Nové kotouče a problém..

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

Golfisko píše:Liapo montoval kotouče značky Zimmermann a ty se prostě neodmašťují, vše je přiloženo v dokumentaci ke kotouči.
Případně info na ofiko stránkách (http://www.otto-zimmermann.de/en/servic ... stallation)

Vyčistit dosedací plochu, pro dobrý pocit udělat kontrolu házivosti náboje a hurá zajíždět kotouč
já bych odmastil aktivní plochy mastnota prostě zmenšuje tření i na marsu, to nebylo zrušeno.
pokud se vydá nařízení vlády že se nesmí odmašťovat nemám s tím problém. snad budou vědět co říkají.

firma Cimrmann je známá již přes 30 let svými hereckými výkony na jevišti.

optej se mailem techniků firmy cimrman na chemické složení konzervačního tuku budeš mít jasno. Pokud nezjistíš, utři to do laboratorního papíru a já druhý den přinesu výsledek EDX analýzy pokud víš o čem je řeč.

Pokud je v zákoně napsáno "přechod pro chodce přecházíme na zelenou", půjdeš i když pojede sanitka nebo jiná složka IZS?
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14446
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Už pár let se dělají kotouče ( aspoň u lepších firem ) s nástřikem proti korozi, pak se zajede leda funkční plocha a ostatní je pod ochraným nástřikem i nadále.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3759
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Madmar ty si fakt magor.Doufám že když máš papíry na vše tak i na hlavu.Alespoň to tak z tvých příspěvků čiší. Nemíním se s tebou dohadovat nemá to význam ale doufám že si to brzo přečte některý z adminů a daj ti banána.Takhle zasírat forum spamem vždyť to je do nebe volající.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

Tomas.cz píše:Už pár let se dělají kotouče ( aspoň u lepších firem ) s nástřikem proti korozi, pak se zajede leda funkční plocha a ostatní je pod ochraným nástřikem i nadále.
vyfoť nám ten nástřik proti korozi po několikerém zabrždění my neviděli nikdy orezlý kotouč, jezdíš v zimě i jinde jak na příjezdu do garáže? sůl jsi na silnici neviděl, je mi to jasné, ona totiž když se rozpustí se sněhem tak vidět není, zato občas vidíš její následky.
samozřejmě ne na reklamních stránkách firmy Cimrman Jaroslav brake proffesionals Liptákov china export relabelled in germany
Naposledy upravil(a) MadMar dne 05 zář 2014, 18:10, celkem upraveno 1 x.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

Tomas6 píše:Madmar ty si fakt magor.Doufám že když máš papíry na vše tak i na hlavu.Alespoň to tak z tvých příspěvků čiší. Nemíním se s tebou dohadovat nemá to význam ale doufám že si to brzo přečte některý z adminů a daj ti banána.Takhle zasírat forum spamem vždyť to je do nebe volající.
domnívám se že jsi stupidní jedinec, poškozuješ sebe i své okolí,

jdi se učit vrtat do železa a ne na internet

doplň si základní vzdělání důraz na český jazyk a fyziku 5. třídy školy obecné, asi tě málo mlátili, já jsem Igor Hnízdo a ty mě neser.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3759
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

(rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Tome kašli na něj, on má asi nějaký problém který si tu kompenzuje.. a nebo ho platí Putin a trochu se to vymklo (noteeth)
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

Vici píše:Tome kašli na něj, on má asi nějaký problém který si tu kompenzuje.. a nebo ho platí Putin a trochu se to vymklo (noteeth)
já jsem agent sí áj éj jsem nebezpečnej a jsem zléééj
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3759
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Vici píše:Tome kašli na něj, on má asi nějaký problém který si tu kompenzuje.. a nebo ho platí Putin a trochu se to vymklo (noteeth)
Já se tomu směju.Ten pán asi na něčem fičí.No byla doby kdy bych aj zkusil to co bere.To musí být faaaaajn.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Zajíždění obyč Zimmermannů dle výrobce je následovně:

Kód: Vybrat vše

Perform at least 30 brake applications from a medium velocity (approx. 100 km/h) with a moderate deceleration (maximum braking time 3 seconds) down to a velocity of initially 50 km/h, and after about half of the braking cycles were performed down to 25 km/h. Hereby letting the brake disc cool down for approx. 3 min. between the brake cycles through the motion airflow.
... žádný 130 až 0km/h nevidím. :o

Papírů není nikdy dost

Obrázek

(LOL)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

DS2500 sa zabehnú a budú poriadne brzdiť až keď sa zohrejú-kotúč do ružova, ale postupne(čiže nie zo 130 na 0, ale opokovanýmy 3-4s brzdeniamy cca polovičnou silou na pedál)
dovtedy to ledva brzdí, ale potom nekutočne-už aj za studena

takže ešte ani pri tejto kategórií (nie zrovna bežné doštičky) sa nedává zanova na fest
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

Tomas6 píše:
Vici píše:Tome kašli na něj, on má asi nějaký problém který si tu kompenzuje.. a nebo ho platí Putin a trochu se to vymklo (noteeth)
Já se tomu směju.Ten pán asi na něčem fičí.No byla doby kdy bych aj zkusil to co bere.To musí být faaaaajn.
neboj s jistou pravděpodobností se tak již brzo zase po pár desetiletích stane ale musím tě zklamat smát se moc nebudeš, já už vůbec ne.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

alni píše:DS2500 sa zabehnú a budú poriadne brzdiť až keď sa zohrejú-kotúč do ružova, ale postupne(čiže nie zo 130 na 0, ale opokovanýmy 3-4s brzdeniamy cca polovičnou silou na pedál)
dovtedy to ledva brzdí, ale potom nekutočne-už aj za studena

takže ešte ani pri tejto kategórií (nie zrovna bežné doštičky) sa nedává zanova na fest
aplikuješ zmíněný postup s dostatečným předstihem před přechodem pro chodce? Pokud se orientuješ v časové ose, přečteš si to ještě jednou a zjistíš že totéž uvádím jinými slovy. Pokud se bojíš zabrzdit plynule a zároveň účinně ze 130 na nulu, pak se nevydávej na pouť po silnicích a užívej jen klávesnice děkuji.

moje made in [doplň si sám podle fkusu] desky i kotouče tohle snesou opakovaně, cena kompletu 1500kč na přední nápravu. Zastav se a já Ti to předvedu na letišti, aby ses nebál že si někoho nevšimnu. Pojedeme pomaleji, dobře 90kmh, ale uděláme 10 period 0-90-0. za sebou. Potom pochopíš o čem píšu. Sedneš do auta a zkusíš něčím zlikvidovat ze sedadla řidiče brzdovou soustavu, neuspěješ, neboj. Moje hmotnost je 80kg a síla z opření o volant zhruba totéž, plus Fs při brždění vypočítej sám. Prakticky v provozu jsem tohle použil asi 2x za život a nešlo právě o málo. nikdo nebyl zraněn, hmotná škoda, na mé straně pouze pneumatiky byly na výměnu. poškozená bočnice. dodávka proti mně na horizontu předjížděla kamion, šero, rozdíl rychlostí 180kmh pokud dotyčný jel 90, čemuž si věřte nebo ne, pošlu Ti GPS souřadnice kde se toto děje často, úhyb, pravá kola na trávu a nárazník zpřerážel 2 umělohmotné patníky, a protože brzdovou soustavu umím odvzdušnit a doplnit tak aby všechny kola brzdily stejně, jezdím si to čas od času jen tak z plezíru vyzkoušet na STK, mají tam na to takovou mašinu většinou zdarma k dispozici. srovnal jsem to zpátky bez nějakého malování černých nebo sprejových čar na silnici a bez ABS a bez ESP. S autem mám najeto asi 300 tisíc ve všech podmínkách a bez zaviněné nehody, 2x mně někdo neviděl nebo nezabrzdil, škoda pouze na majetku ca. 20 tisíc.
Teď řeším tyhle věci jinak, tuším kde kdo vyrazía pokud ho třeba potkám na semaforech po 3 km, tak si piš že odjíždí s důraznou domluvou. s holýma rukama, fyzicky nepoškozen.
Pokud má PČR zájem vědět, jakým způsobem se jistý jedinec přiznal opakovaně k vážnému dopravnímu přestupku bezprostředně život ohrožujícímu, můžu zprostředkovat zkušenost komunikace, je to moje povinnost. Barva vozidla značka RZ počáteční 3 znaky, vzhled řidiče, Zhruba jednou týdně - 1500km se k obdobné situaci dostanu. Nemám pravomoc sahat někomu na auto, jsem si však vědom svých práv, jmenuje se to LZPS. Pokud je možné, že je dotyčný držitelem legálně držené hromové hole a neudrží své emoce na uzdě, většinou jsou v koloně svědkové kteří dosvědčí vše potřebné, uplatit se nenechají, nebojte. občas má někdo i palubní kameru,.opět nic podobného nevlastním, Většinou to nevyužiju, protože holt já jezdím bezpečně a on ujede, (peníze za kameru dávám do jiných věcí), dotyčný trefí zelenou vlnu přede mnou. Ti, kteří píší že mne nechtějí potkat, nechť se tohoto postoje drží a neohrožují mne a mé blízké na zdraví a životě. Podobný postup sami nebudou potřebovat využít.

MM
Naposledy upravil(a) MadMar dne 05 zář 2014, 21:51, celkem upraveno 1 x.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

nebola reč o zábehu???

len tak pre ujasnenie.....to potrebné zohriatie bola len 1jazda, teraz ak dupnem na brzdu(studené dosky/kotúče) pri 50km/h(a aj pri vyššej..) tak v momente chytá ABS (205 Pirelli P7)

robí to aj enilrats(komplet za 50€)???
(a nie pri šialene prehustených aj tak uzučkých pneumatikách)
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“