má turbo vůli - jakože mohla vrtulka chytnout o stěnu ?
jinak tam musel být nějaký cizí předmět..
Komprese E60 530D 173kW?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 18 úno 2014, 10:46
Prave ze vule na osicce dle pohmatu nebyla, tak tam asi neco muselo zalitnout no, je to tedy jen nepatrny, ale videt to je.roman1648 píše:má turbo vůli - jakože mohla vrtulka chytnout o stěnu ?
jinak tam musel být nějaký cizí předmět..
Kazdopadne druha strana zeblita od oleje, takze vsechen olej sel do vyfuku.
Jeste jeden dotaz, je nejaky zpusob, jak urychlit vypalovani oleje z vyfuku, az to dam dohromady? Predpokladam, ze to asi bude cely zeblity a bude to hulit vesele dal nejaky cas, tak pripadne aspon odhadem pri dennim jezdeni, kdy se to z toho muze dostat, abych vedel, jestli je to uz ok, nebo je porad neco spatne.
cizí předmět - lopatky osekané z čelaPetanE60tka píše:Prave ze vule na osicce dle pohmatu nebyla, tak tam asi neco muselo zalitnout no, je to tedy jen nepatrny, ale videt to je.roman1648 píše:má turbo vůli - jakože mohla vrtulka chytnout o stěnu ?
jinak tam musel být nějaký cizí předmět..
Kazdopadne druha strana zeblita od oleje, takze vsechen olej sel do vyfuku.
Jeste jeden dotaz, je nejaky zpusob, jak urychlit vypalovani oleje z vyfuku, az to dam dohromady? Predpokladam, ze to asi bude cely zeblity a bude to hulit vesele dal nejaky cas, tak pripadne aspon odhadem pri dennim jezdeni, kdy se to z toho muze dostat, abych vedel, jestli je to uz ok, nebo je porad neco spatne.
jak to je obroušený o stěnu a nemá to ještě vůli, tak si to mohlo někde v extrému líznout, dojde k tomu při překročení určitých otáček, to souvisí s vyvážením, prostě jak to jde přes, začně to víc házet a je to hned. Nevím kde to máš osekaný.
Olej jde až ven z turba, nebo už do něj je to mastný?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 18 úno 2014, 10:46
Jak jsem psal. Nějaký jouda tam napatla ten filcový odlučovač a ten to turbo načnul. Ohledně cizího předmětu do turba. Starší motory M57N měli na vstupu sání do turba nějakou plastovou turbínku, která asi měla směřovat vzduch na lopatky sací turbíny... no každopádně jsem z ní našel je torzo a lopatky z ní šly zřejmě na tůru do motoru. 
Kornout
Jo, klapky sice už nepadají do válců, ale zato z nich vesel sere olej. Dáš nové sání a za 20kkm sere zase.

Kornout
Jo, klapky sice už nepadají do válců, ale zato z nich vesel sere olej. Dáš nové sání a za 20kkm sere zase.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D