Výměna brzdových destiček
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vozidlo s funkčním DPF musí mít výfuk absolutně bez sazí, teploty při regeneraci jsou tak vysoké, že žádné saze nepřežijí a kolikrát pomalu ukápne i nástřik karoserie nad výfukem 
 jinak jak tu bylo řečeno odpojit snímač dif. tlaku, nastartovat, vypnout motor zapnout klíček, načíst pamět závad, další možnost vyvolat nucenou regeneraci a sledovat teploty, případně zajeď na emise a nech si je změřit, vozidlo s DPF prakticky nekouří asi jako když je sonda z výfuku venku.
Pro ty co si DPF nechali vykuchat špatná zpráva od 1.1.2015 neprojdou emisemi, ikdyž splní limit kouřivosti ať již z výše uvedených důvodů, ale to je na delší povídání, každopádně rozhodně nevymlacovat DPF.
			
			
									
									
						Pro ty co si DPF nechali vykuchat špatná zpráva od 1.1.2015 neprojdou emisemi, ikdyž splní limit kouřivosti ať již z výše uvedených důvodů, ale to je na delší povídání, každopádně rozhodně nevymlacovat DPF.
- 
				sharik4x4
 - Aktivista
 - Příspěvky: 1566
 - Registrován: 06 srp 2006, 17:48
 - Bydliště: Litoměřice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Pro ty co si DPF nechali vykuchat špatná zpráva od 1.1.2015 neprojdou emisemi, ikdyž splní limit kouřivosti ať již z výše uvedených důvodů, ale to je na delší povídání, každopádně rozhodně nevymlacovat DPF.
Zase jedna zaručeně ověřená zpráva.V této zemi,kde nikdo neví co bude zítra,ty už stopro víš co bude za rok.By si mohl z fleku do vlády.
			
			
									
									Zase jedna zaručeně ověřená zpráva.V této zemi,kde nikdo neví co bude zítra,ty už stopro víš co bude za rok.By si mohl z fleku do vlády.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
						to stim čistym výfukem nevím nevím,znám spostu aut co DPF mají a výfuk čistý nemají hlavně OII scouttpolak píše:Vozidlo s funkčním DPF musí mít výfuk absolutně bez sazí, teploty při regeneraci jsou tak vysoké, že žádné saze nepřežijí a kolikrát pomalu ukápne i nástřik karoserie nad výfukemjinak jak tu bylo řečeno odpojit snímač dif. tlaku, nastartovat, vypnout motor zapnout klíček, načíst pamět závad, další možnost vyvolat nucenou regeneraci a sledovat teploty, případně zajeď na emise a nech si je změřit, vozidlo s DPF prakticky nekouří asi jako když je sonda z výfuku venku.
Pro ty co si DPF nechali vykuchat špatná zpráva od 1.1.2015 neprojdou emisemi, ikdyž splní limit kouřivosti ať již z výše uvedených důvodů, ale to je na delší povídání, každopádně rozhodně nevymlacovat DPF.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
						- 
				sharik4x4
 - Aktivista
 - Příspěvky: 1566
 - Registrován: 06 srp 2006, 17:48
 - Bydliště: Litoměřice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Pokud se nad tím člověk zamyslí, tak kontrola DPF na STK je blbost.
Jelikož ůdaj o tom jestli je ,či není vozidlo vybaveno filtrem DPF není nikde v techničáku zapsán,takže těžko může být kontrolován.
Protože pokud bude odstranění DPF provedeno profesionálně,není šance to zjistit na STK.Je spoustu motorů, které plní normu Euro 4 a to i s filtrem i bez.
Takže jediný kdo může vědět jestli bylo vozidlo vybaveno filtrem DPF je výrobce.Určitě ne STK.
Dokonce i ůdaj o plnění normy je zašifrován do směrnice,takže v českém TP nenajdete jasný ůdaj plnění normy EURO 1-5,není na to kolonka.
Je tam uvedena pouze kouřivost a to ne vždy.Tak jak se chce ůředníkovi.
A jelikož se tyto ůdaje neevidují,nelze je kontrolovat ani za ně trestat.
Takže dokud nebude v TP kolonka -DPF Ano/Ne,můžeme být relativně v klidu.
Bohužel v zahraničí musíme respektovat zákony dané země a ty se od našich liší.Tam už to tak jednoznačný není.
			
			
									
									Jelikož ůdaj o tom jestli je ,či není vozidlo vybaveno filtrem DPF není nikde v techničáku zapsán,takže těžko může být kontrolován.
Protože pokud bude odstranění DPF provedeno profesionálně,není šance to zjistit na STK.Je spoustu motorů, které plní normu Euro 4 a to i s filtrem i bez.
Takže jediný kdo může vědět jestli bylo vozidlo vybaveno filtrem DPF je výrobce.Určitě ne STK.
Dokonce i ůdaj o plnění normy je zašifrován do směrnice,takže v českém TP nenajdete jasný ůdaj plnění normy EURO 1-5,není na to kolonka.
Je tam uvedena pouze kouřivost a to ne vždy.Tak jak se chce ůředníkovi.
A jelikož se tyto ůdaje neevidují,nelze je kontrolovat ani za ně trestat.
Takže dokud nebude v TP kolonka -DPF Ano/Ne,můžeme být relativně v klidu.
Bohužel v zahraničí musíme respektovat zákony dané země a ty se od našich liší.Tam už to tak jednoznačný není.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
						Norma v TP je jasně vyznačena 49R03B2, případně 2005/55/ES B2 a další konkrétně tyto dvě normy jasně značí EURO V, která je povinností od roku 2009. U Euro IV není pravidlem filtr DPF, ale člověk si může kleknout na kolena, případně odpojit snímač dif. tlaku, podívat se do výfuku a i hodnota korigovaného součinitele absorpce značí zda je vozidlo vybaveno filtrem pevných částic. EURO VI již sleduje stav přes OBD a Readiness kódy.
Nechci se tu dohadovat a malovat čerta na zeď , jen jsem zde napsal jak se s největší pravděpodobností bude stav vyvíjet a je celkem jedno zda to bude za rok, nebo za tři, ale pravděpodobně bude. V německu se již některé z těchto věcí pilotně dějí a EU na nás tlačí aby se kontroly zpřísnily.
- 
				sharik4x4
 - Aktivista
 - Příspěvky: 1566
 - Registrován: 06 srp 2006, 17:48
 - Bydliště: Litoměřice
 - Kontaktovat uživatele:
 
V ČR je všechno asi o 20let zpožděné,takže než se změní legislativa, tak to bude chvíli trvat.  
Protože pokud by opravdu někomu šlo o to,aby tu jezdili "ekologičtější" auta,muselo by se vše změnit od základu.A toho se já už nedočkám.
A jelikož se u nás dělá vše napůl,bude to tu vždy vše fungovat napůl než třeba v německu.
To, že nás EU do něco tlačí,ještě nic neznamená.V ČR se denně porušují zákony a nařízení EU.Vše se u nás řeší, až když to překročí mez a v Brusellu jim dojde trpělivost.
Dělám auta 25let a za tu dobu se vcelku moc nezměnilo v naší legislativě a jsem optimista a myslím si,že se hned nic zásadního nezmění.
Stačí umět počítat a to mi vždycky šlo.
Každá změna znamá hlavně peníze!!!!
A když peníze nejsou, nejsou ani změny.
Je to jednoduchá rovnice.
			
			
									
									Protože pokud by opravdu někomu šlo o to,aby tu jezdili "ekologičtější" auta,muselo by se vše změnit od základu.A toho se já už nedočkám.
A jelikož se u nás dělá vše napůl,bude to tu vždy vše fungovat napůl než třeba v německu.
To, že nás EU do něco tlačí,ještě nic neznamená.V ČR se denně porušují zákony a nařízení EU.Vše se u nás řeší, až když to překročí mez a v Brusellu jim dojde trpělivost.
Dělám auta 25let a za tu dobu se vcelku moc nezměnilo v naší legislativě a jsem optimista a myslím si,že se hned nic zásadního nezmění.
Stačí umět počítat a to mi vždycky šlo.
Každá změna znamá hlavně peníze!!!!
A když peníze nejsou, nejsou ani změny.
Je to jednoduchá rovnice.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
						sharik4x4 píše:V ČR je všechno asi o 20let zpožděné,takže než se změní legislativa, tak to bude chvíli trvat.
Protože pokud by opravdu někomu šlo o to,aby tu jezdili "ekologičtější" auta,muselo by se vše změnit od základu.A toho se já už nedočkám.
A jelikož se u nás dělá vše napůl,bude to tu vždy vše fungovat napůl než třeba v německu.
To, že nás EU do něco tlačí,ještě nic neznamená.V ČR se denně porušují zákony a nařízení EU.Vše se u nás řeší, až když to překročí mez a v Brusellu jim dojde trpělivost.
Dělám auta 25let a za tu dobu se vcelku moc nezměnilo v naší legislativě a jsem optimista a myslím si,že se hned nic zásadního nezmění.
Stačí umět počítat a to mi vždycky šlo.
Každá změna znamá hlavně peníze!!!!
A když peníze nejsou, nejsou ani změny.
Je to jednoduchá rovnice.
Jo tak to máš svatou pravdu, že je to u nás trochu víc zpomalené, ale ono už se hodně dlouho křičí po novém zákoně a vyhlášce. Ten paskvil co platí dnes zamrzl na Felicii, pamatuji a ty jistě také kdy byl při seřizování motoru můj největší kamarád šroubovák a stroboskop
Když ti napíši, že při měření emisí opacimetr na vozidle s funkčním DPF nezměří nic, tak proč mám proboha zákazníkovi vytáčet motor na 5 tis ot. , stačí vyčíst readiness kody, podívat se na výfuk a mám celkem jasno
Odkial by som stiahol komplet navod čo znamenajú jednotlivé kanály a skupiny vo VAGCOM(VCDS) napr ako su hore na obrázku?
Napríklad kanal motor 01 - skupina 73 pole 2 od vzdalenost od poslednej regenerácie
			
			
									
									Napríklad kanal motor 01 - skupina 73 pole 2 od vzdalenost od poslednej regenerácie
EX......Seat Altea XL 2007   >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
						Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
- 
				sharik4x4
 - Aktivista
 - Příspěvky: 1566
 - Registrován: 06 srp 2006, 17:48
 - Bydliště: Litoměřice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Ono měření emisí na dieselu v přeběhových otáčkách/asi 5tis/ je opravdu další krávovina na entou.Logické by bylo měřit v otáčkách v kterých motor běžně jezdí a ne v otáčkách kterých nikdy nedosahuje.
Proto by to muselo být jako u benzína v 3000otáček,tam by to mělo logiku.
Takže je to už od základu špatně a to vím stopro, že s tím nepohne ani pánbůh a dál se bude měřit nesmysl,protože to někdo před 50lety vymyslel.
   
			
			
									
									Proto by to muselo být jako u benzína v 3000otáček,tam by to mělo logiku.
Takže je to už od základu špatně a to vím stopro, že s tím nepohne ani pánbůh a dál se bude měřit nesmysl,protože to někdo před 50lety vymyslel.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz