Repas turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já už jsem štelování červa na nejrůznějších turbech taky věnoval dost času. A je to někdy opravdu piplačka. Nechce to hlavně nic uspěchat, protože turbo (regulace) se po složení časem trochu zanese sazema a to taky trochu změní jeho chování. Ale výsledek obvykle stojí za to. Je tam víc věcí, co je potřeba sledovat - EMP (zhruba) , plnící tlak a hlavně nejdůležitější je začátek regulace - podle toho se musí seřizovat - podle průběhu tlaku. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“