úprava vytápění tdi- úvaha a názory - vaše zkušenosti,nápady

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

hansdob píše:pozadovany pocet kusu 3
napeti [V] 11
intenzita el. proudu [A] 14
Provedeni zhavici svicky ke zhaveni
Provedeni zhavici svicky tycova zhavici svicka
Rozměr klíče 12 mm
velikost závitu M 12x1,25
Celková délka (mm) 58
armatura [mm] 21
Stoupani kuzele 63°
druh konektoru M5 / 3Nm
mez unostnosti [Nm] 45
Utahovaci moment [Nm] 22


toto jsou ty žhavky do vody a nejsou schodný se žhavkama v TDI motoru na start.
Příruba zvlášt jde a na 1Z také jde já tam mám orig a ještě dvě ty příruby přes mezikus mám sešroubovaný (6dalších žhavek) a dám si je tam na hadici :-D
muzu poprosit o fotku :D celkem me to zajima
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9201
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

fotku žhavky nebo toho mého bastlíku ??? (LOL)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
P.Blahutka
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2011, 14:12

Příspěvek od P.Blahutka »

Škoda Octavia RS CUPA
Škoda Fabia ATD
Škoda Octavia BKD = Prodáno
Škoda Octavia ASV (EGR=off) =Prodáno
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9201
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Dobrý ale to je tam kde ti cikáni neukradnou kabel nebo kde kvůli tomu nemusíš mít otevřený okno u bytu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
P.Blahutka
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2011, 14:12

Příspěvek od P.Blahutka »

Jasný no.. :D
Škoda Octavia RS CUPA
Škoda Fabia ATD
Škoda Octavia BKD = Prodáno
Škoda Octavia ASV (EGR=off) =Prodáno
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9201
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

proto mám v autech EBRY a ted řeším ještě přidání těch žhavek.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

toho tveho vyrobku :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9201
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

oki jak to smontuju vyfotím ted mám mezi dekl ještě na upravě jelikož po prvním pokusu jsem zjistil chybu ale je to jednoduchy deska a z každý strany je ten domeček se žhavkama co je origo jeden na motoru.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

hansdob píše:oki jak to smontuju vyfotím ted mám mezi dekl ještě na upravě jelikož po prvním pokusu jsem zjistil chybu ale je to jednoduchy deska a z každý strany je ten domeček se žhavkama co je origo jeden na motoru.
Kde vezmeš potrebný elektrický príkon ???
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

P.Blahutka píše:A co říkáte na tohle?? http://www.normans.cz/produkty/ohrev-ch ... e-ohrivace
Podobné produkty sa bežne vyskytujú v Škandinávii , ale vylepšené o obehové čerpadlo , ventilátor do kabiny a integrovaná dobíjačka 12V . Problémom je však cena .
Samotný prietokáč je fajn , ale bez cirkulácie kvapalinynič nerieši .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

martinsidlo píše:Když se zapnou všechny tři žhavky,během 20s fouká cca 70°C a pokud se nepřekročí cca 2000ot. (to ,aby se to moc nepromíchalo se studeným motorem) je možné od začátku jezdit jen v košili a nebo za deště s plně obsazeným autem.
Robíš si z nás srandu . To čo si napísal možno platí keď je von plus32 .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

senioring1 píše:
P.Blahutka píše:A co říkáte na tohle?? http://www.normans.cz/produkty/ohrev-ch ... e-ohrivace
Podobné produkty sa bežne vyskytujú v Škandinávii , ale vylepšené o obehové čerpadlo , ventilátor do kabiny a integrovaná dobíjačka 12V . Problémom je však cena .
Samotný prietokáč je fajn , ale bez cirkulácie kvapalinynič nerieši .
přesně, bez čerpadla je to hovno platný.

Známej kdysi koupil v USA když tam dělal topný těleso na vanu motoru, přes noc to nahřálo celej motor a ráno to bylo o hodně veselejší. Bylo to magnetický, takže na hlínu u TDI by se to muselo vykoumat nějak jinak
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2007, 10:59

Příspěvek od wintrej »

bufík nič lepšie nie je.
RUNDA

Příspěvek od RUNDA »

...presne tak. ;)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5092
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

senioring1 píše:
martinsidlo píše:Když se zapnou všechny tři žhavky,během 20s fouká cca 70°C a pokud se nepřekročí cca 2000ot. (to ,aby se to moc nepromíchalo se studeným motorem) je možné od začátku jezdit jen v košili a nebo za deště s plně obsazeným autem.
Robíš si z nás srandu . To čo si napísal možno platí keď je von plus32 .
Tak si to zapoj a pak kritizuj!!! Žhavka je do červena x 3 v malinké hadici.Se divím,že to nebublá.Ty žhavky jsou max.30cm od radiatoru. Nikde netvrdím,že máš hned takovou teplotu motoru.Ten je ohřátý až má i olej teplotu přes 80°C.
A když je venku 32°C tak mi fouká po 20s 5°C.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“