koupe zahradni sekacky

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 10 čer 2013, 21:16

Příspěvek od Kubi »

U kosačiek najdostupnejší údaj o výkone na štítku, avšak metodiky merania sa rôznia a preto môže mať ten istý motor použitý u dvoch kosačiek písaný rozdielny výkon. Takže podstatný je údaj o výkone samostatného motora. Ak sa bavýme o týcho starších motoroch Briggs&Stratton tak ich pôvodné označenie bolo Quantum 50,55 alebo 60. Z tohto označenia sa dal výkon ľahko odčítať, označenie 50 znamenalo výkon 5HP, 55 mal 5,5HP a 60-ka mala 6 koní. Postupom času prešiel BS na iné označovanie svojich motorov, a to takým spôsobom že neudával výkon v konských silách ale krútiaci moment motora v anglickej miere - lbf.ft čiže "libra na stopu"
a označenie motorov je po novom 625,650 resp. 675 Series.
Takže:
625 Series=5HP motor,6,25 lbf.ft=8,5Nm
650 Series=5,5HP motor,6,5lbf.ft=8,8Nm
675 Series=6HP motor,6,75lbf.ft=9,15Nm
Všetky tri motory maju objem 190cm3, mazanie rozstrekom.

Ďalšie pripadne otazky rad zodpoviem, ale niesom tu stale.
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
shadow
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 10:42
Bydliště: MB

Příspěvek od shadow »

Mám sekačku XS 55 MBS 4S, motor je B&S625 výkon 5HP. Také jsem se díval po 6ti koňových, ale to už byla jiná cenová. Na dotaz v autorizovaném servisu, v čem se liší motory 625,650,675 mi sdělili, že pouze v karburátoru-otryskování. Sekám rovnou plochu cca. 700m2. Sekačka vezme i mokrou trávu, koš naplní spolehlivě, jsem s ní spokojen. Olej měním sám po nějakých 25mth. Kamarád má starší model také od CastelGarden s hliníkovým šasí, motor B&S Quantum 60, ten má 6HP, seká stále super.
sliva
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:50
Bydliště: okr. semily

Příspěvek od sliva »

Kubi píše:U kosačiek najdostupnejší údaj o výkone na štítku, avšak metodiky merania sa rôznia a preto môže mať ten istý motor použitý u dvoch kosačiek písaný rozdielny výkon. Takže podstatný je údaj o výkone samostatného motora. Ak sa bavýme o týcho starších motoroch Briggs&Stratton tak ich pôvodné označenie bolo Quantum 50,55 alebo 60. Z tohto označenia sa dal výkon ľahko odčítať, označenie 50 znamenalo výkon 5HP, 55 mal 5,5HP a 60-ka mala 6 koní. Postupom času prešiel BS na iné označovanie svojich motorov, a to takým spôsobom že neudával výkon v konských silách ale krútiaci moment motora v anglickej miere - lbf.ft čiže "libra na stopu"
a označenie motorov je po novom 625,650 resp. 675 Series.
Takže:
625 Series=5HP motor,6,25 lbf.ft=8,5Nm
650 Series=5,5HP motor,6,5lbf.ft=8,8Nm
675 Series=6HP motor,6,75lbf.ft=9,15Nm
Všetky tri motory maju objem 190cm3, mazanie rozstrekom.

Ďalšie pripadne otazky rad zodpoviem, ale niesom tu stale.
+
Ano, s tim souhlasim... dival jsem se na stranky B&S a tam se uvadi pouze tocivy moment, vykon vyrobce neuvadi (hm)
motory se budou lisit asi opravdu jen otryskovanim karburatoru,protoze ND jsou na serii 600 stejne ;)
doufam ze tedy vykonove bohate postaci B&S 625 :?
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
sliva
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:50
Bydliště: okr. semily

Příspěvek od sliva »

tak zase pridavam poznatek ;)
byl jsem se podivat u prodejce Stiga a Husqvarna a shodou okolnosti tam meli predvadeci akci ;)
bylo mozne si se sekackami zasekat....proste vyzkouset.
sice pouze sekacky husqvarna...ale ok.
mile me prekvapil system plneni kose vrchem u husqvarny!!!! sice to ma bocni plastovy tubus u sekacky,ktery muze vadit,ale funguje to skvele!!!
stejnou hustou mokrou travu to sbiralo bez chyby, kdyz jsem zkusil klasickou sekacku s kosem,tam se trava v dire do kose ucpala.. a motor chcipl...

dalsi vec: libil se mi ten plynuly pojezd Auto walk...fakt super....citlivy ;)
kdyby to nestalo..bratru...16500kc,, jdu do toho!!!
omakal jsem si i Stigu 53 SQ ... slusna sekacka..
jen bych asi potreboval prevodovku na pojezd...a to nema (offtopic)
to bych musel vyssi model od Stigy,,, a ten 15000kc
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
sliva
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:50
Bydliště: okr. semily

Příspěvek od sliva »

