Agro videa - Zemědělství na Jižní Moravě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já jsem končil v roce 1997 v kolchozu na Case Magnum 7240 , krásná hračka.
Ale srdcovka jednoznačně 161 45 , zmáčkni starter, cvakne bateriak, a dál jenom vnímáš neskutečnou energi .....
Ale srdcovka jednoznačně 161 45 , zmáčkni starter, cvakne bateriak, a dál jenom vnímáš neskutečnou energi .....
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
hlavne keď niekto dá namiesto výfuku rúru, stačí prejsťvedla auta pustí sa na ňom alarm -od tej "energie"toby66kw píše:JAle srdcovka jednoznačně 161 45 , zmáčkni starter, cvakne bateriak, a dál jenom vnímáš neskutečnou energi .....

aj u nás ešte pár škodoviek jazdí (taký malí kirovec..)
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Tady je právě ten problém, že naše stroje byly poruchové,/také jde o to, že obsluha byla často vyloženě prasečí/ když jsem v 90. letech měl pronajmutou dílnu v ZD , přešli na John Deera a já si říkal, hergot proč nejezdí se Zetorem nebo nějakým našim větším traktorem/ale přitom jsem věděl jak ten velký kloubový sráč s motorem z Liazu je poruchový a jaká je to neskutečná olejnička./.Ale bylo mi řečeno, zaprvé předseda ZD dostal od dealera 200000kč do kapsy, ale to důležitější je, že ten traktor měl minimálně poruch a výrobce zakazoval jeho opravy v dílnách ZD a když potřebovali vyměnit olej nebo vyřešit nějakou závadu, přijeli technici od výrobce. Jak je to dnes už nevím, ale párkrát jsem se ptal i soukromníků zemědělců a bylo mi řečeno, Zetora až naposled...Je to prostě škoda....
nepropadat panice...
Je pravda že Zetor je velká skládačka z něčeho a nedotažený do konce.A z toho pramení poruchovost.Ale cenově je jinde jak většina zahraničních značek.Já kdysi v jedné vášnivé diskuzi jestli nový Zetor nebo ne kde všichni psuli na to že vlastně už Zetor není ani výrobek z Brna napsal jediné.A to že když už skládačka tak komplet z osvědčených zdrojů.Prostě komplet motor i s managementem komplet převodovku s napravama od jednoho výrobce a tak.A ne motor svůj a s motorpalem vyvíjet CR vstřikování a k tomu DPF od někoho a převodovku svoji a k tomu mastit powershift a powershuttle od někoho jiného atd...Možná by stál víc či míň peněz ale spolehlivost každého toho daného uzlu by byla výrazně lepší.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Těžko říct no, u nás si jeden soukromej zemědělec z nostalgie pořídil novýho bělorusa a jako katastrofa, byli tam borci asi 50x na reklamace, řešili netěsnosti, strhaný závity,chybějící šrouby...vygradovalo to tím ře ho pří orání v půlce roztrhl...
tak mu dali novej rám a prej s tím musí dělat opatrně..

tak mu dali novej rám a prej s tím musí dělat opatrně..


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 365
- Registrován: 07 zář 2012, 15:52
- Bydliště: Hodonínsko
Odpovědi: 0
Je to furt stejné, servis jezdi od New Hollandu i 3x za denjericho-3 píše:Tady je právě ten problém, že naše stroje byly poruchové,/také jde o to, že obsluha byla často vyloženě prasečí/ když jsem v 90. letech měl pronajmutou dílnu v ZD , přešli na John Deera a já si říkal, hergot proč nejezdí se Zetorem nebo nějakým našim větším traktorem/ale přitom jsem věděl jak ten velký kloubový sráč s motorem z Liazu je poruchový a jaká je to neskutečná olejnička./.Ale bylo mi řečeno, zaprvé předseda ZD dostal od dealera 200000kč do kapsy, ale to důležitější je, že ten traktor měl minimálně poruch a výrobce zakazoval jeho opravy v dílnách ZD a když potřebovali vyměnit olej nebo vyřešit nějakou závadu, přijeli technici od výrobce. Jak je to dnes už nevím, ale párkrát jsem se ptal i soukromníků zemědělců a bylo mi řečeno, Zetora až naposled...Je to prostě škoda....

BMW X5 E53 3.0D 135KW
Já mám doma "nového" zetora. 5 let má a 1500mh a zatím dobrý.Jediné závady byly gumky v HBV a smeť v pojišťováku na hydraulice.roman1648 píše:Těžko říct no, u nás si jeden soukromej zemědělec z nostalgie pořídil novýho bělorusa a jako katastrofa, byli tam borci asi 50x na reklamace, řešili netěsnosti, strhaný závity,chybějící šrouby...vygradovalo to tím ře ho pří orání v půlce roztrhl...
tak mu dali novej rám a prej s tím musí dělat opatrně..![]()
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
asi kus od kusu, niekto ich zas vychvaloval -má 12 rokov a prvý krát musely chytať motor(ceny dielov zlomok oproti hoci aj zetoru) a robí v kuse, čo ich majú na firme tak výdržou sa im zetory (rovnakej kategórie) zdaleka nevyrovnajúroman1648 píše:Těžko říct no, u nás si jeden soukromej zemědělec z nostalgie pořídil novýho bělorusa a jako katastrofa, byli tam borci asi 50x na reklamace, řešili netěsnosti, strhaný závity,chybějící šrouby...vygradovalo to tím ře ho pří orání v půlce roztrhl...
tak mu dali novej rám a prej s tím musí dělat opatrně..![]()
k john d. s šetcifernou cenovkou každú chvílu musí jazdiť servis, a to nie len drobnosti, po prár stovkách mth mu ruplo niečo v motore a pod., pomaličky už sú na tom horšie ako tie úplne prvé prototipy

OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
No jo, okolo mne jezdí jen zelené traktory a nové různé nástavby zahraničních značek.Je to krásné, je to velké a jezdí to jako blázen..Potkat takovou více radlici v zatáčce je o život. Jinak vedle nás byla STS, kde opravovali motory Liaz a velkou část mechánů jsem znal. To co mi vyprávěli a to, co jsem zažil, když jsem ty jejich motory montoval do aut, běhal mi mráz po zádech..Když neměli materiál, což bylo skoro pořád, tak mistr s šuplerou vybíral z kopice šrotu písty, aby splnili plán...A my když motor namontovali a byl k ničemu, tak řekli vyndejte jej ven, dáme vám jiný......Zabil bych je a obdivoval jsem známého, který pro STS dělal reklamace a jezdil po celé republice. Klidně rozebral motor na poli a stroj uvedl do chodu, podepsali mu bumážku a měl vyděláno..A povídá, snad to nějakou dobu vydrží..to víš, vše je ze starých inovovaných věcí, navařené kliky,díly opravované jako přidružená výroba v různých JZD, atd. jak to potom má vypadat...Tihle hoši si uměli poradit v jakékoliv situaci, ale když přešel na osobní auta, člověk z něho šílel.. 

nepropadat panice...