VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
TDI GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 79 Registrován: 18 srp 2007, 11:45
Odpovědi: 0
Bydliště: červená voda
Příspěvek
od TDI GT » 20 srp 2007, 19:37
jestli to je tolik znát tak se pomalu ani nevyplatí chip ne? a nebo kdyz dam trysky a chip tak kurva mam káru ne?
corsa 1.5
T D JOY
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 20 srp 2007, 21:42
TDI GT píše: jestli to je tolik znát tak se pomalu ani nevyplatí chip ne? a nebo kdyz dam trysky a chip tak kurva mam káru ne?
všechno záleží na tom kolik koní na konci těch úprav chceš
TDI GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 79 Registrován: 18 srp 2007, 11:45
Odpovědi: 0
Bydliště: červená voda
Příspěvek
od TDI GT » 21 srp 2007, 05:36
Huml píše: TDI GT píše: jestli to je tolik znát tak se pomalu ani nevyplatí chip ne? a nebo kdyz dam trysky a chip tak kurva mam káru ne?
všechno záleží na tom kolik koní na konci těch úprav chceš
no ja nevim kdybych měl 81kW (110ps) tak dam trysky budu met +-130-135ps jeste nejakej chip a na 150 se dostanu jak nic ne? i víc...
corsa 1.5
T D JOY
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506 Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Sok. u K.Varu
Příspěvek
od warhead_cz » 21 srp 2007, 08:34
no nevim vic uz bych bez poradny pistalky asi neriskoval
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739 Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od chucky » 21 srp 2007, 08:56
a nestačí pořádná píšťalka v kalhotech?
vw passat tdi pd 180ps/420nm
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506 Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Sok. u K.Varu
Příspěvek
od warhead_cz » 21 srp 2007, 09:12
chucky píše: a nestačí pořádná píšťalka v kalhotech?
A kolik baru ti fouka ?
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130 Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city
Příspěvek
od Dukes » 21 srp 2007, 10:12
TDI GT píše: Huml píše: TDI GT píše: jestli to je tolik znát tak se pomalu ani nevyplatí chip ne? a nebo kdyz dam trysky a chip tak kurva mam káru ne?
všechno záleží na tom kolik koní na konci těch úprav chceš
no ja nevim kdybych měl 81kW (110ps) tak dam trysky budu met +-130-135ps jeste nejakej chip a na 150 se dostanu jak nic ne? i víc...
Špatně jsi to asi pochopil nebo to někdo špatně napsal.S těmi Sprint764 nebo 502 neuděláš na 81kw motoru nárust 20-30k,se Sprint764 cca 10-15k a s 502 ještě míň.
Nejvíc dostaneš na seriovym motoru s Powerplus764 cca 15-20k.Nemluvim teda o Race520,ale ty nemají smysl bez dalších Hw úprav.
TDI GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 79 Registrován: 18 srp 2007, 11:45
Odpovědi: 0
Bydliště: červená voda
Příspěvek
od TDI GT » 21 srp 2007, 17:48
no tak trysky chci dávat tak jako tak.. jen když tu padlo cislo 20-30 kobyl tak sem prestal uvažovat o chipu ze.. ale takhle asi pude obojí..
corsa 1.5
T D JOY
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 21 srp 2007, 18:43
těch 20-30k bylo pro Večerníčka, ten má v základu 66kW
TDI GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 79 Registrován: 18 srp 2007, 11:45
Odpovědi: 0
Bydliště: červená voda
Příspěvek
od TDI GT » 21 srp 2007, 18:53
Huml píše: těch 20-30k bylo pro Večerníčka, ten má v základu 66kW
tak to jo sorry ja myslel ze proste ty trysky pridaj ten počet PS na jaky koli..
corsa 1.5
T D JOY
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400 Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio
Příspěvek
od Vecernicek » 21 srp 2007, 21:24
Jako kluci, vysvětlete mi prosím vás ... když mám
66kW / 90PS
+20-30koní
______________
80kW / 110PS
??????To jako fakt nebo to je vtip?
Proř by jinak vyráběli turbo s naklápěcíma lopatkama když by stačilo pouze vyměnit trysky? To mi nějak nejde do hlavy.
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 21 srp 2007, 22:29
kec to není a basta
ten nárust není danej tím turbem, ale tím, že 110k mají proti 90k větší trysky
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772 Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0
Příspěvek
od scream » 22 srp 2007, 08:20
použij vyhledavac, duvod tu byl popsan mnohokrat a je zcela logickej. Proč vlastně ve VW vyvynuli ARL origo 150PS, když stačilo vzít puvodní motor z vochcávky f červenym íčku a f čipu a je to to samý, že jo......
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400 Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio
Příspěvek
od Vecernicek » 22 srp 2007, 10:14
Neboj zkoušel jsem hledat, ale buď to najde 4000příspěvků a nebo nic.