koupe zahradni sekacky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
U kosačiek najdostupnejší údaj o výkone na štítku, avšak metodiky merania sa rôznia a preto môže mať ten istý motor použitý u dvoch kosačiek písaný rozdielny výkon. Takže podstatný je údaj o výkone samostatného motora. Ak sa bavýme o týcho starších motoroch Briggs&Stratton tak ich pôvodné označenie bolo Quantum 50,55 alebo 60. Z tohto označenia sa dal výkon ľahko odčítať, označenie 50 znamenalo výkon 5HP, 55 mal 5,5HP a 60-ka mala 6 koní. Postupom času prešiel BS na iné označovanie svojich motorov, a to takým spôsobom že neudával výkon v konských silách ale krútiaci moment motora v anglickej miere - lbf.ft čiže "libra na stopu"
a označenie motorov je po novom 625,650 resp. 675 Series.
Takže:
625 Series=5HP motor,6,25 lbf.ft=8,5Nm
650 Series=5,5HP motor,6,5lbf.ft=8,8Nm
675 Series=6HP motor,6,75lbf.ft=9,15Nm
Všetky tri motory maju objem 190cm3, mazanie rozstrekom.
Ďalšie pripadne otazky rad zodpoviem, ale niesom tu stale.
a označenie motorov je po novom 625,650 resp. 675 Series.
Takže:
625 Series=5HP motor,6,25 lbf.ft=8,5Nm
650 Series=5,5HP motor,6,5lbf.ft=8,8Nm
675 Series=6HP motor,6,75lbf.ft=9,15Nm
Všetky tri motory maju objem 190cm3, mazanie rozstrekom.
Ďalšie pripadne otazky rad zodpoviem, ale niesom tu stale.
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Mám sekačku XS 55 MBS 4S, motor je B&S625 výkon 5HP. Také jsem se díval po 6ti koňových, ale to už byla jiná cenová. Na dotaz v autorizovaném servisu, v čem se liší motory 625,650,675 mi sdělili, že pouze v karburátoru-otryskování. Sekám rovnou plochu cca. 700m2. Sekačka vezme i mokrou trávu, koš naplní spolehlivě, jsem s ní spokojen. Olej měním sám po nějakých 25mth. Kamarád má starší model také od CastelGarden s hliníkovým šasí, motor B&S Quantum 60, ten má 6HP, seká stále super.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23 led 2006, 14:50
- Bydliště: okr. semily
Odpovědi: 0
+Kubi píše:U kosačiek najdostupnejší údaj o výkone na štítku, avšak metodiky merania sa rôznia a preto môže mať ten istý motor použitý u dvoch kosačiek písaný rozdielny výkon. Takže podstatný je údaj o výkone samostatného motora. Ak sa bavýme o týcho starších motoroch Briggs&Stratton tak ich pôvodné označenie bolo Quantum 50,55 alebo 60. Z tohto označenia sa dal výkon ľahko odčítať, označenie 50 znamenalo výkon 5HP, 55 mal 5,5HP a 60-ka mala 6 koní. Postupom času prešiel BS na iné označovanie svojich motorov, a to takým spôsobom že neudával výkon v konských silách ale krútiaci moment motora v anglickej miere - lbf.ft čiže "libra na stopu"
a označenie motorov je po novom 625,650 resp. 675 Series.
Takže:
625 Series=5HP motor,6,25 lbf.ft=8,5Nm
650 Series=5,5HP motor,6,5lbf.ft=8,8Nm
675 Series=6HP motor,6,75lbf.ft=9,15Nm
Všetky tri motory maju objem 190cm3, mazanie rozstrekom.
Ďalšie pripadne otazky rad zodpoviem, ale niesom tu stale.
Ano, s tim souhlasim... dival jsem se na stranky B&S a tam se uvadi pouze tocivy moment, vykon vyrobce neuvadi

motory se budou lisit asi opravdu jen otryskovanim karburatoru,protoze ND jsou na serii 600 stejne

