[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers" úprava vytápění tdi- úvaha a názory - vaše zkušenosti,nápady - Stránky 3 - DP forum
hansdob píše:pozadovany pocet kusu 3
napeti [V] 11
intenzita el. proudu [A] 14
Provedeni zhavici svicky ke zhaveni
Provedeni zhavici svicky tycova zhavici svicka
Rozměr klíče 12 mm
velikost závitu M 12x1,25
Celková délka (mm) 58
armatura [mm] 21
Stoupani kuzele 63°
druh konektoru M5 / 3Nm
mez unostnosti [Nm] 45
Utahovaci moment [Nm] 22
toto jsou ty žhavky do vody a nejsou schodný se žhavkama v TDI motoru na start.
Příruba zvlášt jde a na 1Z také jde já tam mám orig a ještě dvě ty příruby přes mezikus mám sešroubovaný (6dalších žhavek) a dám si je tam na hadici
oki jak to smontuju vyfotím ted mám mezi dekl ještě na upravě jelikož po prvním pokusu jsem zjistil chybu ale je to jednoduchy deska a z každý strany je ten domeček se žhavkama co je origo jeden na motoru.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
hansdob píše:oki jak to smontuju vyfotím ted mám mezi dekl ještě na upravě jelikož po prvním pokusu jsem zjistil chybu ale je to jednoduchy deska a z každý strany je ten domeček se žhavkama co je origo jeden na motoru.
Kde vezmeš potrebný elektrický príkon ???
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Podobné produkty sa bežne vyskytujú v Škandinávii , ale vylepšené o obehové čerpadlo , ventilátor do kabiny a integrovaná dobíjačka 12V . Problémom je však cena .
Samotný prietokáč je fajn , ale bez cirkulácie kvapalinynič nerieši .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
martinsidlo píše:Když se zapnou všechny tři žhavky,během 20s fouká cca 70°C a pokud se nepřekročí cca 2000ot. (to ,aby se to moc nepromíchalo se studeným motorem) je možné od začátku jezdit jen v košili a nebo za deště s plně obsazeným autem.
Robíš si z nás srandu . To čo si napísal možno platí keď je von plus32 .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Podobné produkty sa bežne vyskytujú v Škandinávii , ale vylepšené o obehové čerpadlo , ventilátor do kabiny a integrovaná dobíjačka 12V . Problémom je však cena .
Samotný prietokáč je fajn , ale bez cirkulácie kvapalinynič nerieši .
přesně, bez čerpadla je to hovno platný.
Známej kdysi koupil v USA když tam dělal topný těleso na vanu motoru, přes noc to nahřálo celej motor a ráno to bylo o hodně veselejší. Bylo to magnetický, takže na hlínu u TDI by se to muselo vykoumat nějak jinak
martinsidlo píše:Když se zapnou všechny tři žhavky,během 20s fouká cca 70°C a pokud se nepřekročí cca 2000ot. (to ,aby se to moc nepromíchalo se studeným motorem) je možné od začátku jezdit jen v košili a nebo za deště s plně obsazeným autem.
Robíš si z nás srandu . To čo si napísal možno platí keď je von plus32 .
Tak si to zapoj a pak kritizuj!!! Žhavka je do červena x 3 v malinké hadici.Se divím,že to nebublá.Ty žhavky jsou max.30cm od radiatoru. Nikde netvrdím,že máš hned takovou teplotu motoru.Ten je ohřátý až má i olej teplotu přes 80°C.
A když je venku 32°C tak mi fouká po 20s 5°C.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené