Stránka 3 z 3

Napsal: 24 bře 2006, 09:06
od Kvitko
To je mi teda dotaz... to je chces vsechny vyzkratovat a znicit ECU nebo ctecku?

Napsal: 24 bře 2006, 14:26
od Vajgl
bubocbr píše:Predpokladam ze na jednej strane mas "K" a druhu stranu prepojis pin ktory budes potrebovat? Ale to si mal aspon vynechat tie piny ktore su napajanie "+,-" lebo tie su asi vsade na tom istom mieste a ked sa pomylis mas po kabliku .A odkial mas ten kablik moj vypada vzhladovo rovnakyakurat ja mam v nom priamo zabudovany svab bez toho extra adapteru
Jo, + a - je napevno.. A K-line je na prepojovani... Jinak kabel mam vlastni vyrobu a ten jak ty rikas ectra adapter ty mas uz v tom konektoru, ale je ho tam nenacpak kvuli tomu prepinaci tak musi bejt takhle.... (crazy)

Napsal: 24 bře 2006, 14:26
od Vajgl
Kvitko píše:To je mi teda dotaz... to je chces vsechny vyzkratovat a znicit ECU nebo ctecku?
To uz je doresene :)

Napsal: 24 bře 2006, 23:07
od autok
Chlapi o kterem prevodniku a softu je tady rec,ze vam to cte tolik typu aut?

Napsal: 24 bře 2006, 23:31
od autok
A uz zkousel nekdo tohle? http://aed.vltava2000.cz/store/goodsdet ... F$00000001 Byla by to nadhera :D

Napsal: 24 bře 2006, 23:54
od autok
Za ty prachy mu lidi urvou ruce nebo mu pak nekdo nakope prdel :D .Skoda ze je pro me Bilina z ruky,rad bych to otestoval osobne.Zkusenost s ELM chipem,kterej je celkem k hovnu mi stacila.
Pokud mate nekdo zkusenost s tim OBD testerem ,tak dejte vedet.

Napsal: 25 bře 2006, 09:06
od dalik
Velice podobne ctecky se daji koupit na http://www.mtaplus.cz/ sekce komunikace s auty-rucni diagnostika. Mam ale obavu, ze krom vycteni pameti zavad to nic neumi, pouzitelne to je napr. pro emisni stanice, kde je pro provedeni mereni rizeneho motoru potreba vycist pamet zavad.

Napsal: 25 bře 2006, 19:23
od autok
Kdyby to aspon vycetlo pamet zavad tak bych byl rad,ale mam odtama jeden prevodnik s ELM na evropska auta a je naprd.