Tuning day's Přerov 8.-9.6.

akce a srazy dieselpoweráků

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Radek156 píše:
dawe2706 píše:No já budík na EGT nemám a tak po Přerově bude v inzerci "koupím GT2260V" (LOL) (LOL)


No mě by to naštvalo, kdybych v pátek nahodil GTB a hned v sobotu ho udělal na V-MAX. (crazy) (noteeth)


Teplota ti poleze nahoru to je jasný... :D Kolik tlačíš a kolik ti jde nafty ?
Mám tam mechaniku a tak naftu Ti nepovím..je tam 12mm hlava a turbo tlačí 2,0 do kopce někdy 2,1 baru.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Tak já vím, že maximálku na 2km nedám, pokud nepojedu masakr hned od začátku. Nejspíš ani to ne. Zatím v provozu max 242 s golfem podle GPS. Pak strach o sebe i o motor cca 1000°C EGT (LOL)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

dawe2706 píše: No pojedu v 22:00 na dvouproudovce a tak uvidím jestli teplota vody bude moc stoupat...mám tenhle motor teprve týden a tak nevím co od něho čekat...Omegy potažmo BMW se při cihle nestíhají chladit a když uvidím,že to bude po 1,5km už skoro na 100vce,tak vím,že 2 km nepojedu...pokud se to zvedne třeba k těm 95 jako vždycky,tak jedu...
A navíc fotku ještě nemám :)
Tak jak jsi včera při testu dopadnul ? ;)
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Radek156 píše:
dawe2706 píše: No pojedu v 22:00 na dvouproudovce a tak uvidím jestli teplota vody bude moc stoupat...mám tenhle motor teprve týden a tak nevím co od něho čekat...Omegy potažmo BMW se při cihle nestíhají chladit a když uvidím,že to bude po 1,5km už skoro na 100vce,tak vím,že 2 km nepojedu...pokud se to zvedne třeba k těm 95 jako vždycky,tak jedu...
A navíc fotku ještě nemám :)
Tak jak jsi včera při testu dopadnul ? ;)
No to víš,že jsem to zkoušel.....nasázel jsem tomu hned od začátku a na 2km jsem vytáhl 225 (tacho) ALE jak jsem ubral plyn a dochladil (teplota byla skoro 100) ,tak jsem si vypnul rádio a motor klepal (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) jsem myslel,že se asi poseru (rofl) (rofl) no jede to tak o 20%m míň a dost se tlačí olej přes výčko...Tak bych to vyděl na kruhy,ale proč to klepe nevím... dnes jsem zhodil hlavu a ventily jsou OK...komprese taky..Na klice to maže dobře a tak zítra zkouknu hydroštely a zkusím vytahat písty a zjistit co tam klepalo....
Tak snad jsem jedinej komu to lehlo a vám to vydrží :P
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@dawe2706: A ted trochu neprijemnou otazku (vez, ze to nemyslim spatne) - nevyplatilo by se Ti byvalo koupit EGT budik? Obrázek

... mimochodem, tak me napadlo (kdyz jsem jel s Olegem parkrat v Saabu), ze na V-MAX by bylo asi nejlepsi to rozhrabat a za staleho hrabani to vyhnat na maximalni moznou rychlost a pak to nechat, aby se to chytlo, ne? ... teda pokud by to teplotou mezitim nelehlo :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Forest píše:@dawe2706: A ted trochu neprijemnou otazku (vez, ze to nemyslim spatne) - nevyplatilo by se Ti byvalo koupit EGT budik? Obrázek

... mimochodem, tak me napadlo (kdyz jsem jel s Olegem parkrat v Saabu), ze na V-MAX by bylo asi nejlepsi to rozhrabat a za staleho hrabani to vyhnat na maximalni moznou rychlost a pak to nechat, aby se to chytlo, ne? ... teda pokud by to teplotou mezitim nelehlo :D
NO když by bylo velký EGT,tak by to spíš popravilo turbo ne? ono tohle auto určitě není na dlouhodobej kotel....200 tam bylo snad už po kilometru.pak už to zrychlovalo pomalu (možná i tím,že je tam menší předvstřik,než tam má být).prostě by to chtělo asi těžší dyferák...nebo se na max vyprdnout :)
Jinak jsem měřil i 80-120 na 4q a vyšlo mě přes race chrono 5,00s
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

To ja nevim, ja zazil, kdy to utavilo pist a turbo zustalo v klidu, dokonce i na vyvazovacce bylo v klidu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Forest píše:To ja nevim, ja zazil, kdy to utavilo pist a turbo zustalo v klidu, dokonce i na vyvazovacce bylo v klidu.
Noo přesně to jsem měl na tom prvním motoru...utavený 4ři písty..
Jdu se kouknout po tom EGT budíku.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Dobrá volba! Škoda že tam už nebyl. U takových úprav nejdůležitějsí budík. Jak říkám, 2 km u auta s komponenty na maximu je peklo! :lebka:
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

dawe2706: To mě mrzí co se ti přihodilo... :(

Když nepojedu na max hned od rozjezdu tak podle mě by to mělo těch pár vteřin vydržet, ale obavy trochu mám...:D
Do 120-130 na půl plynu, pak full a min.220 musí na radaru být...

Kolikrát jsem už jel po dálnici cca 230-240km pod plným určitě déle než minutu a teď to bude 30-40 vteřin.
Je pravda, že na běžný provoz tam mám lehký soft.
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

čest, žádám tedy každého zúčastněného aby vynechal V-max, rád bych si také někdy odnesl pohár a pokud pojede jen Porche turbo a já, budu mít krásné druhé místo.Děkuji za pochopení
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Jaroušek píše:čest, žádám tedy každého zúčastněného aby vynechal V-max, rád bych si také někdy odnesl pohár a pokud pojede jen Porche turbo a já, budu mít krásné druhé místo.Děkuji za pochopení
:D
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Tak, jak to dopadlo :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

toby66kw píše:Tak, jak to dopadlo :roll:
Co máš na mysli ?
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

Obrázek
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Odpovědět

Zpět na „Akce/Srazy“