
nejspolehlivější diesel
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Myslím si ,že hodně je v údržbě.Regata 1.9 ,již jsem ji vzpomínal 180 tis. km pravidelná údržba - bez problému až na tu korozi.Startovala bez problému do -25 C.Dnes služební VW Transporter T4 2.4L najeto 674 755 km,někdy už zlobí,ale trochu se pospravuje a dobrý.Startoval tuto zimu v -30C!!!!!!
Prostě těžkej držák,ale není to pravidlem.

- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Je to vše o penězích. Pokud je levné auto, má levné ND a moc jich člověk nepotřebuje, je to alespoň trochu spolehlivé, tak mu mohu odpustit nějaké prkotiny, které na funkci nemají vliv. U drahého auta už z principu musím chtít, aby bylo "bezvadné". Teď jsem koupil Tempru 1,9D za hubičku, měnil jsem kotouče (380Kč/ks), rameno (1000) destičky (500). Startuje, jezdí pěkně a docela tiše, 5,5l/100 jako auto na nákupy a do práce vynikající. Má servo, takže i manželka s tím ráda jezdí. Je to sice Fehler In Allen Tailen, ale to ničemu nevadí.
RE:
origoš píše:Je to vše o penězích. Pokud je levné auto, má levné ND a moc jich člověk nepotřebuje, je to alespoň trochu spolehlivé, tak mu mohu odpustit nějaké prkotiny, které na funkci nemají vliv. U drahého auta už z principu musím chtít, aby bylo "bezvadné". Teď jsem koupil Tempru 1,9D za hubičku, měnil jsem kotouče (380Kč/ks), rameno (1000) destičky (500). Startuje, jezdí pěkně a docela tiše, 5,5l/100 jako auto na nákupy a do práce vynikající. Má servo, takže i manželka s tím ráda jezdí. Je to sice Fehler In Allen Tailen, ale to ničemu nevadí.
No já měl do jara Tempru 1.6i a nevím jak kterej díl ale origo všechny brzdový trubky a hadičky včetně destiček a paken stojí 12000,alternátor od fiata 14000 výfuk komplet od fiata cca.40000 atd. Pochopitelně jsem většinu věcí řešil druho výrobou ale že by mě to po týhle zkušenosti přišlo levné to zrovna ne.Byl to rok výroby 91 a kdybych ji před dvěma lety střelil tak jsem dneska měl B5,5 místo B5.No chybama se člověk učí ale Fiata už proboha nikdy........i když kdo ví co budu říkat po pár letech o VW že?




VW Passat 3C2 2.0TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
Odpovědi: 0
Smí uživatel tohoto fóra vlastnit či vůbec pomyslet na bengomobil?
Nevím můj eskort 1.8D mezi 8 - 12 rokem tj. 200.000 a 300.000 km akorát reznul, dva díly výfuku, taková plechová klec na gumě u řazení, sada žhaviček, rovoďák a olej. To mi přijde fpoho. Pravda ta rez už začíná být vážná a když nastartuju tak si lidi myslej že tam přijel traktor a jede orat.

Nevím můj eskort 1.8D mezi 8 - 12 rokem tj. 200.000 a 300.000 km akorát reznul, dva díly výfuku, taková plechová klec na gumě u řazení, sada žhaviček, rovoďák a olej. To mi přijde fpoho. Pravda ta rez už začíná být vážná a když nastartuju tak si lidi myslej že tam přijel traktor a jede orat.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem 
nový diesel mazlík v rodině
Nissan Navara 2.5TDi 171k

nový diesel mazlík v rodině

Nápodobně, já pro změnu jezdím se zcela prasklým výfukem (za turbem jen cca 30 cm koleno) a v decibelech by to opravdu hravě překonalo Tatrovku. Hlavně pod plným plynem mezi 2-3 tis. otáček to je jako by jelo 10 traktorůhonzamares píše:Pravda ta rez už začíná být vážná a když nastartuju tak si lidi myslej že tam přijel traktor a jede orat.

Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Já když jsem se rozhodoval přejít na naftu, tak těch nafťáků bylo v republice poskrovnu. V podstatě tu byly Mercedesy a Peugeot 504. Tehdy stála 504 z roku 1964 60 - 70 tisíc a když jsem měl jako konstruktér plat 1310 hrubého, tak to teda bylo rozhodování. Touha chrochtat byla veliká, ale peněz málo. Nakonec se podařilo naspořit a koupil jsem náhodně MB200D, shodou okolností ten, co měla Judita Čeřovská a ve kterém se vybourala. Spotřeba 8l/100 a když se nafta kupovala za 50hal. a to dokonce i u pumpy, tak to bylo něco. Měl jsem to auto 11 let, mnohokrát ho někdo chtěl koupit, ale prodat jsem ho nemohl, protože byl problém něco slušného sehnat.
Dnes je jiná situace, aut je víc než lidí a lepších. S naftou je to horší, ale dnes jsou důvody proč chrochtám trochu jiné. Hlavní je spolehlivost a bezpečnost. Nafta totiž nevybuchuje. Když už se máme pomlátit, tak aspoň neuhoříme, jako se to stalo kamarádovi v Lamborghini. Mnozí jste viděli na internetu fotky.
Dnes je jiná situace, aut je víc než lidí a lepších. S naftou je to horší, ale dnes jsou důvody proč chrochtám trochu jiné. Hlavní je spolehlivost a bezpečnost. Nafta totiž nevybuchuje. Když už se máme pomlátit, tak aspoň neuhoříme, jako se to stalo kamarádovi v Lamborghini. Mnozí jste viděli na internetu fotky.
- cippis
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 615
- Registrován: 23 led 2006, 21:02
- Bydliště: okolo Prahy
Odpovědi: 0
víš proč se ráno manažeři od Citroenu nezdraví v práci??
...
.....
.......
Už se viděli ráno v servisu
HDI je dobrý až na u absolutní lenost verze 66kw především když má CR od Siemensu, když má systém CR od Bosche je to o mooc lepší. Oba systémy se vyskytují nahodile bez ročníkového rozlišení
...
.....
.......
Už se viděli ráno v servisu

HDI je dobrý až na u absolutní lenost verze 66kw především když má CR od Siemensu, když má systém CR od Bosche je to o mooc lepší. Oba systémy se vyskytují nahodile bez ročníkového rozlišení
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Citroen překoná Vaše představy. Tenhle reklamní slogan je i dost pravdivý, Měl jsem pět let BX 1,9D combi a když jsem ho kupoval, tak byl šest let starý, najeto něco přes 100 000 km. V podstatě na tom nic nezlobilo, krom nějaké netěsnosti na hydraulice, co přede mnou někdo zmrvil. Je fak ten, že jsou to auta pohodlná, ale složitou konstrukcí pérování je zaděláno na problémy, které se musí dostavit, až zpuchří gumové komponenty. Koroze taky hydraulickým regulátorům výšky dává zabrat, parkovací brzda na přední kola taky dokáže znepříjemnit život. Pokud je Citroen nový, nebo málo ojetý, tak opravdu překoná představy. Pokud má už něco za sebou, tak raději nebrat!
No tak strašný to není.Já jsem fakt spokojenej.cippis píše:víš proč se ráno manažeři od Citroenu nezdraví v práci??
...
.....
.......
Už se viděli ráno v servisu![]()
HDI je dobrý až na u absolutní lenost verze 66kw především když má CR od Siemensu, když má systém CR od Bosche je to o mooc lepší. Oba systémy se vyskytují nahodile bez ročníkového rozlišení
90 kobyl a krouťák už od 1800, co víc si přát.
Nemám to na nahánění,

Pro mne dobrý až dost.
Xsara 2,0 HDi Break