Stránka 3 z 3
Napsal: 25 úno 2014, 13:23
od Ferdoo
Nikto nepomoze?

Napsal: 25 úno 2014, 13:28
od acryll
váha dáva malé hodnoty, asi to už bude mať za sebou
Napsal: 25 úno 2014, 19:33
od Xfire
vie sa mi niekto pozret prosim na log...? neviem ci som o spravne spavil, auto nieje diesel ale 2.0l tfsi.. obcas na 2000ot auto zacne cukat a potom prestane.... mam podozrenie ze vaha vzduchu
log
http://leteckaposta.cz/209456738
dakujem pekne
Napsal: 01 bře 2014, 22:32
od Ferdoo
cavte takze vymenil som vahu vzduchu kedze to vyzeralo ze uz ma dost. no lenze aj s novou vahou sa my ten log nepozdava. a este plus vymenil som vsetky hadicky na podtlak ale staaale sa mi to nepozdava. neamte este niekto neaky navrh?
prikladam log s novou vahou vzduchu Bosch
http://uloz.to/xhkEY7eW/log-01-003-010-011-csv
Napsal: 01 bře 2014, 22:46
od acryll
turbo reguluje ok,ak neklame tlakovy senzor,ale to mnozstvo vzduchu je velmi nizke
taka zakladna vec ako vzduchovy filter je na tom ako? je mozne ze aj egr netesni, sanie je zababrane, privod vzduchu ?
take veci uz beriem automaticky, ze to aj zabudnem spomenut,sorry
btw: vaha je tam taka ako tam patri? ziadne zmeny vo vedeni vzduchu?
Napsal: 01 bře 2014, 22:59
od Ferdoo
vzduchovy filter ma zasebou 6000km. EGR a sanie som asi pred 2 tyzdnami tak zbezne vycistil kedze nebol cas vylestit to k dokonalosti. sanie bolo statocne zaspinene. mohlo by mat neaky vyznam zaslepit EGR????
Vaha vzduchu sa objednala presne taka ista aka tam bola
Napsal: 02 bře 2014, 12:16
od Ferdoo
takze dnes zaslepene EGR a vymnenene aj tesnenie a stale bez zmeny. skontrolovany privod vzduchu vsetko vporiadku. este som skusil taku drobnost. vybral som vzduchovy filter a presiel sa kusok a auto slo este o kusok horsie ako s filtrom
Napsal: 02 bře 2014, 20:06
od acryll
skus este popozerat ci na nadici medzi filterboxom a turbom nie je niekde netesnost, ze by auto nasavalo vzduch, ktory neprejde vahou vzduchu...
inak mi uz dochadzaju napady

Napsal: 03 bře 2014, 21:31
od Ferdoo
takze dnes skontrolovane sanie od filterboxu az po turbo a ziadna viditelna chyba nebola. preistotu som vymenil SK-pasku a vsimol si ze pri hadicke co ide s veka ventilov do sania bola trocha vola tak som tam dal dalsiu pasku a vymenil O-krusok na tej otocnej casti tak zajtra to skusim este prebehnut kedze dneska uz bolo pivko. ale tu je aspom log po vymene pasky na turbe
http://uloz.to/xQ3xhhW4/cislo-3-csv
log som tento krat robil na 4-rychlosti, na to istom mieste ako doteraz
este zajtra skusim jeden log po pretesneni tych dalsich veci.
a este sa spytam. N75 staaale v kuse cvakaaa ako sialene je to v poriadku?
alebo som tomu doteraz nevenoval pozornost