zase nouzák!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Zkus ještě vyměnit snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu,několikrát jsem se setkal s tím,že po čištění turba a výměně N75 stejná závada, a dělal to tenhle snímač.Padalo to do nouzáku třeba jednou za týden.
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

kde je ten snímač tlaku a teploty???
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Nějak mi uniklo , co to máš za auto, jinak je na intercooleru, nebo na vzduchové trubce.
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

golf iv
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od PAIA »

pafka píše:Zkus ještě vyměnit snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu,několikrát jsem se setkal s tím,že po čištění turba a výměně N75 stejná závada, a dělal to tenhle snímač.Padalo to do nouzáku třeba jednou za týden.
čidlo tlaku sem měnil ale teploty by mohlo bejt reálný za tepla mi to totiž i hůř jede zapíná mi později turbo a do 2 tisíc se to vyloženě dusí ale za studena to jede supr už od 1500ot
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

reesha píše:Jak napsal Andre, ventil musí být správně nastavený.

Pak jsou možnosti hadičky, N75 elmag ventil, apod.

jaký ventil musí být správně nastavený??Vagem?
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

PAIA píše:
pafka píše:Zkus ještě vyměnit snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu,několikrát jsem se setkal s tím,že po čištění turba a výměně N75 stejná závada, a dělal to tenhle snímač.Padalo to do nouzáku třeba jednou za týden.
čidlo tlaku sem měnil ale teploty by mohlo bejt reálný za tepla mi to totiž i hůř jede zapíná mi později turbo a do 2 tisíc se to vyloženě dusí ale za studena to jede supr už od 1500ot
Mě se zdá,že mi to jede taky lépe,když je to studený,je to možný???Čím to?
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

sa Priznám celé som to ešte neprečítal takže neviem vyskúšaj ešte dať Preč katalizátor možno je zapchatý aj niektorý tlmič, ďalej skús zaslepiť EGR alebo ešte vyskúšaj pomeniť aj podtlakové Hadičky Vedia sa rozpadnúť alebo zmeknú A potom ich podtlak vcucáva. Taktiež ešte Vyskúšaj Použiť TDI Graf síce to nemá nič spoloťné s Padaním ale to by vysvetlovalo tú lenivosť pri Studennom Motore :)
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

při studeném motoru je to lepší....S tím katal.jsem to ještě neslyšel a ani s tím tlumičem
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

renno.o píše:při studeném motoru je to lepší....S tím katal.jsem to ještě neslyšel a ani s tím tlumičem
uz se mi to stalo u 3 aut ze byl zacpanej kat nebo tlumič
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

čidlo tlaku sem měnil ale teploty by mohlo bejt reálný za tepla mi to totiž i hůř jede zapíná mi později turbo a do 2 tisíc se to vyloženě dusí ale za studena to jede supr už od 1500ot[/quote]

Tady je čidlo teploty a tlaku v jednom, buďto na cooleru, nebo na trubce. Ten kat je taky reálný, zkus ho dát ven.
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

vyměním a dám tam úplně nové hadičky,pak zkusím ten kat.A co s tím čidlek tlaku a teploty?Když ho odpojím,tak by to němlo padat do nouzáku?Má to čidlo vliv na to,že to padá do nouzáku,nebo né???
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

s tými hadičkami si mal asi začať aby si sa zbytočne nestresoval, biedna býva tá k turbu, ale mne pri určitom stave vypadávala aj jedna z tych na elertromag.ventiloch.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od PAIA »

renno.o píše:vyměním a dám tam úplně nové hadičky,pak zkusím ten kat.A co s tím čidlek tlaku a teploty?Když ho odpojím,tak by to němlo padat do nouzáku?Má to čidlo vliv na to,že to padá do nouzáku,nebo né???
to já když ho odpojím tak mi to stejně do toho nouzáku padá tak nevim ten kat sem si taky myslel taky ho prubnu
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

když mi čistili turbo,tak prý byly hadičky dobrý.Opravdu může jedna propouštět,nebo být spuchřelá....uvidím co řeknou a co vyřeší.Kdybys něco zjistil,tak to sem napiš..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“