Špatně tahá a má vyšší spotřebu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jednou jsem se takhle bavil o spotřebě a dotyčný si stěžoval jak to žere ..a já koukám a on měl na střeše zahrádku , na které vozil věci na kempování.. :)
A co dnes ti lyžaři, to je plná střecha lyží a řidič místo na cestu kouká na ukazatel spotřeby...Na zimu bych jej vypnul.. :)
nepropadat panice...
kobe
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od kobe »

Frenzy píše:"Nepotěšil ste mě, ani já vás nepotěším" :roll: Turbo nabíhá celkem dobře, od 2100 do 2900ot. výrazně přefukuje (někde skoro o 400mbar), potom chcípne a tlačí konstantně 700-800mbar. Váha kopíruje průběh turba (je otázka, jestli váha dává takový hodnoty kvůli turbu, nebo naopak).

Olej v sání se mi nelíbí, nedýmí auto bíle? Aby turbo nežralo olej... :(

Pokud dáš ruku do ohně za těsnost hadiček a za jejich správný zapojení , tak bych zkontroloval N75 v akčních členek, jestli cvaká, nejlíp dát jinej z funkčního auta a to samý s váhou vzduchu, nebo na chvíli zkusit dát místo váhy diodu a aspoň rukou bych zkusil regulaci turba. Udělat log, dát ho sem a dál se uvidí. :-)
S autem jezdím převážně v otáčkách kdy turbo přefukuje, nad 3000ot se dostanu jen na dálnici, když pojedu nad 130km/h.
Auto bíle nedýmí.
Test akčních členů jsem dělal na nenastartovaném motoru a N75 necvakal. Já tam ale nemám klasický ventil, ale takový ten ventilový blok co od něj vede spoustu hadiček.
Byl by někdo ochoten sem dát obrázek kam která hadička má vést? Jestli nejsou třeba některé přehozené.
Jinak přes svátky jsem na nádrž najel 750km a po dotankování mi vyšla spotřeba 7,2l/100km. Trasy byly od 30 do 150km a 3x město.
Touran 77kW BXE 2006
Václav Žižka
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19 úno 2007, 09:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Václav Žižka »

Hejbni s tou synchronizací na cca -1, pojezdi a uvidíš, když se to nezlepší, nebo to naopak bude horší, vrátíš to ....

Jak jsem psal na začátku...( i Sniper--)
Golf Plus 1,9TDI, 2007,77kW, BXE
kobe
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od kobe »

Synchronizaci jsem dál na -1 a zda se mi to stejné. Včera jsem ještě zjistil, že při jízdě je odchylka na čtvrtém vstřikovači +0,8. Druhý a třetí byl v mínusu a první +0,3. Může být nějaký problém na 4 vstřikovači?
Touran 77kW BXE 2006
snapik
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 22 zář 2011, 00:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od snapik »

Jeden známý ma oktavku 2 a mel tam uklepanej nějakém kablik a skrz ten kablik mu to zralo mezi 7.5 az 9 podle nálady auta a diagnostika neukázala chybu ale přesně něm které kablik to byl
EX: seat cordoba sx 81kw + chip na 105kw r.v. 99 motor afn
Audi A4 B6 1.9 tdi 96KW AVF
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

UchoTD píše:to sanie vyčistit a tie rozvody na poriadok a auto pôjde ako má.
Fakt si myslis ze na 8000km hlaska hladiny oleja je ok? Ked to sanie vycisti, respektive vyleje zneho asi ten strateny olej nebude tam hned naspet?

Zhodil by som sanie s turba a pozrel na hriadel...Tlak moze mat ok, ale ked ma uz velku volu tak miza olej.

