pokazde stehuji jinam nebo tam jsou brutalni zmeny tlaku
Napsal: 24 led 2010, 08:52
od Jayson
700Nm kouťák od 1800ot? Tak to je fakt brutal..pěkný hodnoty
Co jsi použil za spojku?
Napsal: 24 led 2010, 09:19
od Smoke
290k a 700Nm s orig turbem??
bratr má taky 330d e46 +chip a vyfuk durch a je na 230k a 500Nm (bez dýmu)
Napsal: 24 led 2010, 11:28
od Branislav Farkaš
tak chaloši táto E46 je hodne dobrá, best time 1/4 mile 13,498 s max. speed 168,8 km/h, merané na stromčeku, gumy séria, bez odľahčovania, ak sa nemýlim poh. hmotnosť 1615 kg. Aj ja také raz chcem

Napsal: 24 led 2010, 13:38
od donuzo
caffte..spojka prerobena kovokeramika,pritlacak sachs racing ,momentalne do nejakych 1200NM,,tento vykon je uplne bez dymu,bolo moznost videt na sprintoch,ked sa somnou hadali ze to je m3:)
tu je ukazka ako dymi:
http://www.youtube.com/watch?v=ghofluX5hiQ
momentalne je uz vykon aj krutak uplne inde

len este sa dokopavaju mapy(kua sama ochrana v riadacke)