Forest píše:Gratulace vitezum, cest porazenym!
Koukam, ze se projekt G2 uspesne pokracuje, to me "stare TDIckarske srdce" potesilo, uprimne dekuji a dychtive verim v potencial celeho systemu
Kdyz vidim ten zaznam z kamery, tak si rikam, ze by bylo dobry umistit i jednu kameru na pravy zadek, nejlepe nejakou sirokouhlou a jeste pripadne nasmerovat na smer "predjizdeneho"
@Radek156: bez pokusu o urazku - na AR Ti to jede moc hezky, verim, ze bys pojel i ty sraby od Bitpower, kteri se v zacatcich vytahovali na MTDIcka a casem i od nich zacali dostavat

Gratulace vitezum, cest porazenym!
Koukam, ze se projekt G2 uspesne pokracuje, to me "stare TDIckarske srdce" potesilo, uprimne dekuji a dychtive verim v potencial celeho systemu Oči sem tam
Kdyz vidim ten zaznam z kamery, tak si rikam, ze by bylo dobry umistit i jednu kameru na pravy zadek, nejlepe nejakou sirokouhlou a jeste pripadne nasmerovat na smer "predjizdeneho"
Díky, projekt G2 jsme opět nakonec vzkřísili. Na to že jsme na tom dělali celou noc a první reálný test na silnici proběhl ve 3 hodiny ráno, to na prvním zkušebním sprintu v Týnci dopadlo celkem fajn. Sice se mi nedařilo řadit, ale to se doufám vyřeší až namontujeme pořádnou spojku a vychytáme mouchy. Zatím je tam dočasné řešení a divím se, že spojka držela.
Jak jsem již napsal, první testování proběhlo asi ve 3 ráno v sobotu a testovali jsme do nějakých 8 hodin ráno, poté jsme se zajeli domů umýt a jeli s Boudou do týnce. Proto na fotkách vypadáme tak zmoženě.

Málem jsem při čekání na sprint ve vytopeném autě několikrát usnul.
Golf zatím nefunguje jak má, musíme ještě vyřešit hodně věcí, ale na to v jakém sledu to celé proběhlo jsem docela spokojený.
Zkusíme na tom trošku zapracovat a vyrazit brzy zase na nějaké ty sprinty.
Hanzovi to jelo parádně, musím pochválit i když je od "tzv. konkurence"

.
Těšil jsem se na dvouturbového brouka a porovnání, ten ale nedorazil, tak snad někdy příště. Na druhou stranu byla na srazu velmi dobrá atmosféra i mezi konkuretny, a to bez zbytečných výpadů z jiného tábora, což musím ocenit (po mých zkušenostech z dob minulých).
Co se týče té nešťastné události na sprintech. S několika pořadateli sprintů jsem se již dříve bavil, že by bylo nutné lépe zabezpečit prostor za startem kvůli případné události, jako je tato.
Nikdo to nebral v potaz, a tragédie je samozřejmě na světě. Je skoro podivuhodné, že až nyní.
Doufám jen, že toto konečně priměje pořadatele dalších srazů vylepšit zabezpeční - ideálně betonové bariéri podél tratě. Vždyť se toto může stát komukoliv kdykoliv, ať už z technických důvodů nebo chybou pilota.