Stránka 3 z 3
Napsal: 30 bře 2013, 13:55
od LuckyTDi
Turbo tlačilo 1,4bar. Co bylo nejvíce namáhané přesně nevím, ale bude to asi turbo, protože seriove VA je na 1,4bar a trysky budou také téměř na limitu pro 10mm hlavu. Rozdíl znát bude, pocítil jsme ho v celém spektru otáček, hlavně ve vyšších, že autu nedocházel dech, předtím jsem měl jen soft na seriovce na nějakých cca 96kW (jeste od predchozího majitele), takže rozdíl byl znatelný a dokonce se snížila kouřivost a spotřeba zůstala při stejném stylu jízdy stejná.
Napsal: 31 bře 2013, 10:39
od arlie
Tak uvidíme do čeho se pustím. Nechám si to asi tak na léto. Do té doby posháním veškerý HW a potřebné informace a pak zase za Funem. Už jsem natěšenej jako dítě. Náhodou podávací čerpadlo z PD nemáš v nádrži?
Napsal: 31 bře 2013, 15:38
od LuckyTDi
na ty nase vykony neni podavacka potrebna, to se resi az u vykonu pres 200ps
Napsal: 31 bře 2013, 16:15
od arlie
U mě byl problém s naftou ve vyšších otáčkách, tak bych zkusil to podávací. Na kolik tak přijde 11mm hlava? Po tomhle jsem zatím nepátral, jen jsem někde zaslechl, že se dávaly origo do AFN automat. Ale co je na tom pravdy nevím.
Napsal: 31 bře 2013, 18:36
od LuckyTDi
Z AFN ne , dávají se z AHF z automatu. Já za ni dával 3000,- od Bosche, ale to ji mam z nějakýho Fiata (ted si nevzpomenu na model) . U mě ten problem byl taky, ale ve finále bylo jen slabé čerpadlo. Dala se 11mm hlava a vše bylo ok, dokonce auto v otáčkách hodně ožilo a ted s dávkou paliva neni nejmenší problem.
Napsal: 29 říj 2013, 15:53
od arlie
Využiju svůj příspěvěk a položím otázku pro chiptunery - nejlépe TDIFun.
Na jaké hodnoty bych se mohl dostat u AFN s VA turbem, tryskami s502 (2,5tdi) a větším coolerem u chladiče. Spojka a podávačka je v regálu, kdyby bylo potřeba.
A ještě dotaz. Jakým způsobem by se dalo udělat, aby rotačka měla takový záběr odspodu jako pd?. Je to vůbec možné s těmito tryskami? Vzhledem k životnosti 2hm setrváku se rozjíždím opatrně a plnej dám až kolem 2,5tis otáček. Pač kolem 2tis to stejně nemá cenu, pač to tak nevystřelí. Což nechápu, když je max krouťák ve 2,1tis ot. Jestli to je turbo díra, než se vzpamatuje, tak už je tam 2,5tis

.
Nevím.
Zajímalo by mne, jestli tu je někdo, kdo má rotačku takto upravenou, že už mu dávkuje pěkně odspodu, nejlépe na podobně těžkém autě.
Snad si rozumíme.
Díkes

Napsal: 31 říj 2013, 20:08
od Tunningkiller
cus mam passata syncro AFN,jednohmota, přítlačák sachs, trysky S764,turbo 96kw, EGR,Kat Off,chip a ted i 11ka hlava, tlaky motoru 35bar

mnel sem problem s dodavkou paliva tak sem musel dat 11ku hlavu:).. Pokud chces porovnat tak no problemo:) na brzde sem nebyl, přemýšlím ještě o jednom chipu a pak teprv brzda. Musím zjistit kdo by mi to změřil v okolí brna/olomouce:)
Napsal: 03 bře 2014, 10:52
od arlie
Aktualizace:
Mám doma VA turbo, FMIC, 11mm hlavu do čerpadla, 1hm komplet SACHS. Nyní sháním trysky, ale zatím se mi nedaří. Nedají se sehnat. Přemýšlím jestli nedát rovnou PP764 nebo HFLOX warp 3 (0.230um). Ale oboje jsou zatím k nesehnání.
Co mi poradíte? Dát S764 nebo větší? Co se hodí k turbu více?
Napsal: 03 bře 2014, 13:15
od JasteR
Dle toho zda ti bude stacit VAcko turbo, pokud jo, tak na 160PS bohate staci FB S764.. osobne rozodne FB..
Napsal: 03 bře 2014, 13:22
od arlie
160ps je hranice va turba?
Jak je to s temi tryskami? Nejak se po nich slehla zem.
Napsal: 03 bře 2014, 18:18
od JasteR
Da se i vice, ale pokud stim chces naky rok jezdit tak je to tak akorat.. pokud mas dobry FMIC a 11mm hlavu tak mozna i 170PS dle stavu turba/motoru..
PS: dopln si graf dle pravidel..
Napsal: 04 bře 2014, 19:37
od arlie
JasteR píše:Da se i vice, ale pokud stim chces naky rok jezdit tak je to tak akorat.. pokud mas dobry FMIC a 11mm hlavu tak mozna i 170PS dle stavu turba/motoru..
PS: dopln si graf dle pravidel..
Uvidíme jak fmic, ale turbo origo garret najeto asi 40tis km, možná i míň. A hlava tam taky půjde. Těch 165 by bylo asi fajn.
Asi teda sáhnu po 0.216um tryskách. Někde jsem četl, že se s nima dá udělat přes 170koní s 11 hlavou.
Napsal: 24 kvě 2014, 20:10
od arlie
Tak jsem dal vše dokupy a zajel na naladění. Hodnoty 160PS/361Nm.
S VA turbem, HFLOX 0.216mm, FMIC 600x150x60mm, 11mm hlava.
Ve vyšších otáčkách opět problém s naftou. Tentokrát ne s naftou do čerpadla, ale na výtlačné části. Tudíž asi ta hlava.