Kubi píše:Tak ak k tomu môžem niečo povedať, 12 rokov mame servis malej lesnej a zahradnej techniky, otec, brat a ja. Ročne robime 500-600 strojov od motorových píl po záhradné traktory....
k výberu hnacej jednotky: Jednoznačne Briggs, ak to rozpočet dovoľuje popozerať aj Kawasaki . Honda ťaží zo slávy starých GX motorov vyrobených v japonsku, súčastné rady GC a GS už so starou Hondou nemaju veľa spoločné, už to nerobia Japonci, Je to Made in Europe, pokiaľ viem tak vraj to robia francúzi. Honda je veľmi citlivá na kvalitu benzínu a extrémne drahá na servis. Kľuka u Hondy 219,-eur, u Briggsa 68,-eur. Karburátor u Hondy 119,-eur, u Briggsa 48,-eur. A takto by som mohol pokračovať. Vyberal by som Briggs zo série 625,650,675 Series, to jest vykon motora 5/5,5/6HP veľmi jednoduche, spoľahlive a vďačné motory, Je to fórum o autách tak by som to prirovnal Briggsy tejto série sú ako poctivá stará rotačka, Hondy sú ako ultracitlivý Commonrail. Ak by boli nejaké otázky,rád zodpoviem.
jeste se zeptam..co motory Kohler? asi bych sel do weibanga a tam je vetsina Kohleru Xt 7 (hm)
ma to obsah 173ccm a kroutak 9.5nM .... tak by to mohlo mit dost sily.????
b&s me ve 625 verzi prijde slaby na zaber 53cm..
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
shadow
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 10:42
Bydliště: MB

Příspěvek od shadow »

No, já bych dnes nešel do ničeho pod 190ccm! :)
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Odpovědi: 1
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

a co tohle???


Obrázek


Obrázek
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
sliva
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:50
Bydliště: okr. semily

Příspěvek od sliva »

tak jsem to rozsekl ;) a koupil weibang 536 SKLV s motorem Kohler 173ccm a 9.5NM kroutak...
vcera zkouska... prvni pulhodinu se tomu motoru vubec nechtelo...melo to vykon jak Vega 120ccm (LOL)
po 2 metrech hustsi travy to chcipalo,,,,ale pak se to kupodivu rozchodilo a motor slape slusne ;)
asi je u tohohle novyho motoru obrovsky treni, ale tak znatelny narust vykonu bych necekal???
kudly to ma jak lopaty,takze ten obrovsky kos to naplni 100%....i vysypat to je pak fuska
(rofl)
zaber je velky 53cm.. je tam variatorovy prevod na volitelnou rychlost pojezdu....a i na 1. stupen to je dost rychly... na 4. stupen se za tim skoro utika (rofl)
ale sece a sbira to skvele...
tak budu testovat Kohlera...snad se osvedci ;)
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

tak pánové já se vtěřim do tématu jelikož mě kixla motorová pila

měl sem střední partnerku tuším že 421 ,
v pilách se vůbec nevyznám
potřebuju to kolem baráku nic extra

co by ste mi doporučili , cena co nejmín :)
preferuju evropskou výrobu
váha co nejmenší jelikož mám trhlý šlachy v levé ruce

díky
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Odpovědi: 1
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

bombastiq píše:tak pánové já se vtěřim do tématu jelikož mě kixla motorová pila

měl sem střední partnerku tuším že 421 ,
v pilách se vůbec nevyznám
potřebuju to kolem baráku nic extra

co by ste mi doporučili , cena co nejmín :)
preferuju evropskou výrobu
váha co nejmenší jelikož mám trhlý šlachy v levé ruce

díky
HUSQVARNA rady 40, netaha spatne, lehka
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
shadow
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 10:42
Bydliště: MB

Příspěvek od shadow »

Za mě SOLO.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

husqvarna 55 ideál na malý i velký řezání
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Odpovědi: 1
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

hlavne proboha nekupuj ty supermarketovy nesmysly bez lozisek, natrhnes si slachy jeste vic, az ji budes hazet pres plot
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Ale no tak, koupí v Bauhausu rovnou dva kusy s pětiletou zárukou... a jedé :scooter:
Při dnešní "kvalitě" profi techniky to tak dělá již dost řemeslníků...
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Pelep
Přispěvovatel
Příspěvky: 367
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2014, 17:07
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Pelep »

Lidi dneska jsem po pul roce startoval asi 15 let starej 2taktni křovinořez stiga, kterej se u nás má jako služební auto ve státní firmě v rusku. Za celou dobu co ho mame jsem ho vzdycky vzal, nastartoval, pod plnym obsek barák, stromky plot atd. a pak ho zase uklidil. Nikdy žádný čištění, rozebírání nic... No a ted mi za boha nesel nastartovat, ani neblafnul. Svíčka jiskru házela, benzin tam sel, zkousel jsem i ruskej start... Nakonec jsem schodil tu sekaci hlavu a po tak dvou minutach toceni vrtackou naplno to zaclo pomalu skytat a pak to chytlo. Ted chyta zas napoprvy. Cim to mohlo byt? Jen by me to zajimalo. Benzin jsem lil novej. :-)
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“