zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

kemar píše:nevim ze te tak prekvapilo ze to ma 1pin vystup na diagnostiku?
to ma snad kazdy topeni nee?
tak ja som napisal Kcko tj. diagnostika cez VAGCOM a nie pin pre webasto diag :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
kemar
Přispěvovatel
Příspěvky: 542
Registrován: 26 led 2006, 23:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kemar »

áha tak to jo...
ala ja myslel ze muzes diagnostikovat jakekoliv webasto prez klasickej diag kabel
Bud nejakou original automobilkovou diagnostikou nebo Webastovskou
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Hele, kde je umístěnej vůbec ten diagnostickej konektor? Přímo na těle topení, nebo to je vyvedený někam jinam? Chci si udělat kabel, tak abych věděl, kde to mám vůbec hledat ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

mir77 píše:Hele, kde je umístěnej vůbec ten diagnostickej konektor? Přímo na těle topení, nebo to je vyvedený někam jinam? Chci si udělat kabel, tak abych věděl, kde to mám vůbec hledat ;)
zvycajne nikde, musis si vytiahnut kabel od kurenia(analog) alebo pokial mas Wbus tak sa staci napojit na kable na hodinkach alebo telestartu
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Jasný, tak to asi udělám tak, že si vyvedu kabely od hodin a někam pod palubku dám zásuvku. Pak si seženu OBDII samici a udělám si přechodku. Někde jsem měl napsaný, jakej pin na jakej na KKL kabelu, ale nemůžu to najít. Mám Thermo Top E spínanej přes W-Bus. Jak tam to bude?
Jo a ještě jeden dotaz. Nšel jsem v krabici se zbylejma věcma po montáži i úplně jednoduchej přepínač zimního a letního režimu. Jen kolébkovej vypínač se dvěmi kontakty. Původně byl připojenej někam k hodinám. Mám ty oválný. Předpokládám, že ten když napojim na vedení a přepnu ho na letní režim, tak to při dosažení času nesepne topení, ale pouze větrák. Right?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

pin 1 kurenia na pin 7 KKl kablu, 4+5 na KKl je kostra a 16 je +12V :) a co sa tyka kablu tak si zozen obycajnu redukciu OBD na 2x2, ustipni konektory a mas to :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Jaj, to vůbec neni špatný řešení :) To je i docela elegantní :))) Ještě bych ideálně napíchnul jako zásuvku do auta a jako konektor na ten kabel originál Webasto konektor :) Ale to už jsem asi moc velkej perfekcionalista :)))
Btw, když už se tim tady všichni zabývaj, můžete mi poradit, kde najdu bufíka na céčkovym Opelu Omega 2.5 DTI? A jestli tam je CAN nebo W-Bus komunikace? Kámoš má tuhle pikslu z roku 2003 a nějak mu to zlobí, tak jsem se mu na to chtěl podívat, než s tím někam půjde.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

mir77 píše:Jaj, to vůbec neni špatný řešení :) To je i docela elegantní :))) Ještě bych ideálně napíchnul jako zásuvku do auta a jako konektor na ten kabel originál Webasto konektor :) Ale to už jsem asi moc velkej perfekcionalista :)))
Btw, když už se tim tady všichni zabývaj, můžete mi poradit, kde najdu bufíka na céčkovym Opelu Omega 2.5 DTI? A jestli tam je CAN nebo W-Bus komunikace? Kámoš má tuhle pikslu z roku 2003 a nějak mu to zlobí, tak jsem se mu na to chtěl podívat, než s tím někam půjde.
no Opel....hladaj podla hadic :) urcite ho neprehliadnes, a CAN asi nebude, a ci analog alebo Wbus tiez tazko povedat.. :) pozri sa cim sa tam ovlada, ci ma hodinky (ovalne alebo hranate) alebo len vypinac alebo to bezi samo ako prihrievac...pozeral som tak zbezne a do Oplu tiez pchali vselico vratane Eberov..takze len laborovat :)

inak este k tomu tvojmu spinacu, ten do hodiniek urcite nesiel, ten musel byt zapojeny priamo na kureni.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

:)) Tak ta Omega je starej škopek, akorát facelift auta z roku 1994, takže nepředpokládám CAN. Má to přímo jako nezávislý topení, ovládaný hranatejma hodinama. Sleduj hadice je sice supr rada, tam když otevřu kapotu, tak neni vidět nic :D A ten typan je poměrně háklivej na jakýkoliv laborování :D Ale to je buřt, někde si seženu servisní manuál ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ak ma hranate hodinky tak je to analog, takze diag musis napichnut na kurenie pin 2, pokial to teda neni niekde vytiahnute, ale to ani srnky netusia ako je to tam domotane :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

:)) Tak děkan ;) Někam si to poznamenám a vlítnu na to jakmile bude čas :)) Mám aspoň info do zásoby :))
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

kemar píše:možná to třeba někomu pomůže a vyřeší problémy s tím zakletým TT C z VW T5...
:D

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 156#524156

Tak to je teda rada, nad zlato :? ...teda vymen kus za kus ;) (noteeth)
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Hele, lidi, víte, že tohle řešíte už od třetího listopadu? :) Já to poctivě sleduju a jsem pekelně rád za to, že jsem koupil Thermo Top E :))) Ale jsem vcelku zvědavej, jestli to rozběháte ještě během zimy, nebo jak :P
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

mir77 píše:Hele, lidi, víte, že tohle řešíte už od třetího listopadu? :) Já to poctivě sleduju a jsem pekelně rád za to, že jsem koupil Thermo Top E :))) Ale jsem vcelku zvědavej, jestli to rozběháte ještě během zimy, nebo jak :P
Hele, kluku, mi to vime :D
jen si mohl být chytřejší před tím :) .. pokud si dobře pamatuji, tak ještě nedávno jsi ani ty sám nevěděl co za Webasto koupit a jak ho namontovat. Takže pokud máš teď nějaký nápad, tak poraď ;)
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Hej :)) Já měl prostě kliku :)) Koupil jsem Thermo Top E, kterej měl urvanej vejfuk a Thermo Top C, kterej byl ok. Šel jsem za pánem, kterej se timhle živí, ten mi řek, že Thermo Top C do Octávky nikdy nedám právě kvůli tomu, že to je z T5 a komunikuje po CAN-BUS (což jsem tady tuším již někde psa la což se zatím i potvrzuje), takže se přehodili řídící jednotky a bylo vystaráno :)
Já samozřejmě vým, že sehnat zrovna Ečko je docela problém :) Ale začínám mít tak nějak pocit, že pláčete na špatným hrobě. Že místo snahy rozchodit CANový topení byste měli vyvinout veškerou snahu do toho sehnat neCAN jednotku ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“