daewoo matiz!!!!!!!!!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Z jiného webu:
"Zdravim tak už som vyriesil závadu ako sa menil palec tak na vacsinu aut je palec konstruovany tak že sa da dat len z jednej strany ale tento sa dal otocit o 180 stupnou a ja som ho mal prave naopak takže matiz chytil na supa!!!"
"Zdravim tak už som vyriesil závadu ako sa menil palec tak na vacsinu aut je palec konstruovany tak že sa da dat len z jednej strany ale tento sa dal otocit o 180 stupnou a ja som ho mal prave naopak takže matiz chytil na supa!!!"
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
No tady sem zkoušel ale ten palec otočit nejde.Už sem stoho vyřizenýMad_Boxs píše:Z jiného webu:
"Zdravim tak už som vyriesil závadu ako sa menil palec tak na vacsinu aut je palec konstruovany tak že sa da dat len z jednej strany ale tento sa dal otocit o 180 stupnou a ja som ho mal prave naopak takže matiz chytil na supa!!!"

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33791
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pokud máš komprese střihy, skontrolovaný rozdělovač podle kompresí, svíčky ti u otvorů odpalujou lítají takové ohnivé šulky
našroubuješ svíčky a ani neštěknou a jsou mokré tak to neháže jiskru
jiskra se ti někdě probije v kabelu, v palci nebo cívce a do motoru nepřijde
si to zkus jaké i budou lítat jiskry z cívky na kostru to jsou šlehy na 3 cm a pak zkus co ti bude lítat rozdělovače, pokud to bde prskat tak na 3 mm max budeš blíže k cíli, jinak je na to osciloskop
našroubuješ svíčky a ani neštěknou a jsou mokré tak to neháže jiskru
jiskra se ti někdě probije v kabelu, v palci nebo cívce a do motoru nepřijde
si to zkus jaké i budou lítat jiskry z cívky na kostru to jsou šlehy na 3 cm a pak zkus co ti bude lítat rozdělovače, pokud to bde prskat tak na 3 mm max budeš blíže k cíli, jinak je na to osciloskop
Tak sem zkusil Miloši co jsi psal a jiskry jdou od civky na kostru to pali dobře a od rozdělovače na kostru takeslovacek.milos píše:pokud máš komprese střihy, skontrolovaný rozdělovač podle kompresí, svíčky ti u otvorů odpalujou lítají takové ohnivé šulky
našroubuješ svíčky a ani neštěknou a jsou mokré tak to neháže jiskru
jiskra se ti někdě probije v kabelu, v palci nebo cívce a do motoru nepřijde
si to zkus jaké i budou lítat jiskry z cívky na kostru to jsou šlehy na 3 cm a pak zkus co ti bude lítat rozdělovače, pokud to bde prskat tak na 3 mm max budeš blíže k cíli, jinak je na to osciloskop
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
u mě to bylo tak že majitel dojel dom,tvrdil že nechal zaplej klíč,vyflákalo to baterku a po dobití to nešlo natočit!Byla špatná jiskra,dal sem palec,víčko,svíčky,kable,civku páč to bylo stejně prasklý a starý všecko,ale byl KO kroužek na immo!Spravil mi to až borec co na to má diagnostiku!
Spravil mi to,ale tvrdil že musel ten kroužek nakodovat znova
,podle mě pičovina,ale auto jede, oprava tam za 2 litry (kroužek+diagnostika a výměna kroužku)
Spravil mi to,ale tvrdil že musel ten kroužek nakodovat znova

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33791
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33791
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33791
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no pokud ti to opaluje šulky a ze čtyř kabelů ti de naprosto stejná dílka jiskr aspon 3 cm
tak jedině totok http://www.youtube.com/watch?v=njFgj0wL3lQ
tak jedině totok http://www.youtube.com/watch?v=njFgj0wL3lQ

Miloši a když jsi to řešil to trafo tak to mělo také při startu mokré svice nebo ja to trafo tam mam novékarter píše:všchny kabely vesměs 5kohmslovacek.milos píše:karter píše:Tak sem zkusil Miloši co jsi psal a jiskry jdou od civky na kostru to pali dobře a od rozdělovače na kostru take
a co odpory v kabelech kolik kiloohmů
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33791
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33791
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To jo ale co by tam nesedělo už me nenapadá.Včera sem opět rozdělal schválně rozvody vačku na značku sou tam dvě zn.stavi se to na tu kde je čislo myslim 61D kliku na značku a rozdělovač mi hazi na prvni válec.Kdyby byly špatně sežizený ventily tak že by byl některý pootevřený kdy nemá tak by tam zas byla malá kompres ne?Ja mám všude kompres 11.slovacek.milos píše:mi se akorát nezdá že ti to hází zakové šlehy a v motoru je mrtvo tam něco nesedí
jako taky jsem se dostal na konec ale mám dorážeče elektrukáře s oscilokopem ten prokáže všechno na světě a závada je trvalá tam nebyl nikdy problém