Stránka 3 z 8

Napsal: 13 led 2016, 11:17
od octaviask
ako vyzerala hlava ked si menil gumicky?

Napsal: 13 led 2016, 16:56
od Octavak1.9 96kw
Jo urcite zacpavam upatecku a nepomaha to.
Hlava je od vstrikovacu vydrena.ale tam kde je vydrena krouzky nesedi hrany jsem zabrousil a dal si dost prace abych gumicky neskripnul.
Nemuze to byt tem tandem ze by trvalo nez udela potrebny tlak?
Obrázek

Napsal: 13 led 2016, 17:14
od octaviask
to uz je pomerne dost....


tandem ma meraci otvor ;) chod s tym do servisu nech ti tam pichnu merak, je tam cca 10 bar

Napsal: 13 led 2016, 17:20
od Octavak1.9 96kw
V servisu to bylo a rekli ze dava dobry tlak ale na pricinu spatnych startu neprisly
Obrázek

Napsal: 13 led 2016, 17:30
od octaviask
lenze ten tlak treba merat pri tom rannom zlom štarte.

Napsal: 13 led 2016, 17:35
od octaviask
pokial tam rano bude 3-4 bar je to OK

naloguj skupinu 23 merane hodnoty ;)

Napsal: 13 led 2016, 17:44
od Octavak1.9 96kw
octaviask píše:pokial tam rano bude 3-4 bar je to OK

naloguj skupinu 23 merane hodnoty ;)
Rano tam ten tlak nebude to uz vim,co zjistis z te 23?Obrázek

Napsal: 13 led 2016, 18:15
od octaviask
nemas dost nafty...podla mna

skupina 23 je injector switch time deviation, casova odchylka medzi prikazom jednotky na zacatie vstrekovania paliva a realnym koncom vstrekovania. - hodnoty su nedostatok paliva, cez 60 su vadne vstreky.

ak rano nebudes mat tlak paliva za tandemom tak je to jasne :) bud je KO hlava alebo tandem. Rozobrat tandem, skontrolovat, pretesnit..

Napsal: 13 led 2016, 18:31
od Octavak1.9 96kw
co na tom tandemu mam kontrolovat když ho rozeberu?

jestli není lepší sehnat zrovna jine jete?

Napsal: 13 led 2016, 18:54
od octaviask
no tazko ti takto poviem co mas kontrolovat...skor by si to mal zaniest dakomu kto tomu rozumie.

Napsal: 13 led 2016, 18:55
od Ferenc 4motion
a co ten zpětnej ventil? na tandem se dá koupit opravná sada neni vnem co aby se pokazilo krom gumiček a podobně

Napsal: 13 led 2016, 19:05
od octaviask
v spiatocke mas mat cca 1bar tlak ;) ak chces si to omeraj. ale spatny ventil ktory udrzuje tlak v spiatočke je v tandeme.

ventil na filtry vyber a skus fuknut z opacnej strany..je to len jednocestný ventil, ziadna veda.

Napsal: 13 led 2016, 19:15
od Ferenc 4motion
když bude ventil pruchozí z obou stran tak spadne tlak.

Napsal: 13 led 2016, 19:15
od Octavak1.9 96kw
pokud má tandem za přívodem držek tlak bude nejlepší ho nejdřív takhle vyzkoušet
https://www.youtube.com/watch?v=AnICqeeTQuY

nechápu teda to otočení to přece nemuže stačit k natlakování,ale zjistil bych tak jestli drží tlak,je to tak?

Napsal: 13 led 2016, 19:16
od octaviask