Jaký olej lze použít? A v jakém poměru míchat/jezdit?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- ACEMajky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22 led 2006, 23:48
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
No tak z mrazaku sme to po vikendu vyndal (odhad -22 nebo -20 - minuly rok sem tu teplotu meril, kdyz sem zkousel nemrznouci smes) a bylo to ztuhli - jako smrky hustota
tak sem to dal do mrazaku pod lednici, tam by melo byt -18 - vlastne nedal, dal sem to rozmrznout, takze to tam jeste musim dat
tak sem to dal do mrazaku pod lednici, tam by melo byt -18 - vlastne nedal, dal sem to rozmrznout, takze to tam jeste musim dat
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Hmm to si me teda moc nepotesil
... nejhorsi ze fritak tuhne jeste driv nej normalni olej ... takze benzin tam pude kazdopadne + aditivum. Zkusim asi 50/50 olej nafta a potom to cely naredit 10% benzinu ... na kolik si myslis ze je "bezpecny" procento benzinu v nafte ? Nerad bych zadrel cerpadlo ? Je to Bosch v G2 1,6TD

- ACEMajky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22 led 2006, 23:48
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Smes bude mit moc velkou hustotu a s tim mohou vzniknout spojene rizika + v zime je ot o to vetsi riziko a ted budu jenom tipovat, spise nastinim, bude se hure spalovat ta olejova cast smesi a tim se bude zasirat motor - kdyby jsi olej predehrival, bude tekutejsi a spalovani bude dokonalejsi a pak muzes jezdit treba jen na olej
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Je těžké si postavit sadu na přestavbu? Co vše je potřeba?ACEMajky píše:Smes bude mit moc velkou hustotu a s tim mohou vzniknout spojene rizika + v zime je ot o to vetsi riziko a ted budu jenom tipovat, spise nastinim, bude se hure spalovat ta olejova cast smesi a tim se bude zasirat motor - kdyby jsi olej predehrival, bude tekutejsi a spalovani bude dokonalejsi a pak muzes jezdit treba jen na olej
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 117
- Registrován: 19 dub 2007, 09:44
- Bydliště: Králíky/UO - bezdomovec :D
Jasně, že můžešHonza M píše:Vážně se nemusím ničeho bát?jaryn píše:Žádné riziko!!!Honza M píše:Jaké riziko hrozí když budu míchat 1:1 naftu a použitý fritovací olej.
Podotýkám,že auto nemám vůbec upravené.

ti, co pojedou za tebou, se tě budou ptát, na co že to jezdíš

Venku -8, olej/benzín 3:1, motor Peugeot 1.8 - kupodivu nic se neděje.
Málem jsem zapoměl - předehřev el. před čerpadlem - nic víc!!!
Tak stačí mí předehřev a můžu míchat olej a naftu 1:1. Z čeho a jak si můžu předehřev vyrobit,popřípadě koupit?jaryn píše:Jasně, že můžešHonza M píše:Vážně se nemusím ničeho bát?jaryn píše: Žádné riziko!!!
ti, co pojedou za tebou, se tě budou ptát, na co že to jezdíš
Venku -8, olej/benzín 3:1, motor Peugeot 1.8 - kupodivu nic se neděje.
Málem jsem zapoměl - předehřev el. před čerpadlem - nic víc!!!
Vím že se hodně ptám,ale dost mě to zajímá,ale zároven nechci nic pokazit.
Jedná se o motor 2.4TD (BMW 524TD) r.v.91 čerpadlo je tuším BOSCH.jaryn píše:Honzo, pisni, co máš za motor, čerpadlo, jestli turbo, najeto kolik, atd...
Uvažuji o přestavbe na rostliný olej(popřípadě použitý fritovací olej),ale nemám vůbec žádné informace a ani nikoho kdo by mi poradil (ted už mám

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 117
- Registrován: 19 dub 2007, 09:44
- Bydliště: Králíky/UO - bezdomovec :D
Jasný, spoustu otázek....Než jsem začal, našel jsem tohle fórum....Honza M píše:Jedná se o motor 2.4TD (BMW 524TD) r.v.91 čerpadlo je tuším BOSCH.jaryn píše:Honzo, pisni, co máš za motor, čerpadlo, jestli turbo, najeto kolik, atd...
Uvažuji o přestavbe na rostliný olej(popřípadě použitý fritovací olej),ale nemám vůbec žádné informace a ani nikoho kdo by mi poradil (ted už mám). Snažím se dát dohromady co nejvíce informací. Potřebuji zjistit co je potřeba na přestavbu, co koupit, co si vyrobit, kam zapojit a další spostu věciček. Asi jsi to taky zažil když si začínal.Velké nadšení,ale spousta otázek.
Zdálo se mi to nějak komplikované.... přestavba... výměníky.... předehřevy.... dvoucestné a vícecestné přepínače... atdtdt
Tak jsem se jednou nasral, a palivo bylo 10l použ. fr. a 10l nafty.
ujel jsem asi kilák, a chvátám k výfuku... pořád nafta, jen jsem čekal, kdy auto zkolabuje


Nic se prostě nedělo.
Došlo nakonec na extrém - vyjetý fr. : nafta 3:1
start v poho, lepší jak na 100% naftu - nepadá hladina

Mám tu úsek, který dávám z nuly na 90 na naftě, na oleji ho dáván o cca 20 metrů dřív.
Když mrzne, místo nafty dávám benzín, koneckonců je to levnější než nafta

jaryn píše:Jasný, spoustu otázek....Než jsem začal, našel jsem tohle fórum....Honza M píše:Jedná se o motor 2.4TD (BMW 524TD) r.v.91 čerpadlo je tuším BOSCH.jaryn píše:Honzo, pisni, co máš za motor, čerpadlo, jestli turbo, najeto kolik, atd...
Uvažuji o přestavbe na rostliný olej(popřípadě použitý fritovací olej),ale nemám vůbec žádné informace a ani nikoho kdo by mi poradil (ted už mám). Snažím se dát dohromady co nejvíce informací. Potřebuji zjistit co je potřeba na přestavbu, co koupit, co si vyrobit, kam zapojit a další spostu věciček. Asi jsi to taky zažil když si začínal.Velké nadšení,ale spousta otázek.
Zdálo se mi to nějak komplikované.... přestavba... výměníky.... předehřevy.... dvoucestné a vícecestné přepínače... atdtdt
Tak jsem se jednou nasral, a palivo bylo 10l použ. fr. a 10l nafty.
ujel jsem asi kilák, a chvátám k výfuku... pořád nafta, jen jsem čekal, kdy auto zkolabujePo 10km už byl odér z výfuku značně "hranolkový", ale auto jelo pořád stejně
Nic se prostě nedělo.
Došlo nakonec na extrém - vyjetý fr. : nafta 3:1
start v poho, lepší jak na 100% naftu - nepadá hladina![]()
Mám tu úsek, který dávám z nuly na 90 na naftě, na oleji ho dáván o cca 20 metrů dřív.
Když mrzne, místo nafty dávám benzín, koneckonců je to levnější než nafta[/quot
Mám jednu otázku. Co všechno potřebuji na přestavbu na olej?
jaryn píše:Jasný, spoustu otázek....Než jsem začal, našel jsem tohle fórum....Honza M píše:Jedná se o motor 2.4TD (BMW 524TD) r.v.91 čerpadlo je tuším BOSCH.jaryn píše:Honzo, pisni, co máš za motor, čerpadlo, jestli turbo, najeto kolik, atd...
Uvažuji o přestavbe na rostliný olej(popřípadě použitý fritovací olej),ale nemám vůbec žádné informace a ani nikoho kdo by mi poradil (ted už mám). Snažím se dát dohromady co nejvíce informací. Potřebuji zjistit co je potřeba na přestavbu, co koupit, co si vyrobit, kam zapojit a další spostu věciček. Asi jsi to taky zažil když si začínal.Velké nadšení,ale spousta otázek.
Zdálo se mi to nějak komplikované.... přestavba... výměníky.... předehřevy.... dvoucestné a vícecestné přepínače... atdtdt
Tak jsem se jednou nasral, a palivo bylo 10l použ. fr. a 10l nafty.
ujel jsem asi kilák, a chvátám k výfuku... pořád nafta, jen jsem čekal, kdy auto zkolabujePo 10km už byl odér z výfuku značně "hranolkový", ale auto jelo pořád stejně
Nic se prostě nedělo.
Došlo nakonec na extrém - vyjetý fr. : nafta 3:1
start v poho, lepší jak na 100% naftu - nepadá hladina![]()
Mám tu úsek, který dávám z nuly na 90 na naftě, na oleji ho dáván o cca 20 metrů dřív.
Když mrzne, místo nafty dávám benzín, koneckonců je to levnější než nafta[/quot
Mám jednu otázku. Co všechno potřebuji na přestavbu na olej?