Mám tam mechaniku a tak naftu Ti nepovím..je tam 12mm hlava a turbo tlačí 2,0 do kopce někdy 2,1 baru.Radek156 píše:dawe2706 píše:No já budík na EGT nemám a tak po Přerově bude v inzerci "koupím GT2260V"![]()
![]()
No mě by to naštvalo, kdybych v pátek nahodil GTB a hned v sobotu ho udělal na V-MAX.![]()
Teplota ti poleze nahoru to je jasný...Kolik tlačíš a kolik ti jde nafty ?
Tuning day's Přerov 8.-9.6.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Tak já vím, že maximálku na 2km nedám, pokud nepojedu masakr hned od začátku. Nejspíš ani to ne. Zatím v provozu max 242 s golfem podle GPS. Pak strach o sebe i o motor cca 1000°C EGT 

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- Radek156
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 15 úno 2011, 10:37
- Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Tak jak jsi včera při testu dopadnul ?dawe2706 píše: No pojedu v 22:00 na dvouproudovce a tak uvidím jestli teplota vody bude moc stoupat...mám tenhle motor teprve týden a tak nevím co od něho čekat...Omegy potažmo BMW se při cihle nestíhají chladit a když uvidím,že to bude po 1,5km už skoro na 100vce,tak vím,že 2 km nepojedu...pokud se to zvedne třeba k těm 95 jako vždycky,tak jedu...
A navíc fotku ještě nemám
Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků by
_____
No to víš,že jsem to zkoušel.....nasázel jsem tomu hned od začátku a na 2km jsem vytáhl 225 (tacho) ALE jak jsem ubral plyn a dochladil (teplota byla skoro 100) ,tak jsem si vypnul rádio a motor klepalRadek156 píše:Tak jak jsi včera při testu dopadnul ?dawe2706 píše: No pojedu v 22:00 na dvouproudovce a tak uvidím jestli teplota vody bude moc stoupat...mám tenhle motor teprve týden a tak nevím co od něho čekat...Omegy potažmo BMW se při cihle nestíhají chladit a když uvidím,že to bude po 1,5km už skoro na 100vce,tak vím,že 2 km nepojedu...pokud se to zvedne třeba k těm 95 jako vždycky,tak jedu...
A navíc fotku ještě nemám
jsem myslel,že se asi poseru Tak snad jsem jedinej komu to lehlo a vám to vydrží
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@dawe2706: A ted trochu neprijemnou otazku (vez, ze to nemyslim spatne) - nevyplatilo by se Ti byvalo koupit EGT budik? 
... mimochodem, tak me napadlo (kdyz jsem jel s Olegem parkrat v Saabu), ze na V-MAX by bylo asi nejlepsi to rozhrabat a za staleho hrabani to vyhnat na maximalni moznou rychlost a pak to nechat, aby se to chytlo, ne? ... teda pokud by to teplotou mezitim nelehlo

... mimochodem, tak me napadlo (kdyz jsem jel s Olegem parkrat v Saabu), ze na V-MAX by bylo asi nejlepsi to rozhrabat a za staleho hrabani to vyhnat na maximalni moznou rychlost a pak to nechat, aby se to chytlo, ne? ... teda pokud by to teplotou mezitim nelehlo
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
NO když by bylo velký EGT,tak by to spíš popravilo turbo ne? ono tohle auto určitě není na dlouhodobej kotel....200 tam bylo snad už po kilometru.pak už to zrychlovalo pomalu (možná i tím,že je tam menší předvstřik,než tam má být).prostě by to chtělo asi těžší dyferák...nebo se na max vyprdnoutForest píše:@dawe2706: A ted trochu neprijemnou otazku (vez, ze to nemyslim spatne) - nevyplatilo by se Ti byvalo koupit EGT budik?
... mimochodem, tak me napadlo (kdyz jsem jel s Olegem parkrat v Saabu), ze na V-MAX by bylo asi nejlepsi to rozhrabat a za staleho hrabani to vyhnat na maximalni moznou rychlost a pak to nechat, aby se to chytlo, ne? ... teda pokud by to teplotou mezitim nelehlo
Jinak jsem měřil i 80-120 na 4q a vyšlo mě přes race chrono 5,00s
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
To ja nevim, ja zazil, kdy to utavilo pist a turbo zustalo v klidu, dokonce i na vyvazovacce bylo v klidu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Noo přesně to jsem měl na tom prvním motoru...utavený 4ři písty..Forest píše:To ja nevim, ja zazil, kdy to utavilo pist a turbo zustalo v klidu, dokonce i na vyvazovacce bylo v klidu.
Jdu se kouknout po tom EGT budíku.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
- Radek156
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 15 úno 2011, 10:37
- Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
dawe2706: To mě mrzí co se ti přihodilo...
Když nepojedu na max hned od rozjezdu tak podle mě by to mělo těch pár vteřin vydržet, ale obavy trochu mám...
Do 120-130 na půl plynu, pak full a min.220 musí na radaru být...
Kolikrát jsem už jel po dálnici cca 230-240km pod plným určitě déle než minutu a teď to bude 30-40 vteřin.
Je pravda, že na běžný provoz tam mám lehký soft.
Když nepojedu na max hned od rozjezdu tak podle mě by to mělo těch pár vteřin vydržet, ale obavy trochu mám...
Do 120-130 na půl plynu, pak full a min.220 musí na radaru být...
Kolikrát jsem už jel po dálnici cca 230-240km pod plným určitě déle než minutu a teď to bude 30-40 vteřin.
Je pravda, že na běžný provoz tam mám lehký soft.
Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků by
_____
čest, žádám tedy každého zúčastněného aby vynechal V-max, rád bych si také někdy odnesl pohár a pokud pojede jen Porche turbo a já, budu mít krásné druhé místo.Děkuji za pochopení
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek píše:čest, žádám tedy každého zúčastněného aby vynechal V-max, rád bych si také někdy odnesl pohár a pokud pojede jen Porche turbo a já, budu mít krásné druhé místo.Děkuji za pochopení
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
