
A co dnes ti lyžaři, to je plná střecha lyží a řidič místo na cestu kouká na ukazatel spotřeby...Na zimu bych jej vypnul..

Moderátoři: šulda, Moderátoři
S autem jezdím převážně v otáčkách kdy turbo přefukuje, nad 3000ot se dostanu jen na dálnici, když pojedu nad 130km/h.Frenzy píše:"Nepotěšil ste mě, ani já vás nepotěším"Turbo nabíhá celkem dobře, od 2100 do 2900ot. výrazně přefukuje (někde skoro o 400mbar), potom chcípne a tlačí konstantně 700-800mbar. Váha kopíruje průběh turba (je otázka, jestli váha dává takový hodnoty kvůli turbu, nebo naopak).
Olej v sání se mi nelíbí, nedýmí auto bíle? Aby turbo nežralo olej...
Pokud dáš ruku do ohně za těsnost hadiček a za jejich správný zapojení , tak bych zkontroloval N75 v akčních členek, jestli cvaká, nejlíp dát jinej z funkčního auta a to samý s váhou vzduchu, nebo na chvíli zkusit dát místo váhy diodu a aspoň rukou bych zkusil regulaci turba. Udělat log, dát ho sem a dál se uvidí.
Fakt si myslis ze na 8000km hlaska hladiny oleja je ok? Ked to sanie vycisti, respektive vyleje zneho asi ten strateny olej nebude tam hned naspet?UchoTD píše:to sanie vyčistit a tie rozvody na poriadok a auto pôjde ako má.
Tak je...Frenzy píše:Něco jo... A pokud to je bez chipu, tak ta hodnota váhy je divná...A jak se zezačátku vlní průběh tlaku turba taky není normální... Právě ten, co s tím měl problém, s tím hejbal rukou v pohodě, a když už vyzkoušel snad všechno, tak se podíval do turba a teprve tam viděl, že jde v určitý poloze hůř.