Spotreba na rotačkach TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prvně bych začal asi poměrem směsi, jestli tam nejde zbytečně moc nafty. Pokud je průběh ideální, snížil bych dávku. Pokud není ideální průběh tak na chip.
Jinak vyměnit vzducháč, paliváč, zkontrolovat vstřiky, jestli není zanesenej kat pokud je na autě, kontrola předvstřiku, rozvodů.
Mimo motor pak gumy s minimální valivostí, kontrola nábojů, netahat s sebou v autě zbytečný hovadiny (ženu, děti a tak dále
).
Něco dělá i samotná váha auta. Je jasný, že okta nebude jezdit za to co cordoba se stejným motorem/výkonem/stejným stylem jízdy.
Edit: i ten pos..... termostat toho udělá dost!
Edit2: s autem v popisu jezdíme ve 2 cmrndačku 30km mimo město + 5km město - tam i zpět nejlíp za 4,2-4,4 hůř pak za 5,2; dálnice na 120km/h 2500ot/min pak 4,9-5,2
Jinak vyměnit vzducháč, paliváč, zkontrolovat vstřiky, jestli není zanesenej kat pokud je na autě, kontrola předvstřiku, rozvodů.
Mimo motor pak gumy s minimální valivostí, kontrola nábojů, netahat s sebou v autě zbytečný hovadiny (ženu, děti a tak dále
Něco dělá i samotná váha auta. Je jasný, že okta nebude jezdit za to co cordoba se stejným motorem/výkonem/stejným stylem jízdy.
Edit: i ten pos..... termostat toho udělá dost!
Edit2: s autem v popisu jezdíme ve 2 cmrndačku 30km mimo město + 5km město - tam i zpět nejlíp za 4,2-4,4 hůř pak za 5,2; dálnice na 120km/h 2500ot/min pak 4,9-5,2
Ibiza MkII AFN 1.9TDi; chip; EGR off; průchoďák s imitací katu; 130+ HP
- Paulie TDi
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 27 led 2014, 10:49
- Bydliště: Semechnice
Mám teď krátce A4 Avanta 1,9TDi 81kw AFN v automatu,klasika 4q.
Spotřeba na dálku 5,2-5,5 , město 6-6,2.
To je asi normál s automatem, že ?
Spotřeba na dálku 5,2-5,5 , město 6-6,2.
To je asi normál s automatem, že ?
ex.Audi A4 Avant B5 1,9TDi AFN
ex.Škoda Octavia Combi 1,9TDi ASV 2001
ex. VW Passat B5.5 1,9TDI AVF + chip 2003
ex.VW Passat Variant 3C 2,0TDI BMP + chip 2007
VW Passat Variant B5 AFN
Octavia 1,9TDI ALH 66kw 2003
ex.Škoda Octavia Combi 1,9TDi ASV 2001
ex. VW Passat B5.5 1,9TDI AVF + chip 2003
ex.VW Passat Variant 3C 2,0TDI BMP + chip 2007
VW Passat Variant B5 AFN
Octavia 1,9TDI ALH 66kw 2003
Zaujímave články k spotrebam
http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/29 ... testu-ace/
http://www.hybrid.cz/hyundai-kia-musi-z ... 95-milionu
http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/29 ... testu-ace/
http://www.hybrid.cz/hyundai-kia-musi-z ... 95-milionu
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
AHF seriove 360 000tkm na rakusku bionaftu cesta Michalovce za Salzburg ca 903 km 5,5 vo dvojke s fakt naplno narvanym kufrom je pravda
ze poslednych 100km hmla jak mlieko tak max 100vka dodrziavam maximalky zimne 15stky polaris
ze poslednych 100km hmla jak mlieko tak max 100vka dodrziavam maximalky zimne 15stky polaris
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
-
michalteplik
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Spotreba
Ja tankuju kazdejch 1400km a tankuju od 51 do 57 l jednou jsem tankoval 48l ale to stim jezdila mlada :-)takze nejakejch 3,6 az 4.2 Jedna se o passat b4 tdi 1z (egr off kat off vyfuk hola roura,maff off,slicovane sani a intercooler z tuarega a sehnal jsem pneu s nizkym valyvim odporem) Momentalne najeto 680000 tis.
Do páce s mojí O1 ALH 66Kw naj. 300 000 km
když těch 42 km nespěchám tak za 4.2 L /100km (za 42min.) a když jedu těch 100 km.h okresky a poté 130-140 km.h dálnice, tak je výsledek na těch 42km od 5.5 - 6.3 L/100km (za 30min. v práci). Trysky a čerpadlo pamatují ještě Šemíka jako hříbě
čili věřím že s novou vstřikovací sestavou (Fratelli + rotačku v lepší kondici) bych se dostal na lepší čísla, jo a mám tam soft od RudisTDic = min. 500Nm a 150 PS
čili občas za to dost beru jelikož se mě líbí to mačkání při 2000 ot./min....... 
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
re
Kazdy den 10km do prace AFN z popisu , pri tychto teplotach spotreba podla tankovania 5.5 no jazdim svizne 
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
-
mirauh
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 161
- Registrován: 28 bře 2011, 11:57
- Bydliště: protivín- Plzen(kolej)
G4 v popisu... pruměr na 27t km je 5.021 l/100... jezdím trasy 15 - 150 km...a tak 4x ročně trasy 1000 - 3000 km.... snad nikdy nebyl průměr na nadrž vetší jak 5,6l/100... a rekord mam 1300 km na nadrž
když jezdim jen na brigadu tak je to rovina 40 tam a 40 zpět... to mam pruměr tak 4,5... Palubák ukazuje tak 3,7 
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint764
vw-club.cz....DurexElite
vw-club.cz....DurexElite
... only S764