vložkování uložení PD vstřiků

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Engitec dává na vložkování doživotní záruku.
Navíc mě nenapadá proč by nová vložka nemohla být na své místo vlepena.
Dnešní lepidla dokáží divy.

A když tady tak řešíte špatný starty po delším stání a že pomůže natlačit naftu el. čerpadlem v nádrži co takhle se zaměřit na padání nafty a zpětný ventil. Tím bych začal já a né rovnou kuchat hlavu. Pokud motor chytne znamená to že v hlavě nafta byla a tudíš nikde neprosakovala.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

v nadrzi je podavacie cerpoadlo ktore vzdy pred startom natlaci naftu k tandemu
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

To samozřejmě vím, ale pokud tu píší že pomůže několikateré otočení klíčkem dokud čerpadlo nenatlačí dost nafty.... pro mě to znamená že padá nafta, protože toto jsem musel praktikovat pouze jednou a to když mi došla nafta i přesto že pc hlásilo dojezd 70km. To čerpadlo totiž tlačí jen určitou dobu a pak vypne ať tam nafta je nebo není, zavzdušnění je svině.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
astra-11
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 20 led 2012, 20:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Pha

Příspěvek od astra-11 »

to klidně po 250 tis km (tachometrových) může být vymačkaný, záleží kolik ten motor má ve skutečnosti (noteeth)

kolega má PD s 417000km a vše původní mimo spojky
Cus
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

Vici píše:zas taková hrůza to není :), pořád daleko raději PD než třeba HDi
Čistě teoreticky, rozdíl mezi HDI a CR je minimální. A CR už koncern má (hm)
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

jirkastrachota píše:
Vici píše:zas taková hrůza to není :), pořád daleko raději PD než třeba HDi
Čistě teoreticky, rozdíl mezi HDI a CR je minimální. A CR už koncern má (hm)
jakej rozdil? HDI je prodejni oznaceni CR motoru - HDI je motor s CR vstrikovanim
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20363
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

žádnej, principiálně je to stejný
jen každej výrobce má některý svoje špeky :)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak nějak. Hlavně starší HDI to bylo něco...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

hlavně se to musí porovnávat v čase. První CR byl průser, na značce nezáleží. PD oproti tomu zas tak zlý nebylo, tak to soudruzi alespoň dohnali piezem a 16V vstřiky.... Nynější CR jsou OK všude, pokrok je pokrok..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jj tak nějak jsem to myslel. ve své době bylo asi PD spolehlivější než HDI atd... s pokrokem doby jsou CR vychytané k lepšímu a PD k horšímu (noteeth)
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

CR je zase náchýlnější na poškození vlivem nekvalitní nafty. Ale , to je už zase o něčem jiném a na dlouhé povídání...
To je situace!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20363
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jojo, bohužel doby kdy se do auta lila hlava nehlava nafta od souseda z Liazky je dávno pryč.. (rofl)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

protože soused už má Scanii s CR s adblue a je sledovanej satelitem stav v nádrži..... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20363
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jj, tak to je (noteeth)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

A protože soused už nemůže krást naftu ve velkém, tak si jeho zaměstnavatel za ušetřený peníze za nedlouho pořídí další Scanii. :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“