Stránka 3 z 5
Napsal: 16 úno 2014, 21:04
od favo
Engitec dává na vložkování doživotní záruku.
Navíc mě nenapadá proč by nová vložka nemohla být na své místo vlepena.
Dnešní lepidla dokáží divy.
A když tady tak řešíte špatný starty po delším stání a že pomůže natlačit naftu el. čerpadlem v nádrži co takhle se zaměřit na padání nafty a zpětný ventil. Tím bych začal já a né rovnou kuchat hlavu. Pokud motor chytne znamená to že v hlavě nafta byla a tudíš nikde neprosakovala.
Napsal: 16 úno 2014, 21:55
od TDI tech
v nadrzi je podavacie cerpoadlo ktore vzdy pred startom natlaci naftu k tandemu
Napsal: 17 úno 2014, 07:38
od favo
To samozřejmě vím, ale pokud tu píší že pomůže několikateré otočení klíčkem dokud čerpadlo nenatlačí dost nafty.... pro mě to znamená že padá nafta, protože toto jsem musel praktikovat pouze jednou a to když mi došla nafta i přesto že pc hlásilo dojezd 70km. To čerpadlo totiž tlačí jen určitou dobu a pak vypne ať tam nafta je nebo není, zavzdušnění je svině.
Napsal: 17 úno 2014, 13:11
od astra-11
to klidně po 250 tis km (tachometrových) může být vymačkaný, záleží kolik ten motor má ve skutečnosti
kolega má PD s 417000km a vše původní mimo spojky
Napsal: 17 úno 2014, 17:54
od jirkastrachota
Vici píše:zas taková hrůza to není

, pořád daleko raději PD než třeba HDi
Čistě teoreticky, rozdíl mezi HDI a CR je minimální. A CR už koncern má

Napsal: 17 úno 2014, 19:24
od jaykay
jirkastrachota píše:Vici píše:zas taková hrůza to není

, pořád daleko raději PD než třeba HDi
Čistě teoreticky, rozdíl mezi HDI a CR je minimální. A CR už koncern má

jakej rozdil? HDI je prodejni oznaceni CR motoru - HDI je motor s CR vstrikovanim
Napsal: 18 úno 2014, 07:34
od roman1648
žádnej, principiálně je to stejný
jen každej výrobce má některý svoje špeky

Napsal: 18 úno 2014, 08:23
od Vici
tak nějak. Hlavně starší HDI to bylo něco...
Napsal: 18 úno 2014, 10:52
od MirekX
hlavně se to musí porovnávat v čase. První CR byl průser, na značce nezáleží. PD oproti tomu zas tak zlý nebylo, tak to soudruzi alespoň dohnali piezem a 16V vstřiky.... Nynější CR jsou OK všude, pokrok je pokrok..
Napsal: 18 úno 2014, 10:53
od Vici
jj tak nějak jsem to myslel. ve své době bylo asi PD spolehlivější než HDI atd... s pokrokem doby jsou CR vychytané k lepšímu a PD k horšímu

Napsal: 18 úno 2014, 11:39
od DIAGNOSTIK
CR je zase náchýlnější na poškození vlivem nekvalitní nafty. Ale , to je už zase o něčem jiném a na dlouhé povídání...
Napsal: 18 úno 2014, 11:54
od roman1648
jojo, bohužel doby kdy se do auta lila hlava nehlava nafta od souseda z Liazky je dávno pryč..

Napsal: 18 úno 2014, 12:08
od MirekX
protože soused už má Scanii s CR s adblue a je sledovanej satelitem stav v nádrži.....

Napsal: 18 úno 2014, 12:20
od roman1648
jj, tak to je

Napsal: 18 úno 2014, 19:29
od favo
A protože soused už nemůže krást naftu ve velkém, tak si jeho zaměstnavatel za ušetřený peníze za nedlouho pořídí další Scanii.
