slabý výkon u A6 (r.v.97-C4) 2,5 TDI V5 103kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

DonPablo
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 bře 2006, 08:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DonPablo »

Hmmm... O těch rychlostech, co píšeš, se mi zatím jen zdá v hodně bujných snech. S A4 jsem se (dle tachometru) dostal z kopce na 215. Tady s tou mrchou zatím s bídou na 170 (po rovince). Jakmile ale přijde třeba jen mírný kopeček, tak to 6 nebere, podřadím na 5 a ta zase nad 3500rmp netáhne. Prostě začarovaný kruh.
A4 měla slušný zátah a nebyl problém se "rozjet" na 4 ze 40kmh na 160kmh.
Tady s tou "cholerou" ani omylem. :x
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Aha, tak to nemas ani 115HP motor. Ten jel lip. Chyba bude nekde jinde.
DonPablo
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 bře 2006, 08:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DonPablo »

Dík, to mě uklidnilo. :)

Myslím, že teď nemá smysl spekulovat. Uvidíme v pátek, až na to koukneš. Momentálně jsem akorát tak nakrknutej na automechanika, kterej to má ve spárech celkem 5,5 měsíce, řekl si za všechno zatím 50.000 a výsledek je zatím v podstatě nulovej. Ba ne, to bych mu křivdil - jede to tak o 20% lépe než před jeho zásahem, ale pořád to táhne o 50% hůř, než ta A4!!!
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

prece kdys to hodi na vag tak by mel vedet v cem je problem tka zkontrolujes dost veci turbo vahu striky (alespon kolik berou nafty). pak us jen kouknou jestli to nekde neutika ale to se pozan podle vagu.
DonPablo
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 bře 2006, 08:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DonPablo »

Vypadá to, že vše, co píšeš, dělal. Dokonce tam měl párkrát dvě stejné A6 a jezdil a měnil díly, jako je turbo, váha, čerpadlo, řídící jednotka a měl to při jízdě napojené na VAG, kde sledoval, co to ukazuje. Výsledkem je stávající stav, kdy zkonstatoval, že VAG ukazuje stejné hodnoty, jako u těch druhých aut. Když se i to nezdálo, nechal mi na zkoušku pojezdit v jedné z těch A6 a je fakt, že ani ta nejezdila, jak bych si představoval - a to prý byla chipovaná.
Proto jsem tady vznesl ten dotaz, protože uz fakt nevím, co si mám myslet. Zatím jen z vlastní zkušenosti vím, že má stará A4 táhne minimálně o 40% lépe.
karasek
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 16 úno 2006, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od karasek »

Jo muj děda má A6 2.5tdi 150 HP 6kvalt,já mám passata 81kw a čip a normálně bych ho oprášil jak nic,tak buď má taky někde chybu nebo to prostě nejede,ale on už tomu tolik nedává tak je to stejně jedno
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Tak bud je to co "CHIP", to z auta raketa nebo si majitele 1,9tek musi neustale neco dokazovat. :D

Tech. data koncernu jsou vcelku jasna:
Golf IV 81kW
Maximální rychlost (km/h): 193
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 10.6

A6 C4 103kW
Maximální rychlost (km/h): 206
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 10.1

Passat '97 81kW
Maximální rychlost (km/h): 190
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 11.9

Rozdil 1,8sec uz je zatracene hodne. Reesha je dokladem, ze jde udelat extremni chip, ale tady to tvrdi skoro vsichni... :?
DonPablo
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 bře 2006, 08:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DonPablo »

Já se nebudu přít o desetiny vteřiny. Vycházím z reálných zkušeností, které jsem načerpal. O důvod víc, přijít tomu na kloub. Pokud papírové hodnoty tvrdí "něco" a v reálu se to "něco" dost podstatně liší, tak jsem přesvědčen, že mám někde problém. Je mi je kapku divné, že obdobné výsledky (subjektivně) jsem dosáhl s vozem, který je "naprosto" v pořádku a ještě k tomu načipovaný (teď mluvím o A6, se kterou porovnával automechanik tu mou). :o
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja se taky nepru s nikym konkretnim. Akorat si delam srandu ze zkusenosti - cim mensi objem, tim lip to jede. A druha vec, cim vetsi objem, tim min to zere... Prijde mi to jako s rybarema a ulovkama.(rofl)
Jinak by to asi chtelo GPS jestli nekeca tachec a pak zmerit cas 0-100. U stejnych aut na plny plyn a 3ku z volnobezek do max. ot.
Pocity muzu mit tak v posteli a ne za volantem...
Jeste me napada, s kolama jde lehce otacet? Kolega s A80 jednou prisel, ze mu to taky nejede, ze se mu vysral motor... Nikoliv, lozisko vzadu na kole, auto samo zastavilo na sjezdu z Bohdalce. Po vymene, se mu ten motor zase "opravil" (crazy)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja se taky nepru s nikym konkretnim. Akorat si delam srandu ze zkusenosti - cim mensi objem, tim lip to jede. A druha vec, cim vetsi objem, tim min to zere... Prijde mi to jako s rybarema a ulovkama.(rofl)
Jinak by to asi chtelo GPS jestli nekeca tachec a pak zmerit cas 0-100. U stejnych aut na plny plyn a 3ku z volnobezek do max. ot.
Pocity muzu mit tak v posteli a ne za volantem...
Jeste me napada, s kolama jde lehce otacet? Kolega s A80 jednou prisel, ze mu to taky nejede, ze se mu vysral motor... Nikoliv, lozisko vzadu na kole, auto samo zastavilo na sjezdu z Bohdalce. Po vymene, se mu ten motor zase "opravil" (crazy)
DonPablo
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 bře 2006, 08:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DonPablo »

Pitomec sice asi jsem, ale ZAS TAKOVEJ snad ne. :-D

Raději to ale prověřím!!! ;) Jediné, co VÍM naprosto přesně je, že mám gumy "trošku" podhuštěné (cca. 0,25 - 0,5 Atm). To by ale takovou ztrátu na výkonu nemělo způsobit.

To si myslím, že k takovému problému spíš bude inklinovat ta moje A4, které se na ložiska nikdo 3 roky nepodíval.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Od doby kdy mi 24.12. 2005 sklouzlo auto z heveru, (protoze jsem zapomnel, ze uz nemam Quattro) kdyz jsem zaradil jednicku a zvedl predni kolo, tak jsem dalek komukoli naznacovat, ze je pitomec. (noteeth)
DonPablo
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 bře 2006, 08:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DonPablo »

Tak jsem si v pátek ověřil, že mé pocity jsou v souladu se skutečností. Lt.Kubosh se svými měřidly něvěřil svým smyslům. Všechno je celkem v pořádku, až na to, že turbo se začíná sbírat až kolem 2500rpm a vůbec se neotevře obtokový ventil. Více podrobností později, až Lt.Kubosh zkonzultuje problém s odborníky. :)
diacon
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 14 úno 2006, 14:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od diacon »

hele ja ji mam taky sice čipnutou ale i bez čipu to lítá jako kráva znamej jí měl taky najezdil s ní 490 tis/km(nekecam měla orig servis u audi je nutností to mi dáte za pravdu)potom auto prodal koupil si novou A6(c5 2.5 TDi)najel s ní 90 tis a rosipal se mu motor.tim chci říct že motor r5 je (možná to přeženu) extrémně spolehlivej.a poruchy sou docela "raritou" spiš zaleží jak s ní předešlej majitel zacházel.
e-Miris
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 19 dub 2006, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od e-Miris »

poslouchej este bych skontroloval potenciometr na plynu mel sem podobny problem na passatu vyměnili sme skoro všecko a furt to nejelo (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“