1.6 tdi nejhorší motor v historii vw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
samo o sebe, pre dosiahnutie nižšej spotreby by trebalo zvýšiť objem a nie znížiť...(a otáčky úmerne znižovať)
trenie sa objemom zvyšuje lineárne, ale otáčkamy exponenciálne
len ako sa hovorý -zákazník má vždy pravdu- nižší objem pri rovnakom výkone ho poteší a bude rád že ako "rozumne" si vybral
trenie sa objemom zvyšuje lineárne, ale otáčkamy exponenciálne
len ako sa hovorý -zákazník má vždy pravdu- nižší objem pri rovnakom výkone ho poteší a bude rád že ako "rozumne" si vybral
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
I celaskon léčí, tak tohle je podobný.Nic to nedělá, ale ten pocit že to tam je, je k nezaplacení. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
"Pro lepší představu" skús dať do 1l vody 5g soli (1:200) a vypiť,Dr.Spiegel píše:K ničemu, jen placebo a špatně utracený prachy. Pro lepší představu, mám nádrž o objemu 50000l a naleju do něj 2-5l něčeho. Otázka, poznám to?![]()
otázka, spoznáš to?????
jeho pomer bol 1:200 -u dvojtaktoch sa používá aj 1:100 olej/benzín
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
netuším čo to slovo znamená.....Dr.Spiegel píše:čobolák
však si písal že pri 1:200 to bude "K ničemu, jen placebo" tak so ti dal príklad ktorý pochopíš..
nechajme to tak, prepáč -moja vina, mýlil som sa (s tým že to pochopíš)

OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Lejt do nafty olej kdyz mas v aute DPF je blbost samozrejme,bude driv zaplnenej a na vymenu,proc by pak byly special oleje pro motory s DPF a pod.?
Dobry,beru,jeden z duvodu je vyrazit z lidi vic penez,ale asi to svuj vyznam ma,olejem v nafte pomuzes cerpadlu a vstrikum ale odrovnas DPFko😆 tak si vyber no
Tankovat normalni naftu,ja leju odjakziva VIF a problem jsem nemel,ale nemusi to byt tim jenom,to je jasny..
Proc nekdo resi na aute vstriky a VP nekolikrat po sobe a nekdo to nezna?
Dobry,beru,jeden z duvodu je vyrazit z lidi vic penez,ale asi to svuj vyznam ma,olejem v nafte pomuzes cerpadlu a vstrikum ale odrovnas DPFko😆 tak si vyber no
Tankovat normalni naftu,ja leju odjakziva VIF a problem jsem nemel,ale nemusi to byt tim jenom,to je jasny..
Proc nekdo resi na aute vstriky a VP nekolikrat po sobe a nekdo to nezna?
Re: 1.6 tdi nejhorší motor v historii vw
Mám OII Combi 1.6 TDI v manuálu r. 2009 a za sebe bych tento motor nehodnotil tak negativne. S tím, ze nemá absolutní výkon jsem se setkal jen u VW Golf v Bluemotion, který je o dost těžsi. OII je lehoučká a už v základu 77kw slušně a regulérně táhne od 1500 ot až za 4500. Ze by to bylo tak line a zdržoval kamiony se nepotvrdilo ani při mých známých extrémních cestách za vínem do Itálie, kdy kufr je naložen 200kg, 4 lidí na palubě a na boudě raketa Thule Atlantis přes 500L narvana k prasknutí. Tuhle nálož zvládne 1. 6 TDI s přehledem a směle drží dálniční tempo. V zadu zátěžové pružiny MAD. Spotreba pri takove nalozi a tachometrovych 130 - 6.5L. Za minusy u tohoto motoru bych označil EGR, který spolehlivě odejde do 100tis km a DPF a dlouhé převody při nichž se auto chová jak benzín. Nyní mám EGR off a137HP viz. vysledky mereni grafu.Dawe8788 píše:Spotřeba na hovno,výkon absolutně žádný.proč se tento motor vyráběl?
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0
Hmmm, pekne pocitanie. Vstreky, DPFko a EGR. Za 200 000km na vymenu takmer urcite. Pomaly ale isto sa zacinam obhliadat za benzinom, tak 2.0 l, okolo 100kW +/-. Ano, jazdim viacej, rocne 50-70 tis. km, ale ked pomyslim, ze benzinak bude pri kupe lacnejsi, pravdepodobne aj servis o uplne inych peniazoch, tak ma tie 2 litre spotreby navrch nejako nerozhadzu, mozno este uvazovat o LPG, nakolko je uz dostupne na mnohych pumpach popri dialniciach. 1.9 TDi nie, 2.0 TDi nie, 1.6 TDi nie tak co potom zostava? Kolegovi (OII, 1,6 TDi) odislo EGR v zahranici... Odtah 200€, servis cca 900€.
Ako citam o chvilku by mal mat hromadku odlozenu na palivovu sustavu...
Co kupit 3-rocne Aby ma to nezruinovalo? No, diesel asi uz nie...
Ako citam o chvilku by mal mat hromadku odlozenu na palivovu sustavu...
Co kupit 3-rocne Aby ma to nezruinovalo? No, diesel asi uz nie...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Spotreba o 2l a 100kw? Tak to hodne stesti, za 8l jezdis volna noha pokud by si jel nalozeny jako pise vyse ses pres 10l a ani nemrknes.
1.6 neni tak hrozna, par jich servisuji a vsechny funguji. Jednou jsem delal vstriky a jednou egr. Obe maji okolo 200tis a jsou to firemni vozi kde se moc nesetri.
1.6 neni tak hrozna, par jich servisuji a vsechny funguji. Jednou jsem delal vstriky a jednou egr. Obe maji okolo 200tis a jsou to firemni vozi kde se moc nesetri.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika