Komprese E60 530D 173kW?

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20336
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

má turbo vůli - jakože mohla vrtulka chytnout o stěnu ?
jinak tam musel být nějaký cizí předmět..
PetanE60tka
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 úno 2014, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od PetanE60tka »

roman1648 píše:má turbo vůli - jakože mohla vrtulka chytnout o stěnu ?
jinak tam musel být nějaký cizí předmět..
Prave ze vule na osicce dle pohmatu nebyla, tak tam asi neco muselo zalitnout no, je to tedy jen nepatrny, ale videt to je.

Kazdopadne druha strana zeblita od oleje, takze vsechen olej sel do vyfuku.

Jeste jeden dotaz, je nejaky zpusob, jak urychlit vypalovani oleje z vyfuku, az to dam dohromady? Predpokladam, ze to asi bude cely zeblity a bude to hulit vesele dal nejaky cas, tak pripadne aspon odhadem pri dennim jezdeni, kdy se to z toho muze dostat, abych vedel, jestli je to uz ok, nebo je porad neco spatne.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20336
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

projet na delší trasu a dát tomu kakao ;)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

PetanE60tka píše:
roman1648 píše:má turbo vůli - jakože mohla vrtulka chytnout o stěnu ?
jinak tam musel být nějaký cizí předmět..
Prave ze vule na osicce dle pohmatu nebyla, tak tam asi neco muselo zalitnout no, je to tedy jen nepatrny, ale videt to je.

Kazdopadne druha strana zeblita od oleje, takze vsechen olej sel do vyfuku.

Jeste jeden dotaz, je nejaky zpusob, jak urychlit vypalovani oleje z vyfuku, az to dam dohromady? Predpokladam, ze to asi bude cely zeblity a bude to hulit vesele dal nejaky cas, tak pripadne aspon odhadem pri dennim jezdeni, kdy se to z toho muze dostat, abych vedel, jestli je to uz ok, nebo je porad neco spatne.
cizí předmět - lopatky osekané z čela
jak to je obroušený o stěnu a nemá to ještě vůli, tak si to mohlo někde v extrému líznout, dojde k tomu při překročení určitých otáček, to souvisí s vyvážením, prostě jak to jde přes, začně to víc házet a je to hned. Nevím kde to máš osekaný.
Olej jde až ven z turba, nebo už do něj je to mastný?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
PetanE60tka
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 úno 2014, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od PetanE60tka »

Jako v sani neco bylo taky, cili i vstup byl mastny, ale hlavne zeblity to bylo na vystupu
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Jak jsem psal. Nějaký jouda tam napatla ten filcový odlučovač a ten to turbo načnul. Ohledně cizího předmětu do turba. Starší motory M57N měli na vstupu sání do turba nějakou plastovou turbínku, která asi měla směřovat vzduch na lopatky sací turbíny... no každopádně jsem z ní našel je torzo a lopatky z ní šly zřejmě na tůru do motoru. Obrázek

Kornout
Jo, klapky sice už nepadají do válců, ale zato z nich vesel sere olej. Dáš nové sání a za 20kkm sere zase.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „BMW“