Stránka 3 z 9

Napsal: 24 led 2014, 20:04
od marena tdi
Bohužel u tohoto vozu to je tvrdá realita. Auto opravdu nezere. Průměr je kolem 5 litru

Napsal: 24 led 2014, 20:06
od Vici
tak když pojedeš po dálníci dejme tomu stále tacho 150 s tím že přidáš když potřebuješ, tak to ale za 5 nepojede... dejme tomu brno-praha.. tak 5,8-6,2...???

Napsal: 24 led 2014, 20:42
od favo
Jé, spotřeba pod 5 litrů se mi povedla až po čipu u Funa a koupi nových pneu s nízkým valivý odporem a s velkým sebezapřením, navíc jen asi dvakrát. :D
Pokud teda nepočítám když byl Golf v servisu a jezdil jsem s faceliftovanou dvojkovou octávií s motorem 1.9 TDi 77kw, tam to šlo úplně samo a ani jsem tomu nechtěl věřit, ale jen jsem poslal plyn k podlaze mi bylo hned jasný proč, když to auto vůbec nejelo.
Asi začnu věřit tomu, že na mou vysokou spotřebu má vliv i stav turba, které houká jak sanitka.
Konečně když jsem měl díky zanedbané udržbě předchozího majitele vydřenou vačku, proč by nemohlo být v háji i turbo.
Ovšem do nouzáku mi motor nepadá ani po vytočení k 5000 ot/min tak jsem to zatím nijak moc neřešil, ale pokud by turbo v lepší kondici dokázalo snížit spotřebu, tak bych to mohl brát jako investici s rychlou návratností.

Napsal: 24 led 2014, 21:05
od Poluxtroj
Samozřejmě,že se dá jet u většiny z vás kolem 4,5l na momentální spotřebu.Napíšu to tak,že s VA (172PS 390nm) jsem měl dlouhodobý průměr 6,0 a rekord mám na trase 130km dlouhé po okreskách rovných 4.0l průměr za celou trasu!;) Dálnice trasa Ostrava -Brno s tempomatem na 135km/h 5,2l. No a tohle žere znatelně méně,tak ať si to každý přebere ;)

Napsal: 24 led 2014, 23:16
od JasteR
marena tdi píše:Bohužel u tohoto vozu to je tvrdá realita. Auto opravdu nezere. Průměr je kolem 5 litru
..moc neverim..soused u babicky mel oct.1 combi 81kw , ted ma e91 320d a porad nadava ze se pod 6l nedostane a s octavkou ze jezdil do 5l dle tankovani..

Napsal: 24 led 2014, 23:50
od Jayson
no to je chudáček..

Napsal: 25 led 2014, 09:23
od nejsem-naivka
moderátor na baterky zase.......graf zasviněnej debatou o spotřebě :roll:

Napsal: 25 led 2014, 10:58
od marena tdi
JasteR píše:
marena tdi píše:Bohužel u tohoto vozu to je tvrdá realita. Auto opravdu nezere. Průměr je kolem 5 litru
..moc neverim..soused u babicky mel oct.1 combi 81kw , ted ma e91 320d a porad nadava ze se pod 6l nedostane a s octavkou ze jezdil do 5l dle tankovani..
Nejak jsem nepochopil tvůj prizpevek . Ja se nebavim o BMW . Mam ho taky a vim kolik to zere . Hold rotacka to není ale zase to svezeni stoji za tu vyzsi spotřebu :D

Napsal: 25 led 2014, 11:31
od favo
nejsem-naivka píše:moderátor na baterky zase.......graf zasviněnej debatou o spotřebě :roll:
Možná to bude tím že to není moderátorovo téma a marena jej o promazání zatím nepožádal.
Ale hlavně že tvůj přízpěvek je k tématu.

Napsal: 25 led 2014, 11:34
od Poluxtroj
nejsem-naivka píše:moderátor na baterky zase.......graf zasviněnej debatou o spotřebě :roll:
To sice ano,ale podle mě to spolu úzce souvisí.Graf je jedna věc,ale reálné vlastnosti a pocit z auta je to podstatné,jak auto vlastně pracuje a taky co všechno se může přihodit během přestavby.Tohle je přínos pro lidi co uvažují o přestavbě ;)

Napsal: 25 led 2014, 12:41
od Ladas
nejsem-naivka píše:moderátor na baterky zase.......graf zasviněnej debatou o spotřebě :roll:
ale alespoň jsou dobře a poctivě dopsaný komponenty ne jak jiných případech...
a taky je v kostce napsáno co s tím bylo za trápení nejvíc může být nasraný mařena ovšem diskuze se strhla jinam protože to nebylo jen o turbu co nefungovalo jak by mělo...

Napsal: 25 led 2014, 15:25
od MirekX
přesně, Forest zřejmě načuřil Mařenu a ten se musel někde vyprázdnit. :)

Napsal: 25 led 2014, 16:32
od Ladas
myslí že je hodně v klidu na to čím si prošel být to někdo jiný tak nemuselo skončit jen u pár vět a sám asi víš jaký to je dělat jednu věc 5x ne vlastní vinou a mít nasmlouvanou další práci tohle ti dovede rozmrdat celý týden a možná i dva protože práci si plánujeme podle času...

Napsal: 25 led 2014, 18:25
od MirekX
já v tomhle Marka chápu, taky jsem něco podobnýho absolvoval, naštěstí na svým autě. (a myslím, že nejsem zdaleka sám) Ale vše se vyřešilo v klidu a nemám potřebu to rozmazávat někde po fórech. Zase jsme u toho, jak jsme si na všechno zvykli. Dřív, než se naladilo turbo tak, aby mělo dobrý spodek a krásný vrch, tak to dalo spoustu práce. Dnes si spoustu lidí myslí, že si našroubuje na motor hybrid na 230 PS s minimem úprav za 2 hodiny a ten výkon tam bude. A když to tak není, tak jsou všichni nasraní a všichni jsou blbci. Chybama se člověk učí, pokud něco koupím a nefunguje to, tak to vrátím a neřeším to. Já jsem se do tohohle problému taky trochu namočil ze své vůle a rozhodně to není jenom černobílý....
Jako jak tady napsal jeden člověk něco ve smyslu, že Forest není chlap - tak se má kur.a sebrat a jít mu nakopat prdel, místo toho, aby tady taky kydal a zasíral téma - to je podle mě chlapský řešení. Nebo ne? :D

Napsal: 25 led 2014, 19:13
od Thomy
Jenže čas a náklady ti už nikdo nevrátí...