Stránka 3 z 8

Napsal: 19 kvě 2012, 21:38
od TK
Ladas píše:v CZ jsem zabezpečení na sprintech na srazech nikdy neviděl a ti co jsou za start čárou 5metrů dál jsou sebevrazi protože i kdyby byl řidič špička upadlý kolo umí moc...
Souhlas. Kamarád a bývalý soutěžák Roman Siegel dostal po cca 300 m od trati rallye Český Krumlov utrženým kolem a hned se proletěl vrtulníkem se zlomenou páteří. Stát 5 m od trati se mi nezdá jako dobrý nápad ani při sprintu.

Napsal: 19 kvě 2012, 22:00
od MirekX
koukám že to Reeshovi asi pěkně jede :)

Napsal: 20 kvě 2012, 01:27
od JasteR
K incidentu co se stal, .. to co jsem na vlastni oci videl, tak je to jednoznacna vina ridice cobry, ktery auto nezvladl, v prave draze dostal smyk a sejmul focuse rs, na druhou stranu to bylo spise stesti pac. ho to zpomalilo (jinak by vlitnul hure do lidi), kdyz mel celou dobu plnej, coz je pro me nepochopitelny asi zkrat, ci nevim.. ale jak se rika stalo se to ve vterine a po bitve je kazdy general..


...sraz Ovladl dieselpower (noteeth)
ucast chipfora mensi, hlavni akteri prej svatba..
casy jsou ale naky horsi, vetsina ma o 0,5s oproti jinejm srazum..


Nafta Street:
1. Cupra 4 TDI DP
2 .VW Jeta TDI DP
3. FAbia RS TDI DP,
ucast chipfora mensi, hlavni akteri prej svatba..

Profi:
1. Reesha DP Golf2 TDI
2. Bmw
3. Hanz 4x4 Octavia TDI Tdi Fun
Obrázek

Napsal: 20 kvě 2012, 01:53
od JasteR

Napsal: 20 kvě 2012, 03:49
od JasteR
octa nekdo z fora?Obrázek
Obrázek

Napsal: 20 kvě 2012, 07:48
od Octava
co se stalo te octe? zrovna ta se mi libila a koukal jsem na ni.... :(

Napsal: 20 kvě 2012, 10:11
od Radek156

Napsal: 20 kvě 2012, 10:48
od Forest
Gratulace vitezum, cest porazenym!

Koukam, ze se projekt G2 uspesne pokracuje, to me "stare TDIckarske srdce" potesilo, uprimne dekuji a dychtive verim v potencial celeho systemu :roll:

Kdyz vidim ten zaznam z kamery, tak si rikam, ze by bylo dobry umistit i jednu kameru na pravy zadek, nejlepe nejakou sirokouhlou a jeste pripadne nasmerovat na smer "predjizdeneho" Obrázek

@Radek156: bez pokusu o urazku - na AR Ti to jede moc hezky, verim, ze bys pojel i ty sraby od Bitpower, kteri se v zacatcich vytahovali na MTDIcka a casem i od nich zacali dostavat :D

Napsal: 20 kvě 2012, 12:20
od Radek156
V pohodě, nejsem urážlivý. s AR jsem osobně spokojený, nečekal jsem, že budu "držet krok" s ostatními streetcar.

Jsem o 0,4bar přes limit turba. Do týdne bych tam měl mít nahozené to GTB, s ním budu v limitu a udrží stejný tlak cca 1800-5200 ot. S výkonem víš už nepůjdu, neudrží to spojka a ani by nevydrželi hadice.

S GTB nebudu muset řadit na 400m 5rs , snad se čas o nějakou desetinku zlepší. ;)

Ještě musím pořešit čidlo tlaku. Padá mi to do nouzáku,ale naštěstí až těsně přes cílem nebo skoro v cíli na 400m. Na každej sprint jsem musel chybu přes diag smáznout.

Napsal: 20 kvě 2012, 15:16
od JasteR
Forest píše:Gratulace vitezum, cest porazenym!

Koukam, ze se projekt G2 uspesne pokracuje, to me "stare TDIckarske srdce" potesilo, uprimne dekuji a dychtive verim v potencial celeho systemu :roll:

Kdyz vidim ten zaznam z kamery, tak si rikam, ze by bylo dobry umistit i jednu kameru na pravy zadek, nejlepe nejakou sirokouhlou a jeste pripadne nasmerovat na smer "predjizdeneho" Obrázek

@Radek156: bez pokusu o urazku - na AR Ti to jede moc hezky, verim, ze bys pojel i ty sraby od Bitpower, kteri se v zacatcich vytahovali na MTDIcka a casem i od nich zacali dostavat :D
byl jsem rad ze se me ji porarilo dat aspon na celni sklo, po tom co 2x odpadla kdyz byla pridelana za sedackou na ramu ;))) .. jinak by nebylo zadny onboard video...

Napsal: 20 kvě 2012, 15:24
od JasteR
Radku mas jeste naky videa?

Napsal: 20 kvě 2012, 15:49
od reesha
Forest píše:Gratulace vitezum, cest porazenym!

Koukam, ze se projekt G2 uspesne pokracuje, to me "stare TDIckarske srdce" potesilo, uprimne dekuji a dychtive verim v potencial celeho systemu :roll:

Kdyz vidim ten zaznam z kamery, tak si rikam, ze by bylo dobry umistit i jednu kameru na pravy zadek, nejlepe nejakou sirokouhlou a jeste pripadne nasmerovat na smer "predjizdeneho" Obrázek

@Radek156: bez pokusu o urazku - na AR Ti to jede moc hezky, verim, ze bys pojel i ty sraby od Bitpower, kteri se v zacatcich vytahovali na MTDIcka a casem i od nich zacali dostavat :D
Gratulace vitezum, cest porazenym!

Koukam, ze se projekt G2 uspesne pokracuje, to me "stare TDIckarske srdce" potesilo, uprimne dekuji a dychtive verim v potencial celeho systemu Oči sem tam

Kdyz vidim ten zaznam z kamery, tak si rikam, ze by bylo dobry umistit i jednu kameru na pravy zadek, nejlepe nejakou sirokouhlou a jeste pripadne nasmerovat na smer "predjizdeneho"




Díky, projekt G2 jsme opět nakonec vzkřísili. Na to že jsme na tom dělali celou noc a první reálný test na silnici proběhl ve 3 hodiny ráno, to na prvním zkušebním sprintu v Týnci dopadlo celkem fajn. Sice se mi nedařilo řadit, ale to se doufám vyřeší až namontujeme pořádnou spojku a vychytáme mouchy. Zatím je tam dočasné řešení a divím se, že spojka držela.

Jak jsem již napsal, první testování proběhlo asi ve 3 ráno v sobotu a testovali jsme do nějakých 8 hodin ráno, poté jsme se zajeli domů umýt a jeli s Boudou do týnce. Proto na fotkách vypadáme tak zmoženě. :) Málem jsem při čekání na sprint ve vytopeném autě několikrát usnul.

Golf zatím nefunguje jak má, musíme ještě vyřešit hodně věcí, ale na to v jakém sledu to celé proběhlo jsem docela spokojený.

Zkusíme na tom trošku zapracovat a vyrazit brzy zase na nějaké ty sprinty.

Hanzovi to jelo parádně, musím pochválit i když je od "tzv. konkurence" :).

Těšil jsem se na dvouturbového brouka a porovnání, ten ale nedorazil, tak snad někdy příště. Na druhou stranu byla na srazu velmi dobrá atmosféra i mezi konkuretny, a to bez zbytečných výpadů z jiného tábora, což musím ocenit (po mých zkušenostech z dob minulých).

Co se týče té nešťastné události na sprintech. S několika pořadateli sprintů jsem se již dříve bavil, že by bylo nutné lépe zabezpečit prostor za startem kvůli případné události, jako je tato.
Nikdo to nebral v potaz, a tragédie je samozřejmě na světě. Je skoro podivuhodné, že až nyní.
Doufám jen, že toto konečně priměje pořadatele dalších srazů vylepšit zabezpeční - ideálně betonové bariéri podél tratě. Vždyť se toto může stát komukoliv kdykoliv, ať už z technických důvodů nebo chybou pilota.

Napsal: 20 kvě 2012, 15:49
od reesha
Forest píše:Gratulace vitezum, cest porazenym!

Koukam, ze se projekt G2 uspesne pokracuje, to me "stare TDIckarske srdce" potesilo, uprimne dekuji a dychtive verim v potencial celeho systemu :roll:

Kdyz vidim ten zaznam z kamery, tak si rikam, ze by bylo dobry umistit i jednu kameru na pravy zadek, nejlepe nejakou sirokouhlou a jeste pripadne nasmerovat na smer "predjizdeneho" Obrázek

@Radek156: bez pokusu o urazku - na AR Ti to jede moc hezky, verim, ze bys pojel i ty sraby od Bitpower, kteri se v zacatcich vytahovali na MTDIcka a casem i od nich zacali dostavat :D

Díky, projekt G2 jsme opět nakonec vzkřísili. Na to že jsme na tom dělali celou noc a první reálný test na silnici proběhl ve 3 hodiny ráno, to na prvním zkušebním sprintu v Týnci dopadlo celkem fajn. Sice se mi nedařilo řadit, ale to se doufám vyřeší až namontujeme pořádnou spojku a vychytáme mouchy. Zatím je tam dočasné řešení a divím se, že spojka držela.

Jak jsem již napsal, první testování proběhlo asi ve 3 ráno v sobotu a testovali jsme do nějakých 8 hodin ráno, poté jsme se zajeli domů umýt a jeli s Boudou do týnce. Proto na fotkách vypadáme tak zmoženě. :) Málem jsem při čekání na sprint ve vytopeném autě několikrát usnul.

Golf zatím nefunguje jak má, musíme ještě vyřešit hodně věcí, ale na to v jakém sledu to celé proběhlo jsem docela spokojený.

Zkusíme na tom trošku zapracovat a vyrazit brzy zase na nějaké ty sprinty.

Hanzovi to jelo parádně, musím pochválit i když je od "tzv. konkurence" :).

Těšil jsem se na dvouturbového brouka a porovnání, ten ale nedorazil, tak snad někdy příště. Na druhou stranu byla na srazu velmi dobrá atmosféra i mezi konkuretny, a to bez zbytečných výpadů z jiného tábora, což musím ocenit (po mých zkušenostech z dob minulých).

Co se týče té nešťastné události na sprintech. S několika pořadateli sprintů jsem se již dříve bavil, že by bylo nutné lépe zabezpečit prostor za startem kvůli případné události, jako je tato.
Nikdo to nebral v potaz, a tragédie je samozřejmě na světě. Je skoro podivuhodné, že až nyní.
Doufám jen, že toto konečně priměje pořadatele dalších srazů vylepšit zabezpeční - ideálně betonové bariéry podél tratě. Vždyť se toto může stát komukoliv kdykoliv, ať už z technických důvodů nebo chybou pilota.

Napsal: 20 kvě 2012, 16:51
od Radek156
JasteR píše:Radku mas jeste naky videa?
Podívám se, nějaké videa mám, ale kvalita nic moc a ve finále mi kamaramanku srazila Cobra ne přímo, ale to hrazení jak do ní vlítla tak jí to vzalo přes nohu...Ale neštěstí jen naražená noha a roztržený rifle.

Napsal: 20 kvě 2012, 16:53
od Radek156
Výsledky semifinal-final + reakce. Co znamená ten Čas 60 ?

Obrázek