Ten vstřik tam držel tak, že když jsem použil k vytáhnutí obyčejný šroub M8, tak ten se přetrhl jak nit. Jsem si vědom, že pokud bych tím přípravkem řádně zabral, tak povolí buď vstřik nebo, což je provděpodobnější víko ventilů. Proto postup při vytahování byl ten, že jsem ten přípravek pouze přitáhnul na závit přívodu vstřiku jsem našrouboval reverzní kladivo a tím jsem vždycky ten vstřik povolil natolik, aby šel přípravek zase přitáhnout. Nepoškodil jsem ani vstřik ani víko ventilů.geo píše:Ten vstřik tam asi moc nedržel jinak by jsi tohle uplně rozlámal.Na ducátu jsem přerval uplně všechno a vstřik se nehnul.Ten origo šroub je dost drahej a adekvátní náhrada stojí 800 jeden šroub nakonec jsme ho musely koupit taky .Jinak pan Toman nechytá vstřik jen za vnitřní závit ten na 12Atm vyrveš a praští tě to do palice ale má přípravek kdy chytne i tělo vstřiku.Ducáta děláme často takže přervanej vstřik nám tahá taky on je to fakt machrovyna když víš jak na to.Škoda že neudělá i ty debilní šrouby co tam urveš.
Mercedes Vito demontáž vstřikovačů??!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Tak pánové je sice neděle, ale mně to nedalo a jsem opět zabořený v tom mercedesáckém krámu. Při přidání plynu se páčka regulace na turbu ani nehne. Přitom s ní jde lehce pohnout, ale i když s ní pohnu ručně nic se nezmění. Když chytnu hadici k intercooleru na volnoběh ji normálně zmáčknu a zmáčku ji i při těch 3000ot. je sice trochu tvrdší, ale podle mně by měla být téměř jako beton. Ty hadičky jsem znovu všechny prošel. Je jich tam tedy jak nasráno, ale snad jsem nic nepřehlédnul. To turbo je slyšet jak pracuje, ale přesto: myslíte si že by mohlo být KO? Já už snad ani jinou možnost nevidím. Joa taky jsem ještě napíchnul diagnostiku a zbývají tam ještě tyto závady:P-1221 Příjem sběrnice CAN od ASR/ETC/ESP ** P0703- Spínač brzdového světla přes CAN** P0600- CAN ** P1470- regulace plnícího tlaku. Jinak to auto jak už jsem psal hned ze začátku je vyložený střep. Jezdí s tím zedníci a asi jim to vyhovuje. Na přístrojovce neukazuje nic tzn. otáčkoměr, palivomě, teploměr, veškeré kontrolky kromě dobíjení. Jen někdy to na chvíli naskočí a pak zase nic. Parkovací brzda brzdí tak na 20%, karoserie je shnilá no prostě kšeft jak sviňa. Já mám ovšem za úkol vyřešit pouze to, že motor za jízdy zhasínal a kouřilo se z něj jak z fabriky. Auto sice jede, ale pořád jen do těch 3000ot.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Nevím čím vším jsem pohýbal, ale motor najednou točil 5000ot. Takže jsem to jel projet. Ujel jsem asi 4km a ejhle opět motor spadnul do nouzáku a víc než ty 3000ot to nešlo. Podle mně ti zedníci jezdili v tom nouzáku pořád a ani nevěděli jak to má vlastně jet. To auto totiž nemají dlouho. Asi měsíc. Nevím za kolik jim to jejich šéf pořídil, ale mně by s tím tedy neuctil. Ale zpět. Auto mi stálo na dvoře a tak jsem ho šel večer ještě natočit. A ono zase šlo do otáček. Vyjel jsem s tím tedy ven a opět po ujetí cca 2km nouzák. Ono v podstatě já mám splněno, protože úkol zněl, aby motor za jízdy nezhasínal a nekouřilo se z něj. To, že zhasínal bylo tím zasraným palivovým fitrem. To kouření způsobovala ta vypadnutá hadice odvětrávání a ten zvuk sípějící lokomotivy podfukování vstřiků. Vše tohle mám odstraněno, ale přesto dávat auto v nouzovém režimu je fakt na hovno. Přesto, že si myslím, že oni v tom nouzáku jezdili. Jo a diagnostika tu regulaci turba už nepíše. Bylo to asi tím, jak jsem tou regulací ručně hýbal. Zbytek těch závad je tam stále. Nevím právě jak na tom jsou tyto auta s řídícíma jednotkama, ale u Oplů už jsem jich pár řešil. U Octávky byly stejné příznaky odpojenou váhou vzduchu. Ale tenhle krám ji ani nemá.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Díky za tip. Hned ráno vyzkouším a ozvu se.Fulltank píše:koukni na brzdove cidlo, casto odchazi a zkus zaslepit ty podtlakovy hadicky co vedou ke svetlum a k ovladaci. Rado se tam ztraci podtlak a nejede jak ma. Turbo netipuju spatny pac tyhle kramy prezujou vsechno.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
To je nějaká blbost. Dnes jsem to zkoušel na místě bez prošlápnutí spojky a točilo to 5000. Zkoušel jsem to asi půl hodiny a všechno OK. Jakmile jsem s tím vyjel stačilo ujet cca 1km a nouzák byl tam. Teť jsem zkoušel při volnoběhu podtlaky vakuometrem. Šel jsem postupně od vývěvy: na vývěvě -1200mBar u posilovače -1200mBar na vstupu do ventilu ovládání tlaku (měl by to být ten u pravého předního kola zespodu) -1200mBar za ventilem 0mBar a u světel 90mBar. Nevím kolik u těch světel má být jestli to není někde zredukované. A ještě něco. V měřených hodnotách je hodnota plynového pedálu 32% ať na něj šlapu nebo ne. Ale je tam i když to jede normálně. Takže už mě napadnul i snímač plynového pedálu. Např. u Fokusu jsem to řešil několikrát, ale s Viťáskem tolik zkušeností nemám.mirec píše:na tomto aute musíš po naštartovaní prešlapnuť spojku, ináč ti nepojde na mieste cez 3000 ot/min
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
tohle opravdu nebyl zarostlej vstřik ten se trošku chytil
Romek: jj to je ono
Romek: jj to je ono
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tak po dvoudenní pauze jsem se opět dostal k tomu Vitu. Na dva dny jsem ho musel odstavit, protože se mi tu začaly hromadit další opravy. Dnes jsem ještě jednou vzal vakuometr a proměřoval ty podtlaky. Nejsem si jistý, ale na 80% je vadný ten ventil ovládání regulace turba, který je zespod u pravého předního kola. Nemají ho ani v Autokely ani v ACI a nikde na netu jsem na něj nenarazil. Pouze nějaký automedik co se zabývají staršími díly ze zahraničí a tam je dodací doba 10 dní. Na to jim z vysoka seru!!! Nemáte ten krám někdo skladem? Třeba i starší, ale funkční. V Mercedesu to bude asi palba, že?!
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW