Vše nerez, takže i držáky, šrouby, matkytitan0306 píše:A ty držáky jsi přivařil železné?
stavba nerez výfuku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jestli to nebudeš vařit tigem, nebo CO s nerez dratem, tak se do toho ani nepouštěj, škoda práce a materiáluvondry píše:trochu sem to tusil, ze neco takovyho napises... Newim porad, mam doma 4m nerez trubky 60mm + 2ks kolena a jeste jsem si koupil tenkrat placatej rezonator s prumerem 60mm...a prave bych toho chtel vyuzit, jen newim co vse obnasi..
víc ti nemám co napsat, nenapsal jsi ani HW, ani SW úpravy
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 69
- Registrován: 08 čer 2013, 10:09
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
No varit to nebudu ja, ale znamej, on ma TIGa i CO ... Jaky upravy mas na mysli HW a SW ? Promin, jsem obycejnej lajk
To myslis nejaky hardwarovy a softwarovy upravy? Jediny co by me napadlo, tak by bylo odstraneni lambda sondy, ale ja ji tam nemam co jsem zjistil.

Naposledy upravil(a) vondry dne 02 bře 2014, 16:58, celkem upraveno 1 x.
Jojo elektrody taky v pohodě s těmito mám dobré zkušenosti http://www.inerez.cz/Prislusenstvi/Elek ... S-2-A.html
Jinak při svařování stěny 1.5mm. Není třeba mezera ani pro tig. Spíš bych se zamyslel na foukání argonu dovnitř trubky. Pro hladký kořen.
Jinak při svařování stěny 1.5mm. Není třeba mezera ani pro tig. Spíš bych se zamyslel na foukání argonu dovnitř trubky. Pro hladký kořen.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
formovačka není třeba, když to přesně řízneš a pak zabroušíš, jenom minimálně jsem použil drát, hlavně při zakončování sváru, aby se netvořila dírka při vychladáváníTDI tech píše:hej ale hrany musis mat dokonale zlicovane, nesmie byt medzi nimi medzera a vtedy sa da zvarit bez nutnosti pridavneho materialu. Formovacka je samozrejmost
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
dalo mi to trochu cviku, než jsem přišel na to jak to svařit, aby to nelezlo dovnitř, je to o konečné přípravě materiiálu, svářečím proudu, množství plynu, použití správné elektrody, úhlu sváření a rychlosti provedení sváru.TDI tech píše:ta sa kukni dnu do rury jak ti zakoksovalo koren
A když jsem na to pak koukal tak mi to neprolezlo nikde

G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
myslet si můžeš co chceš, ale těžko můžeš soudit když jsi to neviděl. Pro počet příspěvků na fóru stále zřejmě nechceš přijmout fakt, že v určitých oblastech je někdo lepší než ty?TDI tech píše:to anamena ze si to poriadne neprevaril ale iba prilepil. Tie plitke zvary ti mozu od vybracii prasknut a rozpadne sa ti vedenie. Tak ako to robis ty, tak rovnako to robim pri bodovani a by mi nezakoksovalo bod zdruhej starny.

G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
tady na fóru se stále množí komentáře ( pomlouvačné komentáře) k tomu co tu někdo prezentuje, jako svoji práci. Komentáře k fotkám, které nejsou až tak detailní, aby podle nich mohl někdo cokoli objektivně posoudit. Je zajímavě, že tyto komentáře většinou udělují členové - pouze pisálci- teoretici a sami se TADY na fóru ještě s ničím ani neprezentovali, nebo úplně minimálně. Místo případného tipu raději pomlouvají práci druhého. Takové je nejlepší pěkně ocelovou špičkou u boty kopnout do řitě.
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm