Baterie - jakou značku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Origo baterka co je v auět z fabriky je jiná liga než to co člověk koupí v obchodě... 
Brácha měl v Golfu 2002 origo baterku 10let, najeto měla 315tkm... a vyndala se jen proto, že když bylo víc pod nulou tak už netočila, když byly normální teploty tak nastartovala jako nová, i když auto stálo třeba měsíc...
			
			
									
									
						Brácha měl v Golfu 2002 origo baterku 10let, najeto měla 315tkm... a vyndala se jen proto, že když bylo víc pod nulou tak už netočila, když byly normální teploty tak nastartovala jako nová, i když auto stálo třeba měsíc...
Tak asi to chce kupovat original baterky a je vystaranoVici píše:Origo baterka co je v auět z fabriky je jiná liga než to co člověk koupí v obchodě...
Brácha měl v Golfu 2002 origo baterku 10let, najeto měla 315tkm... a vyndala se jen proto, že když bylo víc pod nulou tak už netočila, když byly normální teploty tak nastartovala jako nová, i když auto stálo třeba měsíc...

Já kupoval loni tuto, pro pražáky je to úplně super cena...
http://www.cekl-eshop.cz/euro-power/aut ... power-74ah
Zatím má rok a nezaváhala ani jednou, v -18°C žádný problém, minulý týden, po ko alternátoru zvládla bez problému 5 startů a 50km, polovinu jsem jel na světla...
Už jsem od nich bral jednu AKU 45Ah (stejná cena jak europower - stejná baterka?), ale auto jsem pak po roce prodal, tak jestli si večer vzpomenu, tak napíšu majiteli, jestli mu pořád slouží, samotného mě to celkem zajímá..
			
			
									
									http://www.cekl-eshop.cz/euro-power/aut ... power-74ah
Zatím má rok a nezaváhala ani jednou, v -18°C žádný problém, minulý týden, po ko alternátoru zvládla bez problému 5 startů a 50km, polovinu jsem jel na světla...
Už jsem od nich bral jednu AKU 45Ah (stejná cena jak europower - stejná baterka?), ale auto jsem pak po roce prodal, tak jestli si večer vzpomenu, tak napíšu majiteli, jestli mu pořád slouží, samotného mě to celkem zajímá..

AMF; M47/T2
						- 
				miro123456789
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 25 srp 2013, 07:59
- Bydliště: rim.sobota
- Kontaktovat uživatele:
batéria bosch i varta je to isté, vyrábané v česku varta 77 http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... -577400078
			
			
									
									
						měl jsem v Sharanu bosch S4, 95 Ah kvůli bufíku, po roce a půl KO  - v létě, záruka neuznána, kolega tu samou v Renaultu master, taky po roce a půl ko, záruka taky nee.. Ale ty menší kapacity (60-70Ah) co vím tak drží.
V motorce yuasa taky snad 10 let a ok
			
			
									
									V motorce yuasa taky snad 10 let a ok

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.  KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz  E-Golf 100kW, Enyaq RS
 KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz  E-Golf 100kW, Enyaq RS 
						 KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz  E-Golf 100kW, Enyaq RS
 KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz  E-Golf 100kW, Enyaq RS 
- 
				auto-point
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Tak můj Bosch S5 85Ah je asi na cestě do šrotu. Nějak se celkem rychle vybila, auto stálo asi 3 týdny? Kdysi to vydržela bez problému. A když jsem se díval zda je v ní dost vody tak pod zátkou u - pólu je tam vevnitř nějaké něco... buď jako by zapečené nebo tak... 
Má 4 roky, to je asi i tak dobrá výdrž ?
Jinak si myslím že Bosch a Varta jsou z jedné linky....
			
			
									
									
						Má 4 roky, to je asi i tak dobrá výdrž ?
Jinak si myslím že Bosch a Varta jsou z jedné linky....
- 
				miro123456789
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 25 srp 2013, 07:59
- Bydliště: rim.sobota
- Kontaktovat uživatele:
nezabúdaj, že súčasné autá majú veľké STANDBY odbery prúdu.....to vieš riadiačka, imobilizéry,rádia,hlúposti.....všetky sú spínané na dotyk, nemajú tlačítka s aretáciou ako ked vypneš televízor.....teda všetky majú STANDBY riadenie, čo má malý odber prúdu ,,,,,,pokial odmeriaš ampérmetrom, odber by mal byť v standby stave 0,0 + čosi.....teda napr. O,015 ampéra. Fyzika nepustí a príkon je podla vzorca P= U.I.    U je priem.napätie okolo 12,65Volta palub.siete a I je nameraný prúd. Teda príkon môže byť 0,189 W pri prúde 0,015A. Za 24 hodín je to 4,554 Wattu straty. Pokial máš odber trebárs 1,5 Ampéra, tak za 24 hodín je to 455Watt straty , čo je strašne veľa a batéria to vydrží bez jazdenia cca 2,5 dňa,,,,,,,staré diesle nemali common rail, jediná elektronika bola spínač,čo vypol prívod nafty a motor zhasol,,,,,dnes common rail je najväčší spotrebič v aute, čo musí natlakovať palivo predtým, než otočíš klúčom a baterka trpí,,,,,dakedy nažhavila akurát žhaviče a dosť.......baterky bosch je to iesté čo varta http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... sobne-auta
			
			
									
									
						
