Stránka 19 z 124
Napsal: 07 zář 2012, 21:18
od jericho-3
Tehdy v pralesních dobách se říkalo tomuto čerpadlu pulzní, byla to bomba, v BMW servisech nastupovali hoši z STS , literatura k tomu nebyla, i v začínajících Bosch servisech z toho byli nervozní. Ale jelikož to bylo mladé, fungovalo to. Dnes je situace jiná, vše se najde na internetu, materiály jsou dostupné, ale bohužel, je to vykopávka, což je odvrácená strana elektroniky, reostatů, tištěných spojů , odporů, atd. takže se to sere a majitelé bádají a bádají ..Jak se říká, když už veterán, tak už s mechanikou, s tím se dá dál spolehlivě jezdit..

Napsal: 08 zář 2012, 19:42
od Míšánek
Jo aha, už sjem to pochopil

Nicméně máš pravdu, mechanika je jinačí level...
Napsal: 08 zář 2012, 23:28
od oldaf
Míšánek píše:Jo aha, už sjem to pochopil

Nicméně máš pravdu, mechanika je jinačí level...
Ano, mechanika na TDSu je jinej level

Napsal: 08 zář 2012, 23:51
od oldaf
jericho-3 píše:Tehdy v pralesních dobách se říkalo tomuto čerpadlu pulzní, byla to bomba, v BMW servisech nastupovali hoši z STS , literatura k tomu nebyla, i v začínajících Bosch servisech z toho byli nervozní. Ale jelikož to bylo mladé, fungovalo to. Dnes je situace jiná, vše se najde na internetu, materiály jsou dostupné, ale bohužel, je to vykopávka, což je odvrácená strana elektroniky, reostatů, tištěných spojů , odporů, atd. takže se to sere a majitelé bádají a bádají ..Jak se říká, když už veterán, tak už s mechanikou, s tím se dá dál spolehlivě jezdit..

Bohužel servisy Bosch jsou z těhle čerpadel dodnes nervozní, většina čerpadel který jsou prý po jejich repasi pořádně nejede, připadá mi že ani po 25-ti letech se to nenaučily.
Napsal: 09 zář 2012, 04:37
od Míšánek
oldaf píše:Míšánek píše:Jo aha, už sjem to pochopil

Nicméně máš pravdu, mechanika je jinačí level...
Ano, mechanika na TDSu je jinej level

No vítej po dlouhé době zpátky!!

Napsal: 09 zář 2012, 08:35
od bjukemen
Míšánek píše:]No vítej po dlouhé době zpátky!!

presne tak

Napsal: 09 zář 2012, 08:55
od bjukemen
..ale inak som pretesnoval cerpadlo pod el. hlavu a aj pod vicko a potom som to steloval a da sa to dobre naladit aj podla ucha kedze diag nebola..citlivost naplyn je ovela lepsia aj celkova odozva motora, aj ekonomer uz ukazuje realnejsie cisla

Napsal: 09 zář 2012, 17:18
od Míšánek
bjukemen píše:..ale inak som pretesnoval cerpadlo pod el. hlavu a aj pod vicko a potom som to steloval a da sa to dobre naladit aj podla ucha kedze diag nebola..citlivost naplyn je ovela lepsia aj celkova odozva motora, aj ekonomer uz ukazuje realnejsie cisla

A nejsou ty čísla vysoké?

Napsal: 09 zář 2012, 17:19
od TheJaricek
Ještě je tady problém:::
dneska se to zkoušelo projet a motor netáhne tak jak by měl a podle zvuku nejede pravidelně? I podle kouře tam jako by šlo málo nafty, vůbec to nekouří.
Potřebuju vědět jetsli se jěště dávka paliva nastavuje pomocí diagnostiky v řídící jednotce.
Ví toto někdo?
Napsal: 09 zář 2012, 20:30
od Míšánek
Ne, u tds přes diagnostiku nemůžeš informace v jednotce jakkoliv měnit. Auto zvládne maximálně poskytovat live data, nicméně žádné změny hodnost přes diagnostický konektor dělat nejdou. Ona by to logicky taky byla blbost, takže to asi nejde u většiny aut si myslím

Napsal: 09 zář 2012, 22:10
od ThatsMe
Jé, a která diagnostika umí číst live data z TDS? To by bylo super, minimálně k nastavení předvstřiku! Zkoušel jsem to s delphinou, ale i přestože má podporovat OBD1, nespárovalo se to...
Napsal: 09 zář 2012, 23:33
od bjukemen
..nie kazde tdsko sa spoji cez diag, starsie verzie nekomunikuju vobec, musis to urobit tak ako ja priklepnut trocha na havu cerpadla a pridat nafty,ale ono sa to hada aj ked je vela musis laborovat..
Napsal: 09 zář 2012, 23:34
od bjukemen
Míšánek píše:bjukemen píše:..ale inak som pretesnoval cerpadlo pod el. hlavu a aj pod vicko a potom som to steloval a da sa to dobre naladit aj podla ucha kedze diag nebola..citlivost naplyn je ovela lepsia aj celkova odozva motora, aj ekonomer uz ukazuje realnejsie cisla

A nejsou ty čísla vysoké?

..nie myslim ze teraz su spravne

Napsal: 10 zář 2012, 10:00
od ThatsMe
Co je starší TDS/které se s čím spojí a které vůbec? Má někdo zkušenosti?
Jinak tímhle laborováním jsem si dávno prošel.

Ale mám rád, když je to přesně, takže já jsem nakonec po výměně rozvodů udělal pravítko na vačku, čerpadlo nechal seřídit na stolici a předvstřik doladil hodinkama. Ale už je to 40.000 km a čeká mě to celé znova, tak bych radši jen připojil kabel než to zas celé rozdělával...
Napsal: 10 zář 2012, 22:57
od Míšánek
ThatsMe píše:Jé, a která diagnostika umí číst live data z TDS? To by bylo super, minimálně k nastavení předvstřiku! Zkoušel jsem to s delphinou, ale i přestože má podporovat OBD1, nespárovalo se to...
Musíš mít správnou diagnostiku, ne nějakou univerzální sračku

Vím, že na těch uni nesmyslech jako je Deplhi atd. to nejede, nicméně tdso opravdu umí dávat live data, jako je množství vstřikovaného paliva, tlak v sání, aktuální stav egr ventilu atd atd... Bohužel název diagnostiky už si ale nepamatuju.
Vím že existuje dokonce nějaká starší diagnostika běžící snad ještě na DOSáckém systému a ta se umí dostat i do jednotky automatu.
Ve všech případech se bavím o e34. A podle roku výroby to dle mého nějak rozlišené neni