nejspolehlivější diesel

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

BigRoman
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2006, 19:36
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od BigRoman »

Myslím si ,že hodně je v údržbě.Regata 1.9 ,již jsem ji vzpomínal 180 tis. km pravidelná údržba - bez problému až na tu korozi.Startovala bez problému do -25 C.Dnes služební VW Transporter T4 2.4L najeto 674 755 km,někdy už zlobí,ale trochu se pospravuje a dobrý.Startoval tuto zimu v -30C!!!!!! ;) Prostě těžkej držák,ale není to pravidlem.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5725
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Tkevlar píše:Ted Fiaty pomlouvate, ale kdyz jste s Tdi v koncich radi se s nim nechate odtahnout.
Tak takhle sem sa dluho nezasmal dobra hlaska :lol: :lol: :lol:

Fiaty sa mi nezdaju byt spatne auta ale nekere veci su tam nedoresene resp su blbo vyresene
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Je to vše o penězích. Pokud je levné auto, má levné ND a moc jich člověk nepotřebuje, je to alespoň trochu spolehlivé, tak mu mohu odpustit nějaké prkotiny, které na funkci nemají vliv. U drahého auta už z principu musím chtít, aby bylo "bezvadné". Teď jsem koupil Tempru 1,9D za hubičku, měnil jsem kotouče (380Kč/ks), rameno (1000) destičky (500). Startuje, jezdí pěkně a docela tiše, 5,5l/100 jako auto na nákupy a do práce vynikající. Má servo, takže i manželka s tím ráda jezdí. Je to sice Fehler In Allen Tailen, ale to ničemu nevadí.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
BATMAN
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:38

Příspěvek od BATMAN »

origoš píše:Fehler In Allen Tailen
LOOOOOOOOOOOOL!!! (LOL)
Renault Megane 1.5dCi 78kW 2008
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Bydliště: kladensko

RE:

Příspěvek od romanx »

origoš píše:Je to vše o penězích. Pokud je levné auto, má levné ND a moc jich člověk nepotřebuje, je to alespoň trochu spolehlivé, tak mu mohu odpustit nějaké prkotiny, které na funkci nemají vliv. U drahého auta už z principu musím chtít, aby bylo "bezvadné". Teď jsem koupil Tempru 1,9D za hubičku, měnil jsem kotouče (380Kč/ks), rameno (1000) destičky (500). Startuje, jezdí pěkně a docela tiše, 5,5l/100 jako auto na nákupy a do práce vynikající. Má servo, takže i manželka s tím ráda jezdí. Je to sice Fehler In Allen Tailen, ale to ničemu nevadí.

No já měl do jara Tempru 1.6i a nevím jak kterej díl ale origo všechny brzdový trubky a hadičky včetně destiček a paken stojí 12000,alternátor od fiata 14000 výfuk komplet od fiata cca.40000 atd. Pochopitelně jsem většinu věcí řešil druho výrobou ale že by mě to po týhle zkušenosti přišlo levné to zrovna ne.Byl to rok výroby 91 a kdybych ji před dvěma lety střelil tak jsem dneska měl B5,5 místo B5.No chybama se člověk učí ale Fiata už proboha nikdy........i když kdo ví co budu říkat po pár letech o VW že? (rofl) Každopádně ve Fiatu všechno vrzalo,skřípalo a těch hodin pod ním na to že měl najetých "pouze 100000" z toho 40000 mnou tak za to mi to fakt nestálo (LOL) . No když nic jinýho tak s VW se aspoň jede podstatně líp,je bezpečnější, a není to takovej šrot a žrout jako Tempra.Mě jezdila v zimě i v létě za 9. A to bylo i na mě moc.Každopádně bych to neoznačil jako auto které by vyšlo nějak lacino........ (LOL) ještě že je pryč... :-)
VW Passat 3C2 2.0TDI
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Benžonku nebrat!
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Smí uživatel tohoto fóra vlastnit či vůbec pomyslet na bengomobil? :D

Nevím můj eskort 1.8D mezi 8 - 12 rokem tj. 200.000 a 300.000 km akorát reznul, dva díly výfuku, taková plechová klec na gumě u řazení, sada žhaviček, rovoďák a olej. To mi přijde fpoho. Pravda ta rez už začíná být vážná a když nastartuju tak si lidi myslej že tam přijel traktor a jede orat.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 07:29

Příspěvek od lukee »

honzamares píše:Pravda ta rez už začíná být vážná a když nastartuju tak si lidi myslej že tam přijel traktor a jede orat.
Nápodobně, já pro změnu jezdím se zcela prasklým výfukem (za turbem jen cca 30 cm koleno) a v decibelech by to opravdu hravě překonalo Tatrovku. Hlavně pod plným plynem mezi 2-3 tis. otáček to je jako by jelo 10 traktorů :D
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Smí uživatel tohoto fóra vlastnit či vůbec pomyslet na bengomobil? Velmi šťastný
Já si myslím, že smí. Otázka je, jestli by s tím uměl jezdit. Já se přiznám, že to neumím a ve svém věku už se to učit nebudu.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Je mi stydno, ale asi dvanáct let s benálama a teď teprve rok s TDI a nechci již nic jiného. Nechápu, jak jsem mohl bejt tak tupej (wallbash)
nemám žádné auto na naftu
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Já když jsem se rozhodoval přejít na naftu, tak těch nafťáků bylo v republice poskrovnu. V podstatě tu byly Mercedesy a Peugeot 504. Tehdy stála 504 z roku 1964 60 - 70 tisíc a když jsem měl jako konstruktér plat 1310 hrubého, tak to teda bylo rozhodování. Touha chrochtat byla veliká, ale peněz málo. Nakonec se podařilo naspořit a koupil jsem náhodně MB200D, shodou okolností ten, co měla Judita Čeřovská a ve kterém se vybourala. Spotřeba 8l/100 a když se nafta kupovala za 50hal. a to dokonce i u pumpy, tak to bylo něco. Měl jsem to auto 11 let, mnohokrát ho někdo chtěl koupit, ale prodat jsem ho nemohl, protože byl problém něco slušného sehnat.
Dnes je jiná situace, aut je víc než lidí a lepších. S naftou je to horší, ale dnes jsou důvody proč chrochtám trochu jiné. Hlavní je spolehlivost a bezpečnost. Nafta totiž nevybuchuje. Když už se máme pomlátit, tak aspoň neuhoříme, jako se to stalo kamarádovi v Lamborghini. Mnozí jste viděli na internetu fotky.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Matěj
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:23

Příspěvek od Matěj »

Jo, jo je to tady samý VW blablabla.Ford nikdy, Opel nikdy.

A co Citroen ?! ;) (HDi) (noteeth)
Mám, jezdím, nestěžuju si, libuju si a hlavně to auto aspoň vypadá, ne jako VW.

Tak a teď mne kamenujte. (LOL) :D

Ale nezaujatej a objektivní názor na Citroeny si rád přečtu.

Dík
Xsara 2,0 HDi Break
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

víš proč se ráno manažeři od Citroenu nezdraví v práci??
...
.....
.......
Už se viděli ráno v servisu (LOL)

HDI je dobrý až na u absolutní lenost verze 66kw především když má CR od Siemensu, když má systém CR od Bosche je to o mooc lepší. Oba systémy se vyskytují nahodile bez ročníkového rozlišení
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Citroen překoná Vaše představy. Tenhle reklamní slogan je i dost pravdivý, Měl jsem pět let BX 1,9D combi a když jsem ho kupoval, tak byl šest let starý, najeto něco přes 100 000 km. V podstatě na tom nic nezlobilo, krom nějaké netěsnosti na hydraulice, co přede mnou někdo zmrvil. Je fak ten, že jsou to auta pohodlná, ale složitou konstrukcí pérování je zaděláno na problémy, které se musí dostavit, až zpuchří gumové komponenty. Koroze taky hydraulickým regulátorům výšky dává zabrat, parkovací brzda na přední kola taky dokáže znepříjemnit život. Pokud je Citroen nový, nebo málo ojetý, tak opravdu překoná představy. Pokud má už něco za sebou, tak raději nebrat!
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Matěj
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:23

Příspěvek od Matěj »

cippis píše:víš proč se ráno manažeři od Citroenu nezdraví v práci??
...
.....
.......
Už se viděli ráno v servisu (LOL)

HDI je dobrý až na u absolutní lenost verze 66kw především když má CR od Siemensu, když má systém CR od Bosche je to o mooc lepší. Oba systémy se vyskytují nahodile bez ročníkového rozlišení
No tak strašný to není.Já jsem fakt spokojenej.
90 kobyl a krouťák už od 1800, co víc si přát.
Nemám to na nahánění, :D ale na jízdu do a z práce.
Pro mne dobrý až dost.
Xsara 2,0 HDi Break
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“