Stránka 19 z 34

Napsal: 09 črc 2013, 08:05
od jm
smoulabx píše:tak uz mam na mem draku najeto pres 2000 km na vyjetak smichany s naftou a E85 pomer asi zhruba 40l olej, 10l nafta, a 5l E85, zkousel jsem i jiny filtr z golfa II ale ucpal se po 300 km a nechtel jet tak jsem prehodil na muj origo a vydrzi tak 1200 km a pak vymena, pak to chtelo mirne pootocit cerpadlem smerem k hlave a packu pod lankem od plynu taky posunout aby to nebylo tak tiche ale mirne slyset klepot motoru jak normal u nafty protoze u oleje to je uplne bez klepotu. a kazde rano bez problemu na prvni otoceni chytne v pohode :-) Citroen BX 1,8td 66kw rv 86 :-)
Co žhavící svíčky ? měníš 8)

Napsal: 09 črc 2013, 13:51
od smoulabx
jeste ne normal to chyta :-) uvidim za jak dlouho to budu muset menit

Napsal: 09 črc 2013, 17:17
od k.amerika
To se divim, mě svíčky odešly hned, dal jsem nové a odešly taky hned..

Napsal: 10 črc 2013, 11:03
od smoulabx
jeste jsem je nevyndaval ale vim ze jak rano nazhavim tak to chytne hned :-)

Napsal: 11 črc 2013, 06:03
od jm
Já měnil do třech plných nádrží max 3000 km a alespon dvě už byly
kaputt

Napsal: 11 črc 2013, 11:25
od k.amerika
Měl jsem je všechny uplně okousaný už po jedný nádrži a předstali startovat po cca 200 km.. Termostart jsem zatim vynechal, zvykl si startovat sprejem a hadičkou do kabiny, chytá to na otočení a pohoda.. Důležité je v tomto tématu, že se dokázalo že na vyjeťák se dá jezdit uplně v pohodě, jen se věnovat filtraci, naředit na správnou tekutost a kapku adetivovat :-) Žere mi to tedy z šesti na cca 8 litrů, ale skoro zadarmo, to se to jezdí :-)

Napsal: 03 lis 2013, 21:47
od lubanek
Zdar má někdo zkušenost vyjetym olejem přes zimu :)

Napsal: 03 lis 2013, 22:16
od sineDko
ja som jednu zimu uz jazdil. system dve nadrze ziadne vyhrevy nic ine. nahodil som na naftu, dal som si kolecko po parkovisku (odhad tak 2-3 min nastartovane) a prepol som na olej. potom cely den bezproblemu kludne aj statie niekolkohodinove avsak zalezi jak na vonkajsej teplote tak na teplote motora. nazhavim a jedu. a ked uz to nejelo sprej a jedu urcite. daval som to do pezot 2,1d s lucasom najazdene do 10 000 od jesene do jari.

Napsal: 04 lis 2013, 11:31
od lubanek
Mě zajímá teplota -10 až -17C :?

Napsal: 04 lis 2013, 13:04
od sineDko
Ide len o to koľko treba počkať na prepnutue. Ja som mal v motorovom priestore 20l nádrž dokopy s nejaký meter a pól hadic iba plus filter z 1,6d vw tuším a išlo to hocikedy. Overené pri mínus 20 bezpeoblemu len behať trocha viac zohriat a pri dlhom stani občas prestartovat tak za dve hodinky na PET až desať minút a je to stopercentne

Napsal: 04 lis 2013, 13:59
od k.amerika
V mrazech jde jen o to jak se to naředí a jak to zůstane tekuté. Rozhodně na čistý vyjeťák, ikdyž naředěný benzinem v -20 ani -15 klasicky nenastartuješ.. Když to chytne, třeba sprejem, nebo když parkuješ v teplejší garáži, už to zahřáté pojede, ale je znát i venkovní pokles třeba z léta do ted o 15-20st a už to chytá daleko hůř a jede húř..

Napsal: 01 led 2014, 15:33
od lubanek
z jakým autem mate zkusenosti na vyjety olej :?

Napsal: 01 led 2014, 18:00
od sineDko
pezot 2,1 bez turba s lucas cerpadlom som jazdil dvojnadrz. ale iba nejakych 6-7 000 tisic km. teraz 525tds jazdim. zatial podobny najazd

Napsal: 01 led 2014, 19:55
od lubanek
pezot 2,1 bez turba s lucas cerpadlom som jazdil dvojnadrz. ale iba nejakych 6-7 000 tisic km. teraz 525tds jazdim. zatial podobny najaz

jaký máš rok BMW??????????????

Napsal: 02 led 2014, 01:25
od sineDko
e39

o tds na olej sa tu docitas mnozstvo negativnych veci. avsak nevidim dovod preco. to iste cerpadlo pouziva tdi a pri tom to je zrazu v poriadku tak si vyber..

tak isto aj o lucase ale tak co cena tychto aut je niekde medzi 2 az 6 plnymi nadrzami nafty z pumpy tak nemyslim ze tu je nejaky priestor na diskusiu. ked sa to vysere tak tam hodim druhe cerpadlo z regalu a vozim sa dalej. nic ine sa tomu nemoze stat co sa oleja tyka.

oba najazdy su vsak malo na urcenie nejakeho objektivneho zaveru. za tych par km to bolo bezproblemove