smoulabx píše:tak uz mam na mem draku najeto pres 2000 km na vyjetak smichany s naftou a E85 pomer asi zhruba 40l olej, 10l nafta, a 5l E85, zkousel jsem i jiny filtr z golfa II ale ucpal se po 300 km a nechtel jet tak jsem prehodil na muj origo a vydrzi tak 1200 km a pak vymena, pak to chtelo mirne pootocit cerpadlem smerem k hlave a packu pod lankem od plynu taky posunout aby to nebylo tak tiche ale mirne slyset klepot motoru jak normal u nafty protoze u oleje to je uplne bez klepotu. a kazde rano bez problemu na prvni otoceni chytne v pohode Citroen BX 1,8td 66kw rv 86
Měl jsem je všechny uplně okousaný už po jedný nádrži a předstali startovat po cca 200 km.. Termostart jsem zatim vynechal, zvykl si startovat sprejem a hadičkou do kabiny, chytá to na otočení a pohoda.. Důležité je v tomto tématu, že se dokázalo že na vyjeťák se dá jezdit uplně v pohodě, jen se věnovat filtraci, naředit na správnou tekutost a kapku adetivovat Žere mi to tedy z šesti na cca 8 litrů, ale skoro zadarmo, to se to jezdí
ja som jednu zimu uz jazdil. system dve nadrze ziadne vyhrevy nic ine. nahodil som na naftu, dal som si kolecko po parkovisku (odhad tak 2-3 min nastartovane) a prepol som na olej. potom cely den bezproblemu kludne aj statie niekolkohodinove avsak zalezi jak na vonkajsej teplote tak na teplote motora. nazhavim a jedu. a ked uz to nejelo sprej a jedu urcite. daval som to do pezot 2,1d s lucasom najazdene do 10 000 od jesene do jari.
Ide len o to koľko treba počkať na prepnutue. Ja som mal v motorovom priestore 20l nádrž dokopy s nejaký meter a pól hadic iba plus filter z 1,6d vw tuším a išlo to hocikedy. Overené pri mínus 20 bezpeoblemu len behať trocha viac zohriat a pri dlhom stani občas prestartovat tak za dve hodinky na PET až desať minút a je to stopercentne
V mrazech jde jen o to jak se to naředí a jak to zůstane tekuté. Rozhodně na čistý vyjeťák, ikdyž naředěný benzinem v -20 ani -15 klasicky nenastartuješ.. Když to chytne, třeba sprejem, nebo když parkuješ v teplejší garáži, už to zahřáté pojede, ale je znát i venkovní pokles třeba z léta do ted o 15-20st a už to chytá daleko hůř a jede húř..
o tds na olej sa tu docitas mnozstvo negativnych veci. avsak nevidim dovod preco. to iste cerpadlo pouziva tdi a pri tom to je zrazu v poriadku tak si vyber..
tak isto aj o lucase ale tak co cena tychto aut je niekde medzi 2 az 6 plnymi nadrzami nafty z pumpy tak nemyslim ze tu je nejaky priestor na diskusiu. ked sa to vysere tak tam hodim druhe cerpadlo z regalu a vozim sa dalej. nic ine sa tomu nemoze stat co sa oleja tyka.
oba najazdy su vsak malo na urcenie nejakeho objektivneho zaveru. za tych par km to bolo bezproblemove