Stránka 3 z 3
Napsal: 29 led 2015, 19:53
od skacpi
Na normální zkoušečce uvidíš právě jen první otvírací tlak(190),první a druhý tlak(300) jen na digitální z pamětí.
Napsal: 30 led 2015, 00:04
od vyhrablo
V tom případě by byli všechny v pořádku
Napsal: 30 led 2015, 01:36
od fenix85
Obyčejny tester ukáže první tlak. Tebe zajímá ten druhý.
Mapiš jak to startuje když je to ohřáté na provozní teplotu.
A jestě napiš jestli to kouří když jedeš do toho kopce a barvu kouře.
Když tak at někdo jede za tebou a sleduje to.
Napsal: 30 led 2015, 08:20
od skacpi
když sedí první tlak a trysky práší a nekapou druhý tlak bych neřešil
Napsal: 30 led 2015, 09:33
od toefuk
skacpi píše:když sedí první tlak a trysky práší a nekapou druhý tlak bych neřešil
asi tak nejak, ale kvalitu atomizacie nezmeras.
Mam skusenost s cinskymi tryskami, prvy mesiac auto slo jak z praku, potom vykon klesal a zvysovala sa dymivost.
Po mesiaci boli KO ale na skusacke nevykazovali ziaden problem.
Napsal: 01 úno 2015, 18:31
od vyhrablo
Ohřátý to chytá na otočení,a nezakouří a myslím že kouřit ani nemůže když to nemá výkon a ten to nemá protože tam ta nafta asi neteče
Napsal: 01 úno 2015, 18:37
od Woko_O
dej tam jiný vstřiky ("špičky") a jezdi..
easy as fuck..