Stránka 3 z 4
Napsal: 29 bře 2013, 11:11
od k.amerika
Spotřeba nafty bude určitě malá, budu chytřejší až mi balíček přijde a vyzkouším to.. Našel jsem v dílně funkční nádobku od ostřikovačů s čerpadélkem, jestli si čerpadlo poradí s naftou, je po problému

nadoba
Napsal: 29 bře 2013, 11:35
od TesákPce
Pokud to nafta

, tak by melo. Kdysi jsem to s timhle malinkatym cerpadelkem tahal z nadrze
Taky počkám, až to vyzkoušíš
Ja přemýšlím za dalsi nad ohrevem.
1) Jestli ma smysl nejak vice ohrivat palivo? Nekde jsem nasel, ze i ja mam nejak od cerpadla castecne ohrivany filtr na ca 30C. Tady takovy problem jako u vyfritu neni, ze by to houstlo.
2) Pro lepsi start urcite dobry ohivat motor.
a) dat do kupy bufika a predelat na nezavisko. Bude to pekne drahe. Nezavisko stejne nebude dlouho, aby mi nevyzralo baterku. Nevim jestli by teda skousl alternativu nebo nekam strcit solo nadrz.
b) chci zkusit topnou spiralu 1000W na 230V ve schrance a do hadice ala zetor.
Napsal: 29 bře 2013, 12:22
od k.amerika
Tady na foru jsem se dočetl že at je to co je to, nový rostlinný olej, vyfrit tak vyjeťák, trafo, hydraulika cokoliv, když to bude ohřáté. lépe se to spaluje a tolik nekarbonuje.. Když jsem napíchnul tu vracečku, z paliva které šlo zpátky do nádrže se kouřilo, takže podle mého hóódně moc pomůže šluslá vracečka.. Ještě jsem si vybrakoval filtr, který mám origo ohřívaný vodou, do poloviny jej vycpal filcem, zajistil kovovou mřížkou at filc necestuje po filtru a ted budu dávat do víčka toho filtru spirálu z rychlovarné koncice na 12V. Na konektoru u brzdové kapaliny mám bůh ví proč jev 8,5V, tak když to napojím na to, bude to akorát

Za filtr který ted bude filtrovat přes filc jen nahrubo, dám ten univerzální za dvacku a snad se zase někam pohnu..
ohrev
Napsal: 29 bře 2013, 12:45
od TesákPce
Tu zpatecku chci taky nastudovat. Jen si rikam, ze mi zase pekne michala smes v nadrzi, kdyz pouz. 1nadrz a chci u toho zatim zustat. Chci dat hruby cistis - sklenicku, pak jsem sehnal el. prutokac z mondea pred filtr a el. vyhrivany filtr z bmw, kam pasuji patrony z fiata ca za 100Kc. Takovy odber-vykon to asi mit nebude, tak bych to zkusil spoustet jeste pred startem. Taky jsem koukal na lepici vyhrivaci folie 36W cana asi 250Kc. Nalepit na tu hlinikovou karimatku a do toho schovavat- zabalit filtr.
Jen aby to ta konvice opravdu neuvarila

!
Napsal: 29 bře 2013, 14:03
od k.amerika
Sranda jak jsem si z kraje myslel že nebudu nic upravovat, jen jezdit a lít tam cokoliv

Nebude to trvat dlouho a budu snad dělat taky dvojnádrž

Pár vychytávek to chce.. Ta vracečka sice ohřívá palivo v nárdrži, ale určitě jen nepatrně, určítě taky něco promíchá, ale podle mého auťák neustále drncá a naklápí se do zatáček, tak se to v nádrži míchá samo... Mít nějaký předehřev a vracečka je asi základ.. Já tu vracečku, jak jsem psal udělal jen napůl, že tam mám dvě téčka, tam mi to saje něco dokola do čerpadla a něco si to třeba odfoukne i zpátky do nádrže, tim jsem chtěl zabránit zavzdušňování..
Napsal: 04 dub 2013, 20:18
od Ferenzzo
Tak nějaké nové zkušenosti ohledně studených startů?
Napsal: 05 dub 2013, 19:07
od k.amerika
Ještě jsem tam termostart nedal, auťák už nechtěl chytnout vůbec, tak jezdím druhým. Dám se do toho až budu mít volnější chvilku..
oil
Napsal: 05 dub 2013, 19:27
od TesákPce
Me to zatim chyta porad pekne jeste na puvodni zhavky. Vic to ale redim. Ted jsem dokonce vychytal super slozeni. Dobre starty, pekne tahne a ani moc nekouri. Samozrejme si to ale nepamatuji a marne vzpominam, co v kterem sude bylo.
Napsal: 06 dub 2013, 08:39
od radluk
novy nazev v ramci domacicho kuteni "co sud dal"

Napsal: 09 dub 2013, 19:13
od k.amerika
Nádržku od ostřikovačů s motůrkem jsem jen tak položil na ponk, TERMOSTART do svěráku, propojil jsem to hadičkou, připojil baterii k čerpadélku i ke svíčce, začoudilo se bíle, ale jen chviličku a chytlo to hned a krásně hořelo.. Jen mě zarazilo že to strašně čadilo a to jsem měl čistou naftu, od EuroOil.. Zkusil jsem to asi 10x za sebou a šlape to jako hodinky, když nepřipojím proud na svíčku, nafta kterou tlačí čerpadélko neproteče, jak dám proud na svíčku, teče skrz nafta a po dvou vteřinách to hoří.. Teď se musim poprat s instalací do auta, místo mám dobrý í slušný přístup, ale kde mi kdo půjčí takový závitník, to nevim

Policie a vyjetak!
Napsal: 09 dub 2013, 20:11
od TesákPce
Ted prisupela manzelka, ze ji ve meste staveli, ze ji to moc kouri a pak i smrdi. Samozrejme rejpali i na ne nijak zavratny stav vozu

Jeste s necim vyhrozovali a pak ji pustili, ani doklady videt nechteli! Zitra, az vychladne, zkusim zjistit, co rikali.
Se nam oteplilo, tak jsem to uz tolik neredil. Kourilo to dost, ale bylo mi lito naftu dolevat, kdyz vse jinak ok

Asi tam ale radsi pujdu trochu caknout.
Jaky to je zavitnik, uz si to nepamatuji. M22x1,5 ? Zkusim se optat stryce a kdyztak se domluvime. Vnitrni nevim, ale vnejsi urcite reze kudlou na soustruhu. Na ty saci parohy to asi bude trosku problem. Po netu jsi nekoukal, za kolik by sel poridit?
Napsal: 13 dub 2013, 05:51
od k.amerika
Takže jak to bylo s těma policajtama?

Mám to obráceně než ty, tobě to chytá, ale kouří, mě to pálí svíčky-nechytá, ale nečoudí

Musím to vytočit na 3500ot aby byl vidět bílý dým ale i tak nic moc..
Napsal: 16 dub 2013, 07:19
od Stewa
Kam ten ohřívač vzduchu budeš dávat, ještě před vzduchový filtr, nebo za něj, aby ty spaliny nedělali bordel v sání a nezanášen ho. V těch Avií je umístěný kde?
Napsal: 16 dub 2013, 12:47
od k.amerika
Už jsem to několikrát rozdělal a potom zase složil zpátky a rozmýšlím, mám turbo, tak to musim dát přímo za chlazení vzduchu turba, hned do vstupu na hliníkových parohách sání.. Už jen čekám na vrták a závitník.. Když to hoří ve svěráku, dost to čadí, snad to nebude vadit, bude to vždy hořet jen chvilku.. Plamen z toho jde slušný, snad to bude mít nějaký efekt..
Napsal: 16 dub 2013, 16:19
od Ferenzzo
toho zanášení bych se nebál, rozhodně to nebude víc než od EGR