Felicia 1,9D Kouri a nejede

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33747
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Dr.Spiegel píše:Cerpadlo nebo vstriky..zopakuju do tu klidne jeste desetkrat. S podobnym motorem se stejnymi priznaky....co ja kokot jsem se s nim natrapil. (wallbash)

Zkousel jsi s cerpadlem hejbat k motoru a od motoru?
já to měl nedávno, dal jsem čerpalo a tahal naftu z nádrže ta jela pět minut bez bubliny až došla nafta, dal jsem moji nádrž stejný problém motor chytl na drb volnoběh ok ale tah špatný černý kouř, čerpadlo KO, přecvakl jsem i řj pro jistotu,

borec mi říká já se na to vys ... a dám tam benzínový motor, :o
za měsíc přijel s jiným autem a hlásí, už jsem na topřišel byla přicpaná hadička u zadní nápravy ted to jezdí perfektně :scooter:

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... ettSIH6TFg
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je právě kolikrát to úskalí, to co se stalo mě, bude určitě stejné, co se stalo tobě. Ale na strojích je to bezvadné, že nás neustále překvapují a často je to úplně jinak.. :)
Vylučovací metoda je jediná aspoň trochu úspěšná...Je palivo schopné zapálení? Je dobrý přívod paliva/po startu sledovat kolik zpětné nafty se vrací do nádrže/?Je ve správný čas palivo vstřikováno do motoru? /neskočilo čerpadlo o zub?/ Když to kouří bíle, buď je malý předvstřik, málo nafty-zpěněná , voda ve válcích nebo trysky mají malý tlak/málokdy se ale tohle stane najednou/,Samozřejmě pokud to má egr vyřadit..A samozřejmě komprese, ale když to chytne a běží tak asi tam je...A jak psal majitel i průchodnost výfuku je důležitá i když to ale kouří.../třeba je tlumič plný vody../.Proto je automechaničina poměrně zajímavá, že je často záludná... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33747
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vyměn motor
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33747
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mi už napadá jen vyměni řj motoru jen ji přecvakneš / pujčíš na vrakecu/a pak proměřit dráty hlavně ten co ovlivnuje dávku paliva najdi si někde schéma řízení motoru
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ono vec sa ma tak ze cerpadlo Lucas je samo o sebe totalne na picu. pokial by to bolo moje auto, tak urcite zainvestujem do prestavby na Bosch a bude pokoj na vecne veky, nez sa mordovat s tym nestastnym Lucasom.
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Miloš:

Mam podobný problem. Rozvody jak jsi my psal jsou ok. Kdyz jsem vyndal filtr box tak na volnobeh to plivalo do saní černý dým. Tak jsem zaslepil egr a auto sice jede ale nejde vytočit. Koukal jsem na měřené hodnoty a dostane se to na max. 3 volt pak to začne klepat:

Čerpadlo LUCAS:
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Obrázek
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

nehýbal si s potenciometrom ? alebo niekto... kukni na neho jako je natočený a či je farba olupana alebo je OK. treba to naštelovať
druhá možnosť je že potenciometer KO. niekto používa diavu už ho len rozobrať. alebo vymeniť. ale skorej bude len pohnutý ;)
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33747
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

e36power píše:Miloš:

Mam podobný problem. Rozvody jak jsi my psal jsou ok. Kdyz jsem vyndal filtr box tak na volnobeh to plivalo do saní černý dým. Tak jsem zaslepil egr a auto sice jede ale nejde vytočit. Koukal jsem na měřené hodnoty a dostane se to na max. 3 volt pak to začne klepat:

Čerpadlo LUCAS:
já vím to tříská jak kladivem když mlátíš do motoru dupneš plný klepec zmizne nebo nezmizne,

na vag se vyprdni a zkus nejprve co chce motor, vem torx a přidávej na tom zátěžáku po chlopkách směr doprava, přidej chloupek utahni a pojezdi pořád dokola až klepec zmizne, pak mrkni vagem, ne vždy u klepecu po nastavení vagem vše funguje jak má
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Tak jsem poslal čerpadlo na opravu (3000,-). Celý problem byl v ucpaném kaťanu. (crazy) (crazy)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33747
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

e36power píše:Tak jsem poslal čerpadlo na opravu (3000,-). Celý problem byl v ucpaném kaťanu. (crazy) (crazy)
proto ten černý dým v sání
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Tak zaslepenim toho egru se nic nepos.... Ne? :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33747
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nepujde bordel do motoru
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

ma ten EGR nejaky extra vplyv na emisie ? či len sa rýchlejšie ohreje motor alebo tak niečo ?
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33747
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pipo444 píše:ma ten EGR nejaky extra vplyv na emisie ? či len sa rýchlejšie ohreje motor alebo tak niečo ?
na emisích nepoznají nic a motor se určitě dříve ohřeje
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“