Stránka 3 z 3

Napsal: 07 dub 2016, 14:56
od krejča
Hele vanu sem sundanou neměl...válce byli krásný... je mi divny že by to bylo mázlí ...není to žádná mrdka vylítaná...mám to od 1majitele. Ale kdo ví....jinak zvuk stejnej jak studenej tak teplej...a přijde mi to jako z 1-2válce

Napsal: 07 dub 2016, 17:53
od jericho-3
Je to trošku úsměvné, motor s velkou účinností, kdy se v autě majitel klepe zimou, jak ho nemůže ohřát a má mázlé písty jako nějaký pitomý benzin, který se uvaří jako fík... :) Ale je možné všechno...Možná dálniční šílenci s vraky vybavenými pouze čipem a těžkou nohou tohle dokážou... :)

Napsal: 07 dub 2016, 18:52
od Huml
Fabia 1,4 16V BBY
Obrázek

Napsal: 07 dub 2016, 22:37
od jizzle
Já mám spodek ASZ, hlavu ASV. Spodek má najeto necelých 120 tisíc, hlava od komplet repase necelých 40. Když jsem poskládal motor, nedělalo to, začalo to až někdy v průběhu a pomaličku se to asi stupňuje. Klepe to většinou až tak 2 minuty po nastartování. Někdy to ale začne hned.

Někdo nějaký tipy po čem jít? Díky

Napsal: 08 dub 2016, 06:20
od krejča
Huml píše:Fabia 1,4 16V BBY
Obrázek
Dá se to zjistit nějak jinak abych nemusel hlavu dolu a písty ven?
Když sou takhle ty písty co ovalita ve válcích?

Napsal: 08 dub 2016, 12:07
od Huml
válce naštěstí ok, drobný rýžky, šli zahonovat

Napsal: 08 dub 2016, 12:25
od roman1648
písty jsi dával nový? nebo starší dobrý ?
mě připadne druhovýroba hrozný bláto kolikrát...tuhle jsem měl Kolbenschmidt ( aspoň krabička byla ) a píst byl jak z papíru...

Napsal: 08 dub 2016, 19:43
od Huml
nový, Kolbenschmidt a vypadaly líp jak ty origo, víc matrošu na nich bylo, asi záleží jak do jakýho auta, každopádně nic jinýho rozumnýho nebylo, takže asi tak, ale jak jsem už psal, motor je teď supr tichej

Napsal: 10 dub 2016, 17:45
od Mazik
Tak jste měli samozřejmě pravdu.....začal klepat píst o stěnu na 4. válci. Uvidím jestli to půjde ještě zapravit
Obrázek
Obrázek

Napsal: 10 dub 2016, 18:27
od blefa
Mně to dělá už asi 20 000km tohle
https://www.youtube.com/watch?v=e0x2yLwX4qw
Asi to bude taky lízlý co?
V kabině při jízdě je to slyšet pod plynem i bez hlavně při pomalé jízdě na 1 a 2ku.
Dvouhmota a hydry nový.

Napsal: 10 dub 2016, 20:48
od krejča
Huml píše:klepání, který je nejvíc slyšet zezadu motoru dělá píst, kterej klepe o stěnu válce ;)
teď mi řekni když sou takhle lízlí písty tak co je teda příčinou?ovalita válců??je mi divný že výměnou pístů se to opravý....otázkou je na jak dlouho...nebo čím se to stane?či kvůli čemu?

Napsal: 10 dub 2016, 21:21
od blonn
Treba kvuli KO pistich krouzku...

Napsal: 12 dub 2016, 20:15
od jizzle
blefa píše:Mně to dělá už asi 20 000km tohle
https://www.youtube.com/watch?v=e0x2yLwX4qw
Asi to bude taky lízlý co?
V kabině při jízdě je to slyšet pod plynem i bez hlavně při pomalé jízdě na 1 a 2ku.
Dvouhmota a hydry nový.
a klepe ti to i když brzdíš motorem, nebo jen pod plynem?

Napsal: 13 dub 2016, 04:59
od blefa
jizzle píše:
blefa píše:Mně to dělá už asi 20 000km tohle
https://www.youtube.com/watch?v=e0x2yLwX4qw
Asi to bude taky lízlý co?
V kabině při jízdě je to slyšet pod plynem i bez hlavně při pomalé jízdě na 1 a 2ku.
Dvouhmota a hydry nový.
a klepe ti to i když brzdíš motorem, nebo jen pod plynem?
Jak píšu, v obou případech..

Napsal: 19 dub 2016, 06:31
od blefa
Otázka je, zda to opravdu řešit, když sada nových pístů vyjde na 10, plus další mat a práce.. To je skoro lepší koupit jinej motor a tenhle dojet. Protože jak jsem psal jedinej problém je klepání, jinak tlaky OK, starty OK, nekouří, jede a klepe už 20 tis..