Sam som take turbo raz namontoval, bolo ok, auto behalo vporiadku, no po jeho jeho montazi sa mi tratil olej, ale nie pozemy!
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Teď zas já, mám LOG při předvstřiku -2,9 http://leteckaposta.cz/751417123
Nyní mám po přesném nastavení na přípravky nastaveno na NULU a LOG je úplně stejný. Akorát se změnila litrová spotřeba ze 0,5-0,6l/h na nyní 0,4l/h a další věc, dříve turbo citelně zatáhlo kolem 2.000 ot/min a nyní je to o dost déle, tak 2.400ot! Takže je to teď ještě větší lenoch než předtím. A jelikož mi ten motor stále umírá ve 3.000 otáčkách, tak se mi dost zmenšilo pásmo hehe. Nevíte někdo co by to mohlo ten motor DUSIT? Prostě nad 3000 to leze jak s hnojem a než se to roztočí ke 4000 tak to trvá další minutu. Servisák říkal že KAT ucpanej nebude, to by to nejelo vubec... Mrkněte na LOG ale přijde mi OK, Váha dává mírně nad požadavek a turbo taky tlačí dle požadavku, nebo tam vidíte něco víc? Jo a servisák mi taky vyčistil EGR a díval se na vačku a ucpávky, vše je OK. A dávka na volnoběh je podle teploty 4,5-5,5mg což by mělo být lepší na odezvu plynu ale prostě nejede....dejte rady, zatím jezdím a uvidím jestli reál.spotřeba bude lepší než posledně 8litrů (wallbash)
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Takovejhle zubatej log se tu už řešil, a už si přesně nepamatuju, co ho způsobovalo, ale tuším, že byla přidřená regulace... :roll: Nemáš měněný trysky, nebo chip? A co odchylka vstřikovanýho množství paliva?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Zubatej je, ale ne snad tolik, je to logovaný se zrychleným vzorkováním tak je tam víc bodů a v podstatě to kopíruje krásně požadavek váhy i turba. Jinak zkusím hejbnout rukou jak chodí regulace turba, ale u Tourana je pěkně motor schovanej pod sklem hehe. Trysky jsou snad OK, celej život to jezdilo do autorizáku, serviska sedí se záznamem každý rok - to mi kamarád prověřil v PORSCHE. Dám sem hodnoty vstřik.množství, vím jen zhlavy že 4.válec má největší dávku oproti ostatním, ale stále v normě. Jo a na tom 4.válci hodil VAG chybu žhavení a byla pryč svíčka, teď je tam nová a hodnoty stále stejný...CHIP to na 99% nemá. Ještě můžu zkusit přehodit váhu z bráchovo Fabie ATD 74kw, která podle logu dává málo ale jede mu to jako ďas a žere jen 5litrů a to má aspon 300tkm. Něco je prostě špatně
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Něco jo... A pokud to je bez chipu, tak ta hodnota váhy je divná... :roll: A jak se zezačátku vlní průběh tlaku turba taky není normální... Právě ten, co s tím měl problém, s tím hejbal rukou v pohodě, a když už vyzkoušel snad všechno, tak se podíval do turba a teprve tam viděl, že jde v určitý poloze hůř.
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Frenzy píše:Něco jo... A pokud to je bez chipu, tak ta hodnota váhy je divná... :roll: A jak se zezačátku vlní průběh tlaku turba taky není normální... Právě ten, co s tím měl problém, s tím hejbal rukou v pohodě, a když už vyzkoušel snad všechno, tak se podíval do turba a teprve tam viděl, že jde v určitý poloze hůř.
Tak je...
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Ucpaty katalizator???
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

frantisek28 píše:Ucpaty katalizator???
Vtom pripade autoticky nudzak a presiahnuty plniaci tlak...
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Tak o víkendu napíchnuto, dole sou hodnoty vstřiků, VAG říká tolerance +- 2,8mg takže je to snad OK? Jinak jsem odpojil váhu a najednou se ukázal předvstřik -6,9 a občas i -7,4 !!!? Co to jako má bejt? Servisák to naladil na 0, tu tam kontroluju 14dní a najednou tohle? Pak připojim váhu a je tam 0, odpojim a je tam 0 tak nevim co to bylo...někde jsem ale četl, že když jsou hodnoty mimo toleranci +- 6, tak to ukazuje 0...máte někdo tu zkušenost? Že by to dal servisák na přípravky a byl reálný předvstřik tak mimo? Říká se že ve fabrice lisujou to kolo se snímačem plus mínus autobus, že to většinou na přípavky je mínusová hodnota...no sem z toho jelen. A další poznatek. S odpojenou váhou je to trochu lepší, ale žádnej zázrak zlepšení. Dal sem i bráchovo váhu z fabie ATD, měla náhodou naprosto stejný číslo a jelo to stejně, takže váha to asi nebude...

Obrázek
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Václav Žižka
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19 úno 2007, 09:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Václav Žižka »

Máš nějak nízko volnoběžné otáčky, tolerance je 860-940 ot/min.....
Golf Plus 1,9TDI, 2007,77kW, BXE
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“