Stránka 3 z 4
Napsal: 26 bře 2007, 12:51
od pafka
Zkus ještě vyměnit snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu,několikrát jsem se setkal s tím,že po čištění turba a výměně N75 stejná závada, a dělal to tenhle snímač.Padalo to do nouzáku třeba jednou za týden.
Napsal: 26 bře 2007, 20:16
od renno.o
kde je ten snímač tlaku a teploty???
Napsal: 26 bře 2007, 20:21
od pafka
Nějak mi uniklo , co to máš za auto, jinak je na intercooleru, nebo na vzduchové trubce.
Napsal: 27 bře 2007, 14:20
od renno.o
golf iv
Napsal: 27 bře 2007, 16:55
od PAIA
pafka píše:Zkus ještě vyměnit snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu,několikrát jsem se setkal s tím,že po čištění turba a výměně N75 stejná závada, a dělal to tenhle snímač.Padalo to do nouzáku třeba jednou za týden.
čidlo tlaku sem měnil ale teploty by mohlo bejt reálný za tepla mi to totiž i hůř jede zapíná mi později turbo a do 2 tisíc se to vyloženě dusí ale za studena to jede supr už od 1500ot
Napsal: 27 bře 2007, 19:31
od renno.o
reesha píše:Jak napsal Andre, ventil musí být správně nastavený.
Pak jsou možnosti hadičky, N75 elmag ventil, apod.
jaký ventil musí být správně nastavený??Vagem?
Napsal: 27 bře 2007, 19:38
od renno.o
PAIA píše:pafka píše:Zkus ještě vyměnit snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu,několikrát jsem se setkal s tím,že po čištění turba a výměně N75 stejná závada, a dělal to tenhle snímač.Padalo to do nouzáku třeba jednou za týden.
čidlo tlaku sem měnil ale teploty by mohlo bejt reálný za tepla mi to totiž i hůř jede zapíná mi později turbo a do 2 tisíc se to vyloženě dusí ale za studena to jede supr už od 1500ot
Mě se zdá,že mi to jede taky lépe,když je to studený,je to možný???Čím to?
Napsal: 27 bře 2007, 19:41
od Karl
sa Priznám celé som to ešte neprečítal takže neviem vyskúšaj ešte dať Preč katalizátor možno je zapchatý aj niektorý tlmič, ďalej skús zaslepiť EGR alebo ešte vyskúšaj pomeniť aj podtlakové Hadičky Vedia sa rozpadnúť alebo zmeknú A potom ich podtlak vcucáva. Taktiež ešte Vyskúšaj Použiť TDI Graf síce to nemá nič spoloťné s Padaním ale to by vysvetlovalo tú lenivosť pri Studennom Motore

Napsal: 27 bře 2007, 19:47
od renno.o
při studeném motoru je to lepší....S tím katal.jsem to ještě neslyšel a ani s tím tlumičem
Napsal: 27 bře 2007, 20:15
od 12skvarka
renno.o píše:při studeném motoru je to lepší....S tím katal.jsem to ještě neslyšel a ani s tím tlumičem
uz se mi to stalo u 3 aut ze byl zacpanej kat nebo tlumič
Napsal: 27 bře 2007, 20:30
od pafka
čidlo tlaku sem měnil ale teploty by mohlo bejt reálný za tepla mi to totiž i hůř jede zapíná mi později turbo a do 2 tisíc se to vyloženě dusí ale za studena to jede supr už od 1500ot[/quote]
Tady je čidlo teploty a tlaku v jednom, buďto na cooleru, nebo na trubce. Ten kat je taky reálný, zkus ho dát ven.
Napsal: 28 bře 2007, 13:02
od renno.o
vyměním a dám tam úplně nové hadičky,pak zkusím ten kat.A co s tím čidlek tlaku a teploty?Když ho odpojím,tak by to němlo padat do nouzáku?Má to čidlo vliv na to,že to padá do nouzáku,nebo né???
Napsal: 28 bře 2007, 14:04
od Ivo
s tými hadičkami si mal asi začať aby si sa zbytočne nestresoval, biedna býva tá k turbu, ale mne pri určitom stave vypadávala aj jedna z tych na elertromag.ventiloch.
Napsal: 28 bře 2007, 17:52
od PAIA
renno.o píše:vyměním a dám tam úplně nové hadičky,pak zkusím ten kat.A co s tím čidlek tlaku a teploty?Když ho odpojím,tak by to němlo padat do nouzáku?Má to čidlo vliv na to,že to padá do nouzáku,nebo né???
to já když ho odpojím tak mi to stejně do toho nouzáku padá tak nevim ten kat sem si taky myslel taky ho prubnu
Napsal: 29 bře 2007, 15:42
od renno.o
když mi čistili turbo,tak prý byly hadičky dobrý.Opravdu může jedna propouštět,nebo být spuchřelá....uvidím co řeknou a co vyřeší.Kdybys něco zjistil,tak to sem napiš..