doufam ze tedy vykonove bohate postaci B&S 625

dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23 led 2006, 14:50
- Bydliště: okr. semily
Odpovědi: 0
tak zase pridavam poznatek
byl jsem se podivat u prodejce Stiga a Husqvarna a shodou okolnosti tam meli predvadeci akci
bylo mozne si se sekackami zasekat....proste vyzkouset.
sice pouze sekacky husqvarna...ale ok.
mile me prekvapil system plneni kose vrchem u husqvarny!!!! sice to ma bocni plastovy tubus u sekacky,ktery muze vadit,ale funguje to skvele!!!
stejnou hustou mokrou travu to sbiralo bez chyby, kdyz jsem zkusil klasickou sekacku s kosem,tam se trava v dire do kose ucpala.. a motor chcipl...
dalsi vec: libil se mi ten plynuly pojezd Auto walk...fakt super....citlivy
kdyby to nestalo..bratru...16500kc,, jdu do toho!!!
omakal jsem si i Stigu 53 SQ ... slusna sekacka..
jen bych asi potreboval prevodovku na pojezd...a to nema
to bych musel vyssi model od Stigy,,, a ten 15000kc

byl jsem se podivat u prodejce Stiga a Husqvarna a shodou okolnosti tam meli predvadeci akci

bylo mozne si se sekackami zasekat....proste vyzkouset.
sice pouze sekacky husqvarna...ale ok.
mile me prekvapil system plneni kose vrchem u husqvarny!!!! sice to ma bocni plastovy tubus u sekacky,ktery muze vadit,ale funguje to skvele!!!
stejnou hustou mokrou travu to sbiralo bez chyby, kdyz jsem zkusil klasickou sekacku s kosem,tam se trava v dire do kose ucpala.. a motor chcipl...
dalsi vec: libil se mi ten plynuly pojezd Auto walk...fakt super....citlivy

kdyby to nestalo..bratru...16500kc,, jdu do toho!!!
omakal jsem si i Stigu 53 SQ ... slusna sekacka..
jen bych asi potreboval prevodovku na pojezd...a to nema

to bych musel vyssi model od Stigy,,, a ten 15000kc
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23 led 2006, 14:50
- Bydliště: okr. semily
Odpovědi: 0
jeste se zeptam..co motory Kohler? asi bych sel do weibanga a tam je vetsina Kohleru Xt 7Kubi píše:Tak ak k tomu môžem niečo povedať, 12 rokov mame servis malej lesnej a zahradnej techniky, otec, brat a ja. Ročne robime 500-600 strojov od motorových píl po záhradné traktory....
k výberu hnacej jednotky: Jednoznačne Briggs, ak to rozpočet dovoľuje popozerať aj Kawasaki . Honda ťaží zo slávy starých GX motorov vyrobených v japonsku, súčastné rady GC a GS už so starou Hondou nemaju veľa spoločné, už to nerobia Japonci, Je to Made in Europe, pokiaľ viem tak vraj to robia francúzi. Honda je veľmi citlivá na kvalitu benzínu a extrémne drahá na servis. Kľuka u Hondy 219,-eur, u Briggsa 68,-eur. Karburátor u Hondy 119,-eur, u Briggsa 48,-eur. A takto by som mohol pokračovať. Vyberal by som Briggs zo série 625,650,675 Series, to jest vykon motora 5/5,5/6HP veľmi jednoduche, spoľahlive a vďačné motory, Je to fórum o autách tak by som to prirovnal Briggsy tejto série sú ako poctivá stará rotačka, Hondy sú ako ultracitlivý Commonrail. Ak by boli nejaké otázky,rád zodpoviem.

ma to obsah 173ccm a kroutak 9.5nM .... tak by to mohlo mit dost sily.????
b&s me ve 625 verzi prijde slaby na zaber 53cm..
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23 led 2006, 14:50
- Bydliště: okr. semily
Odpovědi: 0
tak jsem to rozsekl
a koupil weibang 536 SKLV s motorem Kohler 173ccm a 9.5NM kroutak...
vcera zkouska... prvni pulhodinu se tomu motoru vubec nechtelo...melo to vykon jak Vega 120ccm
po 2 metrech hustsi travy to chcipalo,,,,ale pak se to kupodivu rozchodilo a motor slape slusne
asi je u tohohle novyho motoru obrovsky treni, ale tak znatelny narust vykonu bych necekal???
kudly to ma jak lopaty,takze ten obrovsky kos to naplni 100%....i vysypat to je pak fuska
zaber je velky 53cm.. je tam variatorovy prevod na volitelnou rychlost pojezdu....a i na 1. stupen to je dost rychly... na 4. stupen se za tim skoro utika
ale sece a sbira to skvele...
tak budu testovat Kohlera...snad se osvedci

vcera zkouska... prvni pulhodinu se tomu motoru vubec nechtelo...melo to vykon jak Vega 120ccm

po 2 metrech hustsi travy to chcipalo,,,,ale pak se to kupodivu rozchodilo a motor slape slusne

asi je u tohohle novyho motoru obrovsky treni, ale tak znatelny narust vykonu bych necekal???
kudly to ma jak lopaty,takze ten obrovsky kos to naplni 100%....i vysypat to je pak fuska

zaber je velky 53cm.. je tam variatorovy prevod na volitelnou rychlost pojezdu....a i na 1. stupen to je dost rychly... na 4. stupen se za tim skoro utika

ale sece a sbira to skvele...
tak budu testovat Kohlera...snad se osvedci

dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
tak pánové já se vtěřim do tématu jelikož mě kixla motorová pila
měl sem střední partnerku tuším že 421 ,
v pilách se vůbec nevyznám
potřebuju to kolem baráku nic extra
co by ste mi doporučili , cena co nejmín
preferuju evropskou výrobu
váha co nejmenší jelikož mám trhlý šlachy v levé ruce
díky
měl sem střední partnerku tuším že 421 ,
v pilách se vůbec nevyznám
potřebuju to kolem baráku nic extra
co by ste mi doporučili , cena co nejmín

preferuju evropskou výrobu
váha co nejmenší jelikož mám trhlý šlachy v levé ruce
díky
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
HUSQVARNA rady 40, netaha spatne, lehkabombastiq píše:tak pánové já se vtěřim do tématu jelikož mě kixla motorová pila
měl sem střední partnerku tuším že 421 ,
v pilách se vůbec nevyznám
potřebuju to kolem baráku nic extra
co by ste mi doporučili , cena co nejmín![]()
preferuju evropskou výrobu
váha co nejmenší jelikož mám trhlý šlachy v levé ruce
díky
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
hlavne proboha nekupuj ty supermarketovy nesmysly bez lozisek, natrhnes si slachy jeste vic, az ji budes hazet pres plot
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
- Pelep
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 367
- Registrován: 08 črc 2014, 17:07
- Bydliště: Jižní Čechy
Odpovědi: 0
Lidi dneska jsem po pul roce startoval asi 15 let starej 2taktni křovinořez stiga, kterej se u nás má jako služební auto ve státní firmě v rusku. Za celou dobu co ho mame jsem ho vzdycky vzal, nastartoval, pod plnym obsek barák, stromky plot atd. a pak ho zase uklidil. Nikdy žádný čištění, rozebírání nic... No a ted mi za boha nesel nastartovat, ani neblafnul. Svíčka jiskru házela, benzin tam sel, zkousel jsem i ruskej start... Nakonec jsem schodil tu sekaci hlavu a po tak dvou minutach toceni vrtackou naplno to zaclo pomalu skytat a pak to chytlo. Ted chyta zas napoprvy. Cim to mohlo byt? Jen by me to zajimalo. Benzin jsem lil novej. 

BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121