Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
Moderátoři: šulda , Moderátoři
carda
Přispěvovatel
Příspěvky: 146 Registrován: 28 lis 2006, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Vítkov
Příspěvek
od carda » 12 dub 2013, 15:37
netopier píše: Tii, ktorym to zere aj po nastaveni vstrekov, skuste prehodit starsi system vahadlo-vstrek za novsi typ...
Chci se zeptat jak poznám starý typ od nového.Nemáte foto?Díky
predator3d
Nováček
Příspěvky: 5 Registrován: 06 dub 2013, 11:37
Odpovědi: 0
Příspěvek
od predator3d » 13 dub 2013, 07:00
carda píše: netopier píše: Tii, ktorym to zere aj po nastaveni vstrekov, skuste prehodit starsi system vahadlo-vstrek za novsi typ...
Chci se zeptat jak poznám starý typ od nového.Nemáte foto?Díky
Starý typ má na seřizováni na hlavě kulík a nový má na hlávě takovou misku
no a nebo starý typ matic u magnetu
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1945
Luda
Přispěvovatel
Příspěvky: 85 Registrován: 05 úno 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Luda » 14 dub 2013, 08:56
carda píše: Cau, o kolik stupnu nastavit u OII 2,0 TDI BMM Dekuji
kolik je nastaveni toho BMM?A BPC 2,5tdi je nastaven na kolik stupnu?
carda
Přispěvovatel
Příspěvky: 146 Registrován: 28 lis 2006, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Vítkov
Příspěvek
od carda » 14 dub 2013, 12:20
Luda píše: carda píše: Cau, o kolik stupnu nastavit u OII 2,0 TDI BMM Dekuji
kolik je nastaveni toho BMM?A BPC 2,5tdi je nastaven na kolik stupnu?
BMM jsem nastavoval na 220°
carda
Přispěvovatel
Příspěvky: 146 Registrován: 28 lis 2006, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Vítkov
Příspěvek
od carda » 14 dub 2013, 12:22
predator3d píše: carda píše: netopier píše: Tii, ktorym to zere aj po nastaveni vstrekov, skuste prehodit starsi system vahadlo-vstrek za novsi typ...
Chci se zeptat jak poznám starý typ od nového.Nemáte foto?Díky
Starý typ má na seřizováni na hlavě kulík a nový má na hlávě takovou misku
no a nebo starý typ matic u magnetu
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1945
Tohle vlákno jsem projel ale nenašel jsem nikde kde je popsaný rozdíl mezi starým a novým typem vahadel.Nemáte někdo číslo???
octavia 4x4
Nováček
Příspěvky: 7 Registrován: 20 dub 2013, 11:56
Odpovědi: 0
Příspěvek
od octavia 4x4 » 20 dub 2013, 12:14
Je pravda, že PD vstřiky často odcházejí? A co dělat pro to, aby neodešly? Jakou naftu, aditiva a tak? Z doslechu vím, že za to může česká nafta, která nedostatečně maže. Co je na tom pravdy?
George BKD
Nováček
Příspěvky: 5 Registrován: 08 dub 2013, 19:16
Odpovědi: 0
Příspěvek
od George BKD » 23 dub 2013, 20:04
cau mam 2.0 16V Bkd a dva vstriky mam -1.2 zbytek na nule.nic to nedela nekouri,neskube.vse ok.mam to nejak resit???diky za odpovedi
carda
Přispěvovatel
Příspěvky: 146 Registrován: 28 lis 2006, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Vítkov
Příspěvek
od carda » 02 kvě 2013, 19:24
predator3d píše: carda píše: netopier píše: Tii, ktorym to zere aj po nastaveni vstrekov, skuste prehodit starsi system vahadlo-vstrek za novsi typ...
Chci se zeptat jak poznám starý typ od nového.Nemáte foto?Díky
Starý typ má na seřizováni na hlavě kulík a nový má na hlávě takovou misku
no a nebo starý typ matic u magnetu
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1945
Nikdo prosím nemá Foto nebo číslo novějších seřizovacích šroubu??
vop
Nováček
Příspěvky: 1 Registrován: 03 kvě 2013, 07:16
Odpovědi: 0
Příspěvek
od vop » 03 kvě 2013, 07:37
mel bych dotaz...
co se stane pokud do oct. 2003 66 kw dam vstřiky ze silnyho td?
muze se rozhodit předvstřik? díky
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867 Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od sniper-- » 03 kvě 2013, 08:28
za prve 66kw neni PD o kterym je tohle vlakno a za druhe jake TD myslis? Pasovali by te tam trysky 150P 520 , nebo 764 z 2.5 Tdi r5 .
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346 Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko
Příspěvek
od mgbiker » 03 kvě 2013, 09:41
su aj 66kw PD
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233 Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0
Příspěvek
od TDI tech » 03 kvě 2013, 21:48
Ano su aj 66kW PD je to motor BRU. Daval sa do SAG, aj v Caddyne som ho tusim ze videl
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14429 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 04 kvě 2013, 07:48
BRUčoun je z Touranu, Euro4, chladič spalin s přepínací klapkou, škrtící klapka, turbo KKK - vnt.
V SAG byl ANU, ten měl obtokové turbo.
peterA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 249 Registrován: 03 bře 2010, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-Prievidza
Příspěvek
od peterA4 » 07 kvě 2013, 22:35
Nazdar chlapi...ako riesite zlomenu skrutku c. 13 na obrazku od Humla..?Ta co drzi vstrek...Davate vzdy original alebo ste niekto dal aj nieco ine...samozrejme obdobnej tvrdosti.Podarilo sa mi jednu zlomit tak som dal inu ale teraz je v hlave dilema.Vydrzi-nevydrzi?
Este som si nevsimol ze by sa tu niekto nad tym pozastavil tak sorry ze vam spinim vlakno ale v podstate sa to vymeny vstreku tyka...dikes.
Naposledy upravil(a)
peterA4 dne 08 kvě 2013, 01:07, celkem upraveno 1 x.
Audi A4 Avant 1.8 5V
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867 Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od sniper-- » 07 kvě 2013, 22:40
TDI tech píše: Ano su aj 66kW PD je to motor BRU. Daval sa do SAG, aj v Caddyne som ho tusim ze videl
To ano ale on pise o predvstriku a navic o Oct. 2003, a tam jsem ho teda nikdy v zivote nevidel.Proto ta moje rekce